Tja, zelf vind ik hem er redelijk strak uitzien, maar aangezien hier (zoals WouteR zei) geen motion-capture wordt gebruikt zou ik dit maar voor lief nemen. Tuurlijk had het beter gekund maar alles kan beter.
Heb ik in mijn demo nog eigenlijk niets van gemerkt, ik zeg hier dus ook niets over .
Tja, jammer genoeg een veel voorkomend probleem in games. Als je bijv. een lijk wilt verbergen ga je even terug naar de deur waar je binnenkwam mét het lijk, en vervolgens blijkt die weer te zijn dichtgevallen. Idd irritant.
Voorbeeld a.u.b?
Tja, maar waarom zou je een half uur door blijven gaan als de missie toch al 'een failure' is?
Hmm, had inderdaad gekund, maar ik erger me er niet aan. Kwestie van wennen imo.
Sorry hoor, maar ik vind het jouw fout als je eerst tientallen kogels gebruikt voor de lichten te doven, en om vervolgens erachter te komen dat je ammo op is. Kom op zeg, het moet toch niet té simpel worden. Lijkt mij niet meer dan logisch dat zonder kogels zitten voor problemen kan leveren.
Euhm, tja. Amen .
Laatst bewerkt: 20 nov 2002