splinter cell ct problemen (cd"s)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GaspareAndolini, 31 mrt 2005.

1. GaspareAndolini

GaspareAndolini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie ideen wat je eraan kunt doen want toen ik sc ct had was ik ook langs mn neef langs gegaan en op precies de zelfde plek viel weer het geluid uit en stottert het beeld bij alle training videos zijn dat,en ook bij de singelplayer missions die filmpje"s tussen door die bewegen schokkerig lijkt tot 3 keers toe is dit gebeurt ik heb al 3 splinter cell"s chaos theory"s gehad en bij allen deden ze dat :mad::mad: ik heb me zo op dat spel verheugd maar het ergert me zooooo erg.
    HEBBEN JULLIE ENIG IDEE WAT IK HIER AAN KAN DOEN :mad:
    check je eigen sc ct of hij het ook heeft bij de training videos nogmaals valt het geluid weg en stottert het beeld.

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon zelf de leverancier bellen, UBI Soft toch.

3. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    dat heb ik nou bij alle spellen!!! maar ze willen de xbox niet meer repareren....wie heeft hier ervaring mee want mijn xbox is pas 4 maanden oud!

4. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Das egt kut! Bedankt da jullie het zeggen ik wou hem net gaan halen!

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en daardoor ga je hem niet meer halen!? Het ligt waarschijnlijk gewoon aan z'n xbox want ik heb er geen last van. Dit spel is legendarisch man. Binnenhalen die hap.

6. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    denk et niet want hij is al 2 keer opgestuurd en alles is vervangen en hij doet het nog steeds...zal wel aan de spellen liggen want bij sommige xboxen zie je het wel en bij sommige niet en het ligt ook niet aan de drives...

oja, ze doen toch bij het repareren nieuwe dingen erin, toch? want die zijn half wit gevefd!

7. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    kan je niks aan doen, ook niet opsturen de xbox of spel want dat help toch niet. het is bij ieder exemplaar alleen voor sommige valt het gewoon minder op.

8. GaspareAndolini

GaspareAndolini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nu wat het is ik heb het spel nou voor de 4de keer en ik had ergens gelezen dat je bij je xbox menu hem op 60 hertz moet zette dus ik ga naar de winkel koop hem zet hem op 60 hertz en geen probleeem meer bij de cutscenes en bij de training videos :D

9. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    dat werkt bij mij dus ook niet... :mad:

10. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het geen idee om naar de klantenservice van ubisoft te bellen zoiets was er destijds ook al aan de hand met de pc cd's van de game beyond good and evil en pop warrior within zat ook onder de irritante bugs (sandwraith bug anyone?) Als ubisoft nou eens fatsoenlijke bugtesters aanschaft het is een pracht uitgever maar ze geven de laatste tijd wel heel veel games uit waar bugs en/of ander oneffenheden in zitten die zo verholpen hadden kunnen worden. Ik zou eerst bellen naar de klantenservice van ubi en als ze niet reageren een boze brief met handtekingen sturen de mijne heb je alvast :9

11. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    hmm... als ik dan kan doen kan ik naar 8 uitgevers een brief schrijven want bij mij is het bij alle spellen.... stomme microsoft helpdesk! willen ze het niet reparen omdat hij al es is gerepareerd.?.?

12. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    nooooo, hoe kan UBI zo stom zijn!!! Als het eerste laad scherm komt staat er Tom claney's i plaats van Tom ClanCy's....:mad::mad::mad:

Deel Deze Pagina