1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell. Klungelig, niet slecht

Discussie in 'Algemeen' gestart door df0:, 19 nov 2002.

1. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    AL zou ik een special op zijn, JUIST als ik een special op zou zijn, en je moet kiezen tussen leven of dood, dan is de keus toch snel gemaakt om een ak'tje op te pakken waar wel kogels in zitten??
    :+
    Een special op wordt denk ik wel getraind om met andere wapens om te kunnen gaan in levensbedreigende situaties, of is de kolf tegenwoordig gevaarlijker dan een kogel?

Hmm misschien bij Sam wel, Ultimate Killin' machine!! }:]

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Maar dan pak je zo'n AK geval, en dan is het hele stealth er ook af.. en daar draait het hele spel juist om!

3. macksplack

macksplack Guest

heb em binnen hij zo kick. dat over mannetjes door de deuren en muur ben ik niet tegen gekomen. Dit is echt zo'n spel dat de xbox gaat verkopen. Je begint eerst met een trainings missie daar worden de moves en de controlle uitgelegd al snel kom je erachter dat de control super is hij went heel snel maar hij is heel moeilijk en vreet veel vrije tijd omdat je best lang doet om een missie.:D

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    een special op kan alles gebruiken, en ik denk dat ie wel familiar is met een AK :D :D

5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    BS et was zogenaamd zo interactief. je kon doen wat je wilde. dus als ik een AK op wil pakken omdat et zo k*nkerhard heerst, dan moet dat kunnen :D .

en als je kogels op en er staan guards voor je neus dan zijn er ff andere middelen geboden dan stealth. zelfs de grootste nitwit zou ff een AK op pakken ff die guards neer spreejen en daarna wel ff kogels zoeken voor zn pistol met silencer.

maar goed he :)

6. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    jup, zou ik ook doen! :+

waarschijnlijk schiet ik met een AK nog 60 rounds om een gaurd heen om vervolgens met een lege clip voor em staan.... Shoalin shadow moves!!!! 8)

7. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    gewoon op zn voeten mikken, maak je vanzelf een headshot (wel blijven spreejen he)

(waar cs al niet goed voor is)

Deel Deze Pagina