[XOne] Splinter Cell installeert Live! op je Xbox!

Discussie in 'Games' gestart door Mark, 28 nov 2002.

1. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan inderdaad nog geen gebruik maken van Live!, maar je kan wel degelijk testen of je connectie met de Live! servers werkt! Scheelt toch weer 5 minuten speeltijd als we 14 maart die XBL disc krijgen :)

Het belangrijkste van de XBL disc is trouwens -naast de installatie software- de "subscription code" die je te voorschijn moet toveren op eenzelfde manier als bij krasloten. Die code type je in, samen met je credit card gegevens, en daarmee bevestig je je abonnement. Je koopt dus in feite dat nummer.

Voor de killabee's onder ons: http://www.xbox.com/support/con-code.htm

2. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet op begevemoment een code invoeren, die je dus neit hebt omdat je geen xblive hebt gekocht, maar ik ken een hoop mensen in engeland waarvan enkele me wel een xblive pakket willen sturen, dus ik ga het binnenkoirt es proberen!

3. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
  4. aja_x_box

aja_x_box **RaSTaFaRi**

Leuk Bevonden:
    0
    ZOOOOOOOOOO WORDEN HIER EEN PAAR MENSEN HEERLIJK GEDISST MOOI GEDAAN MET DIE FOTO HAHAAHAHAHAAAHH

5. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    haha, neej sorrie dat ik niks meer zei maar ik dacht dat er niet meer gereageerd werd op die thread omdat ik meestal een e-mail krijg van xboxworld.nl als er gereageerd was op een thread waarin jij gepost hebt.

en bedankt dat je het ff duidelijk maakt. dit wist ik niet. sorrie allemaal. je ziet op XBW.nl zo vaak lame threads met van die dingen die gewoon helemaal nergens op slaan en waar gewoon geen zak van klopt. dus vandaar dat ik zo reageerde. maar ik ga het dan ook ff proberen, met die utp kabel in me xbox.

greetz killabee

6. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    jah bij MECHassault krijg ik dat ook,
    had em btw 1st geinstalled met SplinerCell..
    echt mooi intro filmpje man,

kzal zo es weer checke (na enkele maanden) of je online mechassault kan doen via gamespy.com:)
    lijkt me wel lachen,

7. Xstyle

Xstyle Guest

ja kan
    (gamespy arcade)

8. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad die threads zie je helaas maar al te vaak :'-( Volgende keer zal ik gelijk een fotootje plaatsen, okay?! ;) Ik moet toegeven dat ik het in eerste instantie ook niet geloofde, en dat terwijl ik het op me eigen TV zag gebeuren.

P.S. ik heb de foto lichtjes aangepast

9. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ff twee pics van mijn xbox live connectie (via router!!)

Heb vanmiddag meteen UTP kabels gelegd in de woonkamer }:]

Laatst bewerkt: 30 nov 2002
  10. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    als je billing via germany kiest dan kun je checken of je gamertag al bestaat, ik heb dus gewoon 4x een geprobeerd voordat ik er 1 had die nog niet bestond, en ik had best vage namen gebruikt, wordt lekker,straks hebben ze niet eens meer normale tags voor ons....

maarja nl weer

11. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0

En als je hier heen gaat en een beta kit koopt, kun je online gamen!

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard kan je de software hebben, alleen als je je niet hebt geregistreerd kan je gewoonweg niet inloggen :) Het pakket bevat dus zo'n serial nummer waarmee je je kan registreren.

13. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm net geregistreerd en live gespeeld :+

14. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    registreren kan wel, alleen wij hebben geen code, maar ik heb gehoord dat je dan geen toegang krijgt omdat jij nog niet je jaar abo hebt betaald

15. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    heb het ook al geprobeert. en jij krijgt bij ip adres gewoon je adres ook te staan. ik deed ook automatic en toen kreeg ik gewoon overal. 0.0.0.0 hoe komt dit?
    heb ik geen ip of zo.

en als ik nou een router koop, moet ik dan nog een extra ip hebben ofzo? of voer je je ip dan gewoon in in de router en kan je dan op de pc EN de xbox spelen zonder dat je afhankelijk bent van de pc, of die aan staat of niet?

greetz.

16. Misteriks

Misteriks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt als ip adres 0.0.0.0 omdat je box op dhcp staat en geen ip krijgt omdat je maar ip ip krijgt van je ISP of omdat hij geen DHCP server kan bereiken.

Oplossing is idd routertje je hebt dan een private adres voor je xbox en voor je pc's in je netwerk je router heeft het public ip adres. Je kan je router dhcp server laten spelen, dan krijgen je pc(s) en xbox een ip van je router, of je gebruikt static adressen. Als gateway en dns geef je dan je router op. Je pc hoeft niet aan te staan voor xbox live

Laatst bewerkt: 1 dec 2002
  17. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je xbox rechtstreeks aansluit op je kabel of adslmodem moet hij een ip-adres krijgen.
    Anders je xbox net zoals mij aan een router hangen. In de router zit meestal een dhcp server die een ip-adres toewijst aan elk apparaat in het netwerk, dus ook voor de xbox.

18. :: hmr`::

:: hmr`:: chris

Leuk Bevonden:
    0
    let me get this straight.. als ik een m8 van me uit engeland zo'n live pakketje laat opsturen kan ik ook gaan liven? :D w00t tha f0ck? :D that would be awesome ":D

19. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    aah bedankt misterik en broes. ik zal dan maar een router aanschaffen.

dus de public ip gaat in de router en dan kan ik met de pc en Xbox Live. en op Xbox Live terwijl de pc niet aan staat.

mooi.
    maar een router wa kost zoiets? 70 euro of zo?
    en heeft iemand hier een router en zo ja wat heb je er voor betaald en hoe bevalt die?

groeten

20. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    waaaaaaaaat!8)

*pakt xbox steekt stekkertje erin*:9

Deel Deze Pagina