ook al doe je er maar 15 uur mee ongeveer het blijft een mooi spel.. zeker als 'm kan lenen dus gratis kan uitspelen
Eerste keer is misschien voor sommigen zoals ik vrij pittig om uit te spelen, maar de 2de keer ga ik m zeker weten uitspelen, misschien op hard, en er echt flink van genieten
Ik zie trouwens niet echt het verschil tussen Normal en Hard... Kan iemand mij uitleggen wat de verschillen zijn? Nou ik heb net 10 min geleden het spel uitgespeeld op Hard
Er schijnt ook weinig verschil in te zitten. Misschien dat ze iets beter letten op verborgen lichamen en dat ze iets slimmer zijn ofzo maar verder volgens mij ook niet.
splintercell was een coole evaring, maar te kort Wel jammer... En het verschil tussen normal en hard heb ik niet kunnen merken hoor!
Bedankt allemaal voor de reactie, ik weet nu in elk geval dat ik niet SC ga vragen, maar ik weet nog niet wat wel. Baldur's gate komt pas in maart geloof ik, dan ben ik al jarig geweest en Morrowind is idd geweldig, maar die heb ik al.
10 minuten ? Das knap.. Geloof er geen fuck van. Zelfs als je overdrijft kan je het nog niet uitspelen in een uur. En dan zet ik 'm ook nog op normal.
Ik heb ook splintercell en ik kan je vertellen dat de training niet zo heel erg lang duurt. Verder ben ik nog steeds niet ondanks dat ik het spel al iets langer dan een maand heb. Ik heb gewoon geen tijd op er eens echt aan te beginnen en voor 10 minuten of een kwartiertje vind ik het ook niet leuk. Dus ik heb meer TIJD nodig. :{ :{
Ben nu voor de tweede keer bij de Chinese Embassy, speel op normal. Pas als je bij het Kalinatek building komt wordt het vet, lekker knallen en de tegenstanders worden ook beter. De gadgets zijn vetter dan in de eerste levels, en je moet nu ook beter rondkijken in je omgeving om eruit te komen. Echt een topspel! Ben er... nu al zo'n 10/15 uur mee bezig.
SC is op sommige momenten echt lastig te noemen, oa bij het CIA level en op enkele andere plekken. Het grote probleem bij SC is dat het rete verslavend is.
Het is spel is te verslavend en heeft daarom maar een korte levensduur omdat je het te veel speelt. Teminste, dit geld voor mij dan, weet niet of dit ook voor andere geld.