1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell. Klungelig, niet slecht

Discussie in 'Algemeen' gestart door df0:, 19 nov 2002.

  1. Dokterh

    Dokterh EnoZ:1337

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is geen woord het is becijferd
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Beoordeeld is beter. :+
     
  3. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk koop ik elke GQ uit verveling wel (ik mis er eentje), maar ik vind het jammer dat Xbox daar zo wordt afgekraakt (soms).

    Ben wel benieuwd wat ze van SC gaan vinden. :)
     
  4. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik moet zeggen dat SC er mooi uitzag, ook de demo gedaan, enzo, maar ik vind hem wel tegenvallen, ik weet niet waarom maar...tja er gebeurt te weinig, en ik hou der niet van dat je meestal een stuk terug moet beginnen als je een klein foutje maakt waardoor de beveiling je ziet ofzo...ik haal em nie
     
  5. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat woord klungelig in de topictitel wat overdreven.

    zal wel een truuk zijn om mensen naar je topic te lokken ofzo.
    maar klungelig is de game zeker niet (geweldig ja, dat wel)

    misschien dat je dat er iets beter kan. kan altijd lijkt mij. de perfecte game bestaat niet. maar klungelig is het zeker niet. want dan zijn er wel ERRUG VEEEL goede spellen klungelig.
     
  6. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    k heb die demo net vanavond gespeeld. en et heerst best wel moet ik zeggen.

    toch jammer dat ik die wapens van mn tegenstanders niet op kan pakken :D
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Hmmm...zojuist de demo een beetje gespeeld...ik heb een beetje gemengde gevoelens....

    Ten eerste waren de graphix niet zo TOP als ik had verwacht...als ik snel bewoog had je soms dat je scheurtjes in het beeld had ofzo...misschien dat het komt omdat het nog een vroege demo is of omdat myn xbox op 50Hrz stond ipv 60Hrz (ik probeer morgen wel ff 60 Hrz)
    Ook zyn de randjes een beetje kartelig. Het is allemaal niet zo scherp als ik gehoopt had.

    Ten tweede kon ik, toen ik zon data stick aan het lezen was op myn Laptop of whatever, niet naar beneden scrollen dus ik kon niet alle tekst lezen. Ik geloof dat het ging om de data stick van de scientist...

    Ook begryp ik niet goed waardoor ik meteen gespot wordt door die bewaker op de eerste verdieping zodra ik de deur doorga...hy zit helemaal om de hoek, ik zie geen camera's ofzo, maak geen geluid en zit ook niet in het licht....beetje vreemd.

    Het is opzich wel Ok natuurlyk, maar ik weet niet of het wel écht iets voor MY is...maybe dat ik toch liever voor Tony Hawk 4, Colin McRae 3 of Apex zal gaan...

    Morgen eerst maar eens op 60HRZ spelen en kyken of het dan er beter uitziet...:)
     
  8. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van het scrollen is een bug in de demo dacht ik..
    Schijnt een demo te zijn van een paar maanden oud.

    Dat de bewaker je op de 1e verdieping ziet is waarschijnlijk omdat je te snel de trap om komt lopen. Je moet in principe blijven sneaken en zo stil mogelijk zijn. Je kan zelfs zonder iemand te doden de demo halen.. Is wel cool als dat je lukt.

    Als ik zelf kijk naar de demo dan vind ik het zelf allemaal vlekkeloos lopen, nog steeds geen frame drop gehad ofzo.. Heb hem op 60Hz staan, zoals altijd. Misschien ligt het aan mij, maar tot nu toe niets gezien. Kan ook zijn omdat ik amper aan het rennen ben en al dik aan het oefenen ben met het sneaken.

    :cool: :9
     
  9. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb wel kleine dingetjes gezien in de demo.
    Bijvoorbeeld dat als je langs een muur loopt (buiten de trap naar boven lopen heb ik dit gezien, weet niet of dit overal is..) dat heel je arm in de muur verdwijnt....
    Als je twee lijken op elkaar legt worden ze 1 lichaam (met 2 hoofden).
    Als je een blikje oppakt, kleeft ie aan je pols...

    Tsja, het is niet veel allemaal, maar het maakt het spel (of in ieder geval de demo) niet perfect.

    Verder ben ik benieuwd naar de replay waarde van dit spel...
     
  10. Chevalric

    Chevalric Guest

    Aaaah, the morning after the hype :)
    Ik heb dit soort dingen al vaker gezien (Black & White op de pc komt in me op). Een spel, dat op zich absoluut toppie is, wordt door de pers/makers gehypet tot het beste spel ooit. Gamers liggen kwijlend naast hun stoel als ze ook maar iets over het spel horen/lezen/zien.
    En dan komt de dag dat het spel beschikbaar komt... Hordes mensen rennen naar de winkel, kopen het spel en gaan spelen... En wat blijkt dan: het spel is niet zo goed als ze verwacht hadden. Betekent dat dat het een slecht spel is? Nee, absoluut niet, want net als B&W zal Splinter Cell zeer zeker top kwaliteit zijn (zie ook de verschillende reviews). Het betekent gewoon dat mensen zich laten meeslepen en dingen gaan verwachten van het spel die te veel gevraagd zijn.

    Dus om even ontopic te reageren:
    Natuurlijk heeft ook Splinter Cell z'n foutjes, maar is dat een reden om alle goeie punten te vergeten? Het spel behoort volgens mij nog steeds bij de AAA-titels voor de XBOX (nogmaals, zie de reviews).
    Ik denk dat op het moment dat het perfecte spel wordt uitgebracht, de gamesindustrie opgedoekt kan worden. Een perfect spel betekent namelijk niet alleen perfecte graphics, perfect geluid, perfecte speelbaarheid, maar ook perfecte replay value. M.a.w. je kunt het spel eeuwig blijven spelen, zonder dat het gaat vervelen. Waarom zou je dan nog een ander spel willen... Dus wat mij betreft hoeft er nooit een perfect spel uit te komen :)

    Tot zover mijn waanideeen :+
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Eigenlijk vind ik het wel zoals ik verwacht had.
    Splinter Cell is een toptitel, maar niet zo goed als iedereen zegt of denkt dat het is.

    Dat ik kritisch ben is vooral ten opzichte van de mensen die uit hun dak gingen toen Gamespot "slechts" een 8,6 gaf.

    Ik denk dat de 8,6 van Gamespot en de 9.0 van XBM realistische cijfers zijn....

    En spellen met een eeuwige replaywaarde zullen er nooit komen, er komt namelijk altijd een tijd dat je uitgekeken bent op een spel.
     
  12. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de deno gehaald zonder iemand pijn te doen of te schieten
    dat laatste mannetje moet je in de hoek zitten en op zijn pctje richten en kapot knallen dan gaat ie kijken overal en ook buiten dan sla je je slag door naar de pc te gaan en als ie terug is zit jij weer in de hoek en ga je rustig weer terug
    van een splitjump kan je stealth landen door op B te drukken als je valt
     
  13. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had trouwes ook een keer dat de camera in muur ging, achter mij, het enige wat ik toen zag was de muur van de achterkant, dat zoog want er kwamen net bewakers aan
     
  14. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel maar het origineel en laat de demo rusten. SC is echt helemaal top! :9
     
  15. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word er een beetje paranoïde van, van al die verhalen over mannetjes die door muren heen wandelen en zo. Van die demo kan ik het nog begrijpen, maar de full version moet toch beter zijn dan dat. Ook vreemd dat ik in verschillende reviews hier niets over ben tegengekomen. Over Max Payne bijv hoorde ik dat van sommige mensen ook maar ik heb het nog niet gezien (zelf het al een aantal keren uitgespeeld). Aaaag, ik koop hem gewoon....
     
  16. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    tuurlijk man :) maak je geen zorgen. k vond de demo al heel goed eigenlijk. de hele versie zal wel helemaal gaaf worden. (als ie ooit een keer uitkomt hier. met al die amateurs in die winkels betwijfel ik of ie ooit in de schappen komt. et enige wat ze doen is 8 x bruce lee bestellen, maar spellen zoals timesplitters en mechassault zie je nergens).

    maar goed. volgende week zou et moeten lukken. hoop ik...:{
     
  17. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, het is nog een woord ook. Het betekent 'versleuteld', of in goed neo-Nederlands "encrypted". Dat is dus niet wat jij bedoelt. ;)
     
  18. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Mannetjes die door muren ??? Bij de full? Wie zegt dat? Nog niet tegengekomen.
     
  19. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    ik vond die demo gewoon ill en ik wil de full version zsm hebben,hebben,hebben...hoop alleen dat de moeilijkheidsgraad in de latere levels wat hoger wordt
    wel vreemd dat je de wapens van je enemies niet kan pakken,
    dat zou je in het echt toch ook doen als je geen kogels meer had?
     
  20. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    als een special op helemaal getrained is op zijn eigen spullen, gaat ie toch niet zomaar iets onbekends oprapen?
     

Deel Deze Pagina