[Splinter Cell] Hulp nodig bij het 1ste lvl

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xstyle, 27 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wustlich

wustlich Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee , maar wel vlakbij (20 meter) helemaal links in de hoek, daar staat een vuilnisbak, via daar kan je mbv een walljump aan de muur hangen en in de uiterste hoek erover heen klimmen

2. alroo8

alroo8 Lexus

Leuk Bevonden:
    1
    Het laatste stuk van level 1, als je de security kerel hebt uitgeschakeld. Dan moet je naar buiten zien te komen, want dat zeggen ze dan. Waar moet ik dan heen, want als ik helemaal beneden weer buiten ben, kan ik niet meer terug over die muur.

Dus wie kan mij vertellen waar ik dan heen moet?

3. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    dit is vrij makkelijk; volg gewoon de trap af naar beneden, en ga in de 'hallway' naar buiten toe; daar waar je het gesprek kon volgen tussen agent en klant. Daar wordt je buiten opgewacht door een bestelbusje...

mzzl Munch and Abe

4. alroo8

alroo8 Lexus

Leuk Bevonden:
    1
    dit is vrij makkelijk; volg gewoon de trap af naar beneden, en ga in de 'hallway' naar buiten toe; daar waar je het gesprek kon volgen tussen agent en klant. Daar wordt je buiten opgewacht door een bestelbusje...

mzzl Munch and Abe

tnxs, zit eindelijk in level 2

5. Munch & Abe

Leuk Bevonden:
    0
    no probs... suc6 verder ;)

mzzl Munch and Abe

6. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit ik nou ook vast. Je moet een gesprek afluisteren bij een glazen lift ofzo. Ik kan die lift wel zien vanaf het balkon maar als ik er op richt met mijn laser mic hoor ik niks.

En als je idd aan die dakgoot gaat hangen, ff om het hoekje en dat alarm gaat weer af. Ik ben nou al 10 keer het hele level doorgelopen?

Wat doe ik verkeerd?

7. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik na die verrekte brandende kiet in level 1 ben, sta ik na te hebben gesaved op een balkon welke links om een hoek loopt.

Hoe moet ik hier vanaf of waar moet ik naartoe en hoe???

HELUP?

8. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens in het balkon is een open plek, gewoon naar de overkant toe springen en weer verder gaan :)

9. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    waarom killen jullie iedereen? dat is toch niet nodig ik ben nu bij die koks zonder iemand te killen :cool:

10. Munch & Abe

Leuk Bevonden:
    0
    bekend probleempje... kwam er pas de 2e x achter; zorg dat je de mic hebt en druk op X vlakbij de lift: nu zoomt ie in, en kun je emt R-trigger het gesprek afluisteren... Wel de lift gewoon blijven volgen :)

suc6

mzzl Munch and Abe

11. je moet gewoon op A drukken dan kan je m afluisteren

12. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu aan het begin van de defence ministery, dat eerste gastje is niet zo moeilijk om te killen. Die twee in de hal zijn veel lastiger, hebben jullie daar een goede manier om die te killen? Nu is dat niet het hoofdprobleem van mij want ik heb ze al wel een paar keer te pakken gehad. Vervolgens ga ik dan de deur in waar je met een trap omhoog en omlaag kan. Omhoog is volgens mij niet zoveel te zoeken en beneden hangt een camera waar ik maar niet langs kan komen. Hoe schiet ik dat licht kaduk zonder dat die camera mij ziet?

13. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    DIe 2 guards op de hal, daar kun je gewoon voorbij lopen als je een beetje zachtjes loopt en oppast. Dan zien ze je niet. Die camera's, die hangen er als je verder naar beneden gaat nog een stuk of 4. Je moet gewoon helemaal links op de trap gaan staan, van boven zodat je de camera net kunt raken. Aangezien de camera naar beneden gericht staat kan hij je niet zien.

14. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt!

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gelieve verder te posten in dit topic.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.