1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell in maart al op GC?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bloody_Apron, 25 dec 2002.

1. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Och ja. Nou ja zal ook wel prijzig zijn. ^_^. Tegenwoordig kost een goeie video kaart haast netzoveel als een CPU+moederbord+geheugen. (Mischien omdat het infeite ook een GPU+Moederbord+Geheugen is hehehehe :+:+:+:+ ).

2. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt, is infeite een Mini Mobo.. :p :D
    als je er een caseje bij maakt en het bordje een beetje uitbreid met een CPU heb je een PCtje :D dan wel zonder Hd en alles :p

3. hansvl88

hansvl88 Hmmpff..

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga dit spel dus denk ik ook wel halen... aangezien er nieuwe levels zijn.. als het een gewone port was, had ik em niet gekocht...

4. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    1) De Vraag is komt het wel uit op de GC
    2) Het wordt een Port, maar met meer extensies
    :cool: Lees HELE topic dan zie je dat we zitten te discussiëren over Hardware en software matige dingen of et wel of nit kan..

Het kan wel dat is zeker maar of het komt dat niet...

5. hansvl88

hansvl88 Hmmpff..

Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoelde ik ook met een gewone port ... dat is het nu dus niet.... want er zijn extra levels bij...

sorry was een beetje verkeerd gezegd]:-

Laatst bewerkt: 2 jan 2003
  6. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: bedoel je het zo ;)
    ach ja .....

7. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    (@ X-player. De meeste gpu's kunnen ook zelf al rekenkundige functies uitvoeren. Infeite is het al een Mini PC'tje. ^_^ Eigenlijk wel cool ^^ ).

Maar mischien word het wel een andere versie, met minder toeters en bellen enzo. Grafisch op de cube mischien ook heel goed, en op de PS 2 minder. Maar dingen zoals saven, playback, etc mischien minder uitvoerig.

8. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

kan idd zeker wel ...splinter cell is wel mooi maar ik zou het ook weer niet the next shit noemen...vuur en schaduw is wel goed gedaan maar mn tong lag niet echt op de grond van verbazing ofzo..
    ik denk dat de cube meer moeite heeft met een game als UC (heeft de xbox zelf ook moeite mee) of halo

9. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik quote mezelf even.. ik heb het gisteren gespeeld en ik snap dat er ongelooflijk veel opgeslagen moet worden, maar nog steeds lijkt het me een tikkie veel.. zo'n grote hd nodigt natuurlijk niet uit om de saves zo klein mogelijk te maken..

10. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens gamefront.de heeft ubisoft nu bekend gemaakt dat SC idd in het voorjaar op de ps2 en de NGC komt.

11. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    quote dan is wat bewijzen vanaf hun en unbisoft zelf..

http://www.splintercell.com/us/archives.php
    wtf NAAR DE PS2 WEl!?!!? DOOD AAN SONY GENE TOPTITELS EXTRA!

Laatst bewerkt: 7 jan 2003
  12. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    van cubezone.. het is dus vertraagt.. achja, daar kunnen we als nintendofans wel tegen.. *sigh*

13. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spring 2003 volgens ubisoft: het voorjaar dus.....

Deel Deze Pagina