1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell ervaringen

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxmaniaxx, 7 jan 2003.

  1. Xbox is RAW

    Xbox is RAW The Rock

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geenenkel probleem gehad ik vindt een pistool op iemands slaap houden echt te gek8)
     
  2. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    toch jammer dat je de trekker dan niet kan overhalen
     
  3. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt een heel gaaf spel heb alleen een klein probleempje, ik zit namenlijk vast. Maar iemand van jullie kan zeker helpen...
    Ik zit namenlijk in missie 2 dan moet je niet op het middenplein komen want dan gaat het alarm af, nou ben ik via via in het raam met de koks en die bewaker gekomen allemaal uitgeschakeld, verder gegaan alle bewakers uitgeschakeld, dan komt de Colonel, die heb ik vast gepakt door de eyescan gehaald, deurtje open, Colonel neergeslagen, door deurtje (is een checkpoint) dan schiet ik de camera boven de deur kapot, wil ik de deur open maken gaat het alarm af!!?? Dat komt van de lasers dat weet ik en zie ik ook maar ik kan die echt niet uit zetten ook niet met de computer in de main South hall, want als ik daar use computer doe gebeurd er niks.
    Kan iemand mij alsjeblieft helpen!!!???
     
  4. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    ik dacht toch echt dat 't de computer was in dezelfde kamer waar de eyescan staat. dus de computer waar die colonel achter gaan zitten. misschien is het niet de laser waardoor 't alarm afgaat...
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    dat van die controller heb ik ook (dacht al dat er iets mis was met controller)
     
  6. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan helemaal niks met die computer, en waar zou het alarm anders van afgaan??
     
  7. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    niet goed verstopt lijk? het is nog geen fifth freedom territory:D
     
  8. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hem naar mijn weten al de lijken goed verstopt maar ik heb geen een laser alarm afgezet dus daar zit de fout maar ik kan hem ook nergens uitzetten
     
  9. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    vaag, dan zou ik 't niet meer weten
     
  10. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Tnx anyway ik hoop dat iemand mij dan nog kan helpen???!!
     
  11. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    die 3 koplampen (weet niet of dit al is gezegt) zijn het teken van samfisher zoals de silhouetvan batman en de S van superman
    stond in de filmpjes erbij en ik denk heus wel dat de makers ervan dat wel wisten

    wat ik dom van het spel vind is dat het de hele tijd hetzelfde is met lijken verstoppen enzo dat ik zo KUT gewoon de boel afslachten is dus veel leuker, maarja dan had ik het maar niet moeten kopen :p
     
  12. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet de ultieme fout!
    ga naar chinese embassy deel 2 (dat lvl waar je ze mag afmaken)
    ga naar het stukje met dat balkon waar je met een kapel naar het dak van dat gebouw moet glijden. inplaats van dat te doen moet je aan de linkerzijkant vanaf de deur aan de reling gaan hangen en jezelf naar beneden laten vallen.
    als je een volle levenbalk hebt dan overleef je dat en is de missie niet failed. je kunt nu beneden rondlopen en door muren heenlopen.
    loop niet in het midden van het plein wan dan is het alsnog missie failed.


    dis echt een vette bug!
     
  13. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej Joeri71 !

    Ik heb ook fftjes gezeten op dat pest stukkie, je moet echt alle lijken goed verstoppen want de grond lazer kun je niet afzetten (dit gebeurt pas later in het level). Er zal wel ergens nog iemand een beetje in het licht liggen. Anders weet ik het ook niet.

    Verders vind ik splinter cell een zeer goede game, ben ondertussen aanbeland bij het laaste level (presidential palace). Het is wel vaak trail&error. Maar goed, vind ik tot nu toe enig minpuntje en het had wel ietsje moeilijker mogen wezen.

    Greetz,
     
  14. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik heb het al opgelost en ik had idd een lijk niet goed verstopt maar tog bedankt
     
  15. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    dit soort 'bugs' zijn moeilijk eruit te halen, omdat het eigelijk geen bug is, maar de makers er niet aan gedacht hebben. JE hebt dit trouwes ook met halo, in the silent cartographer bij dat stuk waar shafted komt te staan kun je als je naar beneden kijkt onder de poort waar je uitkomt een verdieping lager zien waar je later langs zou moeten komen, met een volle levensbalk en meebukken bij de landing overleef je dit, en kun je helemaal naar beneden lopen zonder dat er aliens in worden geladen.
     

Deel Deze Pagina