[Splinter Cell] Hulp nodig bij het 1ste lvl

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xstyle, 27 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja en als je hem toch perse zelf wilt halen, in die kamer met dat cijferslot hangt een schilderij, die kun je omhoogschuiven en dan komt er een computer tevoorschijn, ff hacken en TADAAA!!!! Daar is de code!

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hee das vreemd, ik ben daar nu ook maar daar heb ik geen last van. Je moet alleen wel crouchen als je van de vensterbank afspringt de keuken in, anders laten de koks het alarm afgaan.

3. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    alvast bedankt! Maar ik heb dus ook steeds dat alarm gehad, hm maar meteen ff proberen!

4. Ja he, omdat ik er eerst ook gewoon langskwam, een vriend van me belde net ook al of ik wist hoe ik daar langskwam. Zat dus met hetzelfde probleem:'-( Ik hoop niet dat dit een of andere klotebug is.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Maar gaat ie echt af als je alleen maar aan die pijp hangt? Want dat zou niet mogen lijkt me. Kweenie of het een bug is, ik heb er iig nog geen last van gehad.

6. Ja het is ieder keer net als ik om de hoek kom bij de 2e beugel waar die pijp aan vast zit. Ook al probeer ik het heel langzaam, hij blijft het doen=(

7. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, laat me het ff duidelijk stellen, je hebt het balkon in de kamer waar je begint, je hebt ook een balkon aan het einde van de gang als de 2 gaurd onschadelijk hebt gemaakt, maar telkens als ik dat balkon op ga, vervolgens aan de goot bungel en naar rechts ga... de hoek om (nog steeds bungelend) dan heb ik een meter na de hoek steeds het alarm....is dit wel de goede manier??

Gettin' psycho

8. Ja dat probleem hebben die maat van me en ik dus ook. Terwijl ik eerst gewoon een paar keer in die keuken terecht ben gekomen:confused:

9. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    dus rest mij waarschijnlijk nog de enige optie om die levelopnieuw te beginnen...... ?
    Want zou behoorlijk KUT zijn, aangezien ik over elkaar heb heen gesafed en weer lekker opnieuw kan beginnen :mad: =( }:]

10. Dat heeft ook geen zin, net al geprobeerd.

11. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    ps , zit jij nu ook nog in die level? Waardoor je dat probleem met het alarm nu hebt met je maat of zijn jullie al voorbij een ander checkpoint?

Hm nog 1 keer proberen...

12. Nope, same old shit over here.:'-(

13. Xstyle

Xstyle Guest

Ubisoft moest hetzelfde save-systeem gebruiken als Max Payne op de pc(kweenie of ut op de Xbox ook zo is)
    Dan kan je tenminste saven wanneer je wilt
    Ach ja, laten we blij zijn met wat we hebben;) :)

14. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    haha fuck, wij zitten samen als modderfokkers te replyen met onze HEL!!!!!!!!!!!1

Dit is pas frustrerend, het is dat er vrouwen in de buurt zijn, anders zou ik de hele buurt bijelkaar schelden....dit is echt hatelijk.... is er geen andere weg erheen, nee eh? Ik heb die fokking koks nooit gezien..

8)

Laatst bewerkt: 27 nov 2002
  15. Xstyle

Xstyle Guest

hebben jullie Xbox Live al in je hoofdmenu van de Xbox staan?
    Ik nu wel met SC

gewoon ff op levels downloaden drukken
    een grappig introtje van Live

16. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    kga ff kijken, aangezien ik de level ff zat ben

17. Die koks zien der echt vet strak uit!!! Die MOET je gewoon zien!!!:D :p

18. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    har har, ik wil ze alleen killen ;)

19. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik ben eruit, JIPPI, dankzij mn oplettende neef kwam het door een lijkje dat ik niet had opgeruimd.... amateuristisch, ik ben nog in de leer-fase ;)

20. Dat meen je niet:D :D Welk lijk teiz, of moet je ze gewoon allemaal opruimen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina