1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Splinter Cell installeert Live! op je Xbox!

Discussie in 'Games' gestart door Mark, 28 nov 2002.

  1. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    okey dan is het goed.
     
  2. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    De traceroute loopt helemaal niet via Engeland. Er lopen rechtstreekse verbindingen van Amsterdam naar USA.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    grappig ... misschien word deze dan daar gecheckt... want als ik live ben, merk ik dat deze wel degelijk connect met uk....Wat dat betreft blijft het netwerk een interressante materie .. Ik sta (nog) altijd verbaasd op de truuks (lees = gestuntel) van M$
     
  4. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Een "traceroute" geeft het pad weer waarlangs een internet verbinding loopt. Als jouw verbinding met Appingedam via Lutjebroek loopt dan wil dat nog niet zeggen dat er een Lutjebroek een server staat die de communicatie overneemt zodra het hem uitkomt.

    Lees mijn eerdere post maar. Misschien, als je het goed leest, neemt je verbazing dan wat af.

    Gestuntel? Tsja, ik weet niet wat er nou stuntelig is... Ik vind het een heel goed idee om mensen eerst op een centrale server bijeen te laten komen en vervolgens op basis van de accountgegevens iemand naar een lokale server door te verwijzen. Voordeel daarvan is dat alle gegevens op één plaats opgeslagen staan en de kans dat iemands gegevens een eigen leven gaan leiden wordt daardoor gereduceerd.

    Ik weet niet waarom je woorden als 'truuks' en 'gestuntel' gebruikt, doch kan enkel vermoeden dat je die woorden gebruikt omdat je wat moeite hebt met het doorgronden van netwerkmaterie. ;)
     
  5. Gamexpo 2002

    Gamexpo 2002 New Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja,Ik heb gewoon op Connect gedrukt kabel achter in me xbox en BOOM ik had connectie met de server van Xboxlive.en ik heb ook Chello.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2003
  6. Gamexpo 2002

    Gamexpo 2002 New Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon automatische laten zoeken dat deed ik ook en hij deed het perfect!
     
  7. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
  8. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    al opgelost :)
    ff handmatig de DNS nummers van Planet erin gerost :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2003
  9. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij lukt het steeds maar niet. Ik ben een erge n00b op dit gebied zou iemand mij kunnen helpen. Ik steek de kabel van m'n modem rechtstreeks in mijn xbox. hij kan de kabel dan vinden maar dan zegt ie IP not confirmed? hoe kom ik hier aan(automatic werkt niet, en m'n UTP zit er meer dan 1 half uur in) en wat zijn die andere dingen gateway,subnet mask. En dan nog DNS wat moet ik daar mee.

    Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen?
     
  10. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke provider zit je?
    Bij cistron bijvoorbeeld word je verbinding gekoppeld aan je MAC adres. Dus als je het kabeltje overzet naar de xbox gaat dat niet werken. Eerst je IP adres releasen op je computer (ipconfig /release) en dan kabeltje in xbox steken.
     
  11. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit bij chello(arnhem). en dat IPconfig/release snap ik niet helemaal, waar precies kan ik dat vinden?
     
  12. jengelander

    jengelander Loves Nena!!

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    1) Ik heb zelf de dubieuze eer gehad om zowel bij @home als bij UPC te mogen werken ;) Maar Chello kijkt naar de MAC van je netwerkkaart...en @home naar je modemMAC ... anyway je kan dus niet zo vanuit je modem een kabel rossen naar je xbox vanwege dat MACadres probleempje.

    2)Het ligt aan welke O.S. je hebt...in windhoos 2000, NT4 en XP kan je via start, uitvoeren, cmd en dan ipconfig /all je ip achterhalen. In win95 en hoger kan je met start, uitvoeren en winipcfg dit achterhalen.
     

Deel Deze Pagina