ik wil best meedoen apoc, voeg me maar toe ik kan btw vanavond niet. word net gebeld door me vriendin dat ik naar d'r school toe moet voor de presentatie van een of ander sri lanka project.... heel boeiend enzo maar het kost mij mn FUCKING SPLINTERCELL TIJD :|
ik krijg iedere keer de melding dat de host gekapt is, klopt dit of ligt het aan de game? Heb ook aardig wat lag op de server terwijl ik dat bij alle andere spellen nooit heb
Ik ben opzoek naar iemand bij wie ik in de Squad kan voeg me maar ff toe op XBL dan ken je checken als ik dan wel goed genoeg ben ( ben beter met Merc dan met spy )
Wie heeft er zin om vanavond een paar potjes Splinter Cell te doen? Meld het hier dan even of voeg me toe aan je friendlist. Ik dacht zo om rond 19.00 te beginnen.:b:
Ik kom vanavond ook weer online, ik heb niet heel veel tijd de laatste week, maar daarom speel ik de Single player ook niet zo veel. De multiplayer is gewoon gaaf . Voeg mij ook maar toe, hoe meer hoe beter
Ik heb enkele mensen een friendinvite gestuurd. Als jullie dan wat mensen van je squad online kunnen krijgen dan kun je tegen Mirik, ik en wat andere kabouters spelen. Die Squad games tegen amerikanen zijn de laatste tijd vol lag en onspeelbaar.
Ik ga een nieuwe squad aanmaken. Mensen die geinteresseerd zijn en nog wat gouden medailles willen halen en kont willen schoppen in de VS mode moeten me maar toevoegen en laten weten dat ze in me squad willen
Ben er zelf ook mee bezig! maar dat is goed gebruik maken van je EMP vision,granaten,bestuurbare bomcam enz. @firstblitzer: daar had ik gister erg last van, hopelijk is het snel weg.