Splinter Cell in maart al op GC?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bloody_Apron, 25 dec 2002.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die grahics zullen waarschijnlijk wat slechter zijn, maar ik hoe gaan ze dat doen met de controller, die heeft minder knoppen dan die van de Xbox.
     
  2. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    YAY! zou best wel leuk zijn.. niet dat ik het ga kopen, niet mijn genre.. enne, de gamecube kan heel wat af qua graphics, over het algemeen zijn xbox-games mooier, inderdaad.. Maar kijk naar games als Rogue Squadron, Metroid Prime en Starfox Adventures. Deze games doen grafisch gezien niet onder voor een heleboel xbox-titels..
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik weet het, daarom ook die 'wat'.
     
  4. Bizkid

    Bizkid Tha 5th Freedom

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    [offtopic]Metro Prime?! issie al uit?? zoja, ik kan m echt nergens vinden!!![/offtopic]
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee, die komt pas uit in maart.
     
  6. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de bron die cubezone opgeeft kan ik geen nieuwsbericht betreffende Splinter Cell vinden. Kan ik niet zoeken ?
     
  7. Bizkid

    Bizkid Tha 5th Freedom

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    8) AAAAAAAAAARGH!!! DAN PAS?! KWORD NU AL GEK! 8)
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ook niet, maar het zal wel waar zijn want ik zag een maand geleden een gerucht van SC naar GC.
     
  9. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Het mooie van Splinter Cell is het schaduwsysteem en de belichting.
    De PS2 schijnt dit niet aan te kunnen met 333 mhz:+ , en tja, als ze splinter cell op zo'n superklein cdtje krijgen... Dan vind ik dat al knap genoeg, en dan vind ik het een beloning waard dat ze splinter Cell erop gekregen hebben.
    Dus van mij mogen ze dan als beloning :+ hem op de GameCube spelen als het lukt.
    Maar volgens mij gaat dat erg moeilijk worden.
     
  10. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe groot is het dan? er kan 1.5 GB op zo'n schijfje, en als je ervan uitgaat dat bv Zelda OOT niet meer dan 32 mb was zou je SC er makkelijk op moeten krijgen..
     
  11. dende0611

    dende0611 SegaFanboy

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet de grote van het spel, maar van de textures, muziek, geluiden, etc.
    Ik denk dat hij dat bedoelt.
     
  12. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat snap ik.. maar volgens mij kan hij er dan nog gewoon op.. en anders kunnen ze hem natuurlijk nog op 2 discs zetten natuurlijk..
     
  13. dende0611

    dende0611 SegaFanboy

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    zal best maar ik begreep de redenatie OOT en Splinter Cel niet helemaal. OOT gebruikt samples en veel kleinere textures vergeleken met Splinter cel.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dan moet de GC dat wel allemaal aan kunnen.
     
  15. dende0611

    dende0611 SegaFanboy

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    De gamecube kan dat denk ik wel aan hoor. Ik maak me meer zorgen over de PS 2 versie, en hoe die de licht effecten en gfx eruit moet toveren. Daar krijgen de devellopers nog een harde dobber aan.
     
  16. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    PS2 kan het nevernooitnietaan.. aangepast waarschijnlijk wel..

    ja ok, maar het is wel een consolegeneratie geleden.. en Majora's mask was ook niet groter dan 32 mb.. (ik weet niet precies hoe groot die spellen zijn, maar er kan 32mb op 1 cart.. 256Mbit namelijk..)

    dus ik ging er van uit als een spel als OOT of MM maar 32 mb is, dan kan Splinter Cell toch wel op een 1.5 GB schijfje?
     
  17. Koesj

    Koesj Active Member

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Poeh de nieuwe Unreal versie is anders wel een memoryhog hoor, niet echt veel comprimeringsmogelijkheden, de engine is immers met de harddisk van de pc en xbox in het achterhoofd gemaakt. Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar wel lastig om het spel in vol ornaat op de GCN te krijgen.
     
  18. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeker dusdanig aangepast dat de pixels tellen kan.:p
    Greetz,
    Rick=]
     
  19. dende0611

    dende0611 SegaFanboy

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies wat ik bedoel arowana, ik begreep de vergelijking van jouw alleen niet.

    Eigenlijk een generatie (of mischien zelfs twee (omdat de andere Zelda (Majora's Mask) van de 4 mb add on gebruik maakte) te oud.

    Hoewel het gebruik van Samples eigenlijk nog ouder is, niks tegen samples hoor zijn hele goeie componisten op. Maar op een CD en DVD kan je meestal wel gewone muziek scores afspelen en dat hadden de andere consoles van de generatie (N64 generatie) wel.

    Dit is niet negatief tegenover Zelda bedoelt ik begreep je vergelijking niet van omdat dat zou passen moest splintercel ook passen.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2002
  20. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap je post niet echt helemaal geloof ik..

    heuw?

    typ gewoon nog ff opnieuw jongen, rustig maar..
     

Deel Deze Pagina