wat houd het dan precies in een preview, dat je de demo heb gepeeld? en hands-on dat je het hele spel heb gespeeld????
Danny 17, Als je misschien aan nog een demo cd kan komen (wat ik betwijfel trouwens) kan ik zo ff naar enschede komen om em op te halen
is wel goed hanthe man als je nog een dag of drie wacht dan weet ik meer en dan informeer ik jullie er wel over
Een preview is precies wat het zegt : Je bespreekt een game aan de hand van informatie die je hebt gekregen (dus is vaak vrij positief, slechte kanten heb je niet kunnen zien) en soms ook nog een beetje van je eigen ervaring met een beta. Een zogenaamde hands-on is een preview aan de hand van een beta, een versie van het spel die nog niet af is (uiteraard als het spel ook nog niet af is . Deze zijn ook meestal vrij positief aangezien je niet echt heel erg 'diep' in een game kunt kijken in de uurtjes dat je het hebt kunnen spelen.
bull..... ik geloog niet dat jij de demo hebt.. je wil geen preview schrijven, en alles wat je tot nu toe hebt gezecht is dat de graphics mooi zijn en dat de gameplay goed is.. als je echt de demo hebt, vertel mij dan eens waar de 1e en 2e missie over gaan...
Hehe een betere nog : Vertel ons de controls, die ik dan kan controleren bij andere mensen die een beta hebben gespeeld
de eertse missie gaat over dat je een hoge russischie pief moet killen. en de tweede missie moe je zorgen dat er een kernraket lancering wordt gecanceld