Ik heb het spel nog niet zo lang, maar ik moet zeggen dat ik het wel een van de beste spellen is die ik ooit gespeeld heb. Het is een goed verhaal vind ik, met zeer goede graphics, ik heb in geen enkel spel zulke licht effecten gezien. Ik ben overigens niet zo goed in dit soort spellen en het duurt dan ook meestal een aantal uur of nog meer voordat ik weer door heb wat sluipen en stil zijn betekent. Hierdoor speel ik het niet zo snel uit als andere van jullie, vandaar dat de lengte van het spel mij nog niet echt partten speelt. Maar ff iets anders, is het verder alleen maar mogelijk om levels te dll via zboz live, of zouden ze niet gewoon een expansion pack uitgeven. Dat zou voor Ubisoft ook een stuk beter zijn denk ik wat ik denk dat die wel als warme broodjes over de toonbank zullen gaan.
ik heb ook nee gestemd. vind et te snel saai worden. te snel uitgespeeld, geen replay value (misschien een beetje). daarnaast vind ik het veel te linear. en ik kan geen AK-47s oppakken! (what the fuck is up with that) toch is het wel een goed spel hoor. maar niet HET spel. dat blijft voor mij nog steeds Halo. of doa 3.
Dit hebben ze er uitgehaalt omdat je alle bewakers anders gewoon dood kon schieten want je bent dan master, elke bewaker heeft dan namelijk kogels en een AK 47 zou dan wel heel makkelijk worden lijkt mij.....
Over de vergelijking met Halo Sc vond ikzelf eentonig en dat irriteerde me bij halo had ik dat niet Als je SC op single uit heb heb ik er niet nog is zin in om het nog is uit te spelen en dan is er geen multiplayer,en het gaat over nu,niet over +live!.Halo heeft daarintegen wel een goede multiplayer en de single blijft evrslavend en het co-op'en is natuurlijk ook leuk,nee SC is vind ik niet de 60 euro waard(of meer weet niet meer)en zeker ook niet DE game voor de xbox,ik w8 op MGSubtance met veel meer uitbreidingen dan dat ze op de psII hadden(3 stand alone snake missie's|+-200 vr missie's|mogelijkheid om het helemaal met ninja of snake te spelen) jah die lijkt me beter maar dat zie ik dan wel weer Greetz
ik zat net nog ff te bladeren in de xbox-boekje dat ik bij m'n xbox kreeg en daar stond nog in dat sc 14 levels zou krijgen.. grote kans dat ik dan wel 'ja' zou hebben gestemd..
Ff vraagje hoe heb je een poll gemaakt en ik vind dit ook een van de weinige games tot nu toe waarvoor je echt een xbox kan kopen naast halo.
het pollrecht is weg,afgenomen van de members omdat het niet zo goed ging,en als je nu een poll wilt moet je er 1 opsturen naar de admin of de crew en die maken er dan 1,voor meer kijk ff bij suggestie's|problemen| bij de poll over de polls
kvond t cker wel een goede aankoop... Als je van t genre houd moet je m ook gewoon hebben maar veel werden teleurgesteld omdat de game overhyped was... Ik zou niet een xbox kopen voor alles SC maar ik heb me er een paar weken mee vermaakt