Ik zit weer vast. Ik heb mijn eerst savepoint gehaald Maar nu heb ik 3 mannetjes gekilled en nu moet ik ergens naartoe alleen ik weet niet waar. Kan iemand helpen
daar ben ik nu ook. ik kom dan die kolonel tegen. die pak ik bij de trap, maar dan moet ie voor een retinal scanner. waar zit die?
Ik heb Splinter Cell ook nog niet, en ik begin steeds meer te twijfelen. Met name door het feit dat ik hoogstwaarschijnlijk geen Live krijg
Ik zit vast in het level dat je kunt downloaden met xbox live Ik heb in het mainframe gehackt en dan komen die geflipte commandos die mij willen afmaken, gestuurd door een of andere kolonel. Als ik ze alletwee heb gewasted moet ik die kolonel naar de retinal scanner brengen. Maar iedere keer als ik op hem afga draait hij zich om en dan sla ik hem per ongeluk neer, waardoor ik de missie fail. Hoe pak ik die gast bij zijn nekvel?
Je zit achter een paar dozen en er loopt een commando en die kolonel. Ik heb dus die commando gekilled en dan komt die gast naar beneden, maar dan spring ik over de dozen heen als hij met zijn rug naar mij toe staat, en dan draait ie zich toch om, ookal ben ik zachtjes, en dan gaat ie gillen en dan kan ik em niet pakken.
Als je over de dozen gaat zit daar een luik, die kun je open doen dan loop je door zo'n schacht na wat klimwerk kom je bij een venstertje inde vloer en dan kun je de bewaker gewoon killen en een airfoil ring naar de kolonel schieten (niet in zijn hoofd) en dan kun je hem pakken. Of bedoelde je niet dat stukje?