1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell Double Agent (Multiplayer)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Gamersea, 27 sep 2006.

  1. RAVERtheDUTCH

    RAVERtheDUTCH Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij had ik hem binnen 6 dagen terug..het duurt niet langer dan 10 dagen sowieso dus je hebt hem wel op tijd;)
    laters..
     
  2. .:Fire:.

    .:Fire:. Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha de spy's en mercs zijn net zoals Sam ook kaal:9 Maar ik vind dat ze het goed gebalanceerd hebben. De mercs zijn een stuk krachtiger, maar de spy zijn ontzettend snel enzo. Ik zal net zoals bij Chaos Theory ook heel vaak online zijn!
     
  3. RAVERtheDUTCH

    RAVERtheDUTCH Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij hem al gespeeld dan?

    laters/...
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hier nog wat info wat betreft de MP demo!! hij gaat er waarschijnlijk toch echt aankomen een van deze dagen lees dit maar eens.
    (van iemand die community manager is bij ubisoft)

    Time for a little update.

    I know there has been some confusion about release dates and my primary recommendation for you all is to see what availability is being cited by your game source of choice. They should have the most accurate info that pertains to you because at this point the game store handling and shipping will make a difference.

    Aside from that, the plan is to have SCDA for the Xbox 360 on store shelves by October 19th. Street dates for the other versions will depend on the version and the store so I again recommend that you check their sites to get exact dates.

    Regarding the demo, I don't have any OFFICIAL information for you, but it looks like we might be close to getting ONE of the fabled demos (this means that not all the demos are coming at the same time). For all of you who have been getting your hopes up over and over again for the past month about any sort of SCDA demo, now I think you can safely get your hopes up and not have too much risk of getting burned.

    As usual, let me make the disclaimer that I cannot PROMISE anything regarding the demo's release, we all can just hope to get our hot little hands on one sooner rather than later.
    __________________
     
  5. .:Fire:.

    .:Fire:. Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon al veel filmpjes gezien en dan zie ik welke wapens ze hebben enzo:)
     
  6. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    OF een game uitgebalanceerd is kom je meestal na een paar weken pas echter.

    In SCPT (de beste mp imo) was bijvoorbeeld Hospital de map met de beste balans.Man wat verlang ik terug naar die tijden.

    Ik (Renegades NL) en men maat Sixkillers NL zullen de mp in ieder geval een kans geven. Ben benieuwd wat het gaat worden. SCPT hadden we helemaal grijs gespeeld, nog een tijdje 17'de gestaan als merc.

    Jammer dat er waarschijnlijk niet een matchmaking in komt/ of een ander fatsoenlijk lobby systeem. Nou krijg je toch weer van die mannetjes die altijd de laggie host uithangen. Of van die kut fransen met zon muffe verbinding. Ben ook benieuwd hoe de cummunitie wordt. Die van SCPT was echt gezelling, SCCT was een stuk slechter met veel cheaters/leavers.
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb echt al zin in donderdag. Ik hoop uhm woensdag al te hebben, maar ik ga toch uit van donderdag. De demo maakt me niet zo veel meer uit. Ik heb de demo al gespeeld, en eigenlijk is het niet eens nodig als je uhm toch al van plan bent te gaan halen. Jammer genoeg moet ik donderdag de hele dag werken en dan ook nog koopavond erbij =( dus ik kan uhm pas savonds spelen. Ik ga zeker al beginnen met de Single Player. Maar het meeste benieuwd ben ik toch naar de multiplayer. Al die veranderingen maken het gewoon nieuw. Dus ik ga donderdag avond ook wel een paar potjes online spelen. Jump in, anyone?
     
  8. .:Fire:.

    .:Fire:. Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    De multiplayer demo is NU te downen op marketplace!!! Have Fun!!!:thumbs: :b:
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben uhm aan het download \o/ vanavond mensen zin in een potje? Servertje opzetten? :D Ik moet zo eten, maar rond kwart over 7 ben ik zeker weten online.
     
  10. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    HaloTrooper, je hebt wel door dat je met een ge-edite avatar zit van Vth_F_Smith? Dat is zijn hoofd met blauwe goggles... :p Zit je de hele tijd met een foto van iemand in je avatar :p
     
  11. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind de game echt wel lache, Ben blij dat ik hem heb gepreorderd.
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben zeer weinig op Xbw omdat ik vooral bezig ben met gamen. Dus ik maar alvast wat mensen toevoegen die SCDA zeker gaan halen. Ik heb al een aardig tijdje geoefend met de map die bij de demo zat, en er zijn zo veel wegen en plaatsen om te hacken. En die drone is trouwens zo vet. Het is zo gaaf als je een spy aan het achtervolgen bent en je ziet hem in de muur schieten ergens meteen die drone te pakken en erachter aan te vliegen. Meestal zet ik de timer meteen aan omdat het dus 3 seconden duurt.
     
  13. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ook flink bezig geweest...

    alleen gebruik ik mijn drone nog niet echt veel... vindt hem net wat langzaam gaan om echt te gebruiken, maar goed als ik meer ga spelen (het hele spel heb) dan verwacht ik dat ik hem steeds meer ga gebruiken, want hij is zeker wel handig.

    ga hem overigens morgen ochtend proberen te halen...
    replay eindhoven scheind ze al te hebben :b:
     
  14. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat iets in Zoetermeer hem ook al heeft.
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Future Zone ;)

    Zelf moek helaas nog ff wachten tot gcshop/xbw m verstuurd maar khoud t wel, heb lekker 2 weekjes vakantie en heb gelukkig nog andere dingen behalve splinter cell :+
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik hoop dat ze de game morgen wel hebben verstuurd bij GCshop/XBW anders weet ik toch zeker wel waar ik nooit meer een game ga kopen.
     
  17. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vanmiddag gehaald bij futurezone in Rotterdam, damn wat is dat spel vet! alleen echt kut dat xbl eruit ligt
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Erg jammer idd dat Xbox Live er gister uit lag. Maar ik heb wel al 2 maps doorgelopen. En ze zijn erg vet :) en gigantish groot :eek:. Vooral dat boot level is erg groot. Het enige waar ik van baal bij dat level is dat er gewoon zo weinig donkere plaatsen zijn. :mad: Ik ben benieuwd hoe dat level gaat lopen op live.

    Maargoed, ik moet jammer genoeg tot 6 uur werken, maar heeft er iemand zin om vanavond een paar potjes te gaan spelen? Veel zullen waarschijnlijk vooral met de single player bezig zijn, maar ik wil zelf toch ook even de multi verder checken.
     
  19. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat hoeren live een keer weer eens up komt dan wil ik best een paar potjes spelen :p het kan nu tot 6 man, en ik zit vanavond met 5 vrienden te spelen op live dus je kan er bij komen, trooper, voeg me maar toe aan je friends list: GrEyFoX1987
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een squad vormen wie doet mee? (A)
     

Deel Deze Pagina