1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell levels; 100%?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Migwel, 8 apr 2005.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.308
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik vind het juist geinig om die gasten te besluipen en te ondervragen, meestal maak ik zo mijn route vrij en kom ik stapje voor stapje verder in het level. Het ligt dan aan de persoon of ik een mes in zijn rug plant of hem bewusteloos achterlaat. Natuurlijk worden de lichamen wel door mij verborgen.

    Zal wel mijn manier van spelen zijn, maar alleen ongezien rondsluipen is niet echt mijn ding, zal dan waarschijnlijk ook geen van de levels op 100% uitspelen.
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk wel jammer, dan wil je graag die 100% halen (omdat je al op de goede weg bent) maar eigenlijk wil je ook die gast wel van de vuurtoren gooien......ik heb 't tweede gedaan. :9
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ik heb hem gesaved voordat ik het deed. hem er daarna afgegooid en toen opnieuw geladen en toen gewoon bewusteloos geslagen
     
  4. Migwel

    Migwel Ownage!

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, wel herkenbaar. Hebben ze een grote mond, dan vermoord je ze. Zijn ze nog enigzins onschuldig of tonen ze wat berouw laat ik ze wel leven ;)
     
  5. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vijanden hebben echt al een 'persoontje' waarop je je beslissing (dood/ko) baseerd. Interessant voor een studie Psychologie.
    Ik doe op mijn eerste keer zoveel mogelijk 100%, 0 KOs, 0 kills (behalve als ze moeten) op stealth, expert.
    Lighthouse en Cargo en Bank 100% Penthouse en Displace en Battery en Hokkaido rond de 95. Bezig met Seoul :)
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    damn zeg ik zit de hele tijd met 97.5 procent in de missie penthousee, de hele tijd word ik volgens hun geidentificeerd als een intruder maar weet echt niet door wie (denk dat het die dwaas is die in de woonkamer zit) maar als ik een flesje gooi om hem uit de camerazicht te lokken en dan sticky shoot dan weet iet toch niet dat ik er ben??
     
  7. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    heb bathhouse gehaald hoeveel procent wil je echt nie weten lach me maar uit. 8% _0/ _0/

    de eerste missie had ik bijna 100 procent maar in het begin had ik eentje de nek omgedraait toen iok onderste boven hond 8)

    meesterlijk spel zit in de laatse missie als het goed is _O_

    En eindeklijk VAn shetland af _O_
    You will not shoot a old friend ik zo ram vet een kogel door de kop was blij dat die weg was 8)
     
  8. Migwel

    Migwel Ownage!

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, precies. Je kan hem trouwens ook neersteken als je je pistool wegdoet.
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb alle levels op 100%! :)

    (Ja, ik ben de Splinter Cell koning)
     
  10. Ruud

    Ruud Guest

    Als je dat kunt moet je eens proberen alles op zo'n laag mogelijk percentage te halen. Lijken op grote bulten leggen in het licht enzo :cool:
     
  11. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb alles op 100% zins gister
     
  12. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoe hebben jullie bath house op 100% gekregen op Expert, Quadra en Mirik? Ik wordt gezien, waarschijnlijk tijdens het vuurgevecht tussen die 4 guards in de hal, voordat je die 3 in de showers tegenkomt, anders zou ik niet weten waar ik gezien wordt.
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon van voren alle lampen kapot schieten etc. Dan als zij bezig zijn gewoon sneaky er langs gaan als ze niet schieten! :)
     
  14. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Krijg je nog een belonging voor het halen van 100% bij alle levels?
     
  15. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    mag je zelf trakteren op een ijsje :p:p
     
  16. Renco

    Renco Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook alle levels op 100%. Voor de mensen die moeite hebben met het Bathhouse level, hieronder een korte 100% uitleg zoals ik het heb gedaan:

    Ik neem aan dat alleen het laatste deel van het level problemen geeft. Hier begin ik dus ook.

    Nadat je het hele gesprek met Shetland hebt gehoord, kruip je terug uit de buis. Je springt het water in, en loopt naar de andere kant van de kamer, waar de kruipruimte is. Hierachter zijn de I-SDF soldiers aan het schieten. Schiet een sticky cam door de kruipruimte, zodat je goed kan zien wat er in de hal gebeurt. Je ziet een aantal mensen in de verte, en twee I-SDF soldiers in de ruimte waar je de sticky cam schoot. Die I-SDF soldiers staan 95% van de tijd met hun gezicht naar de kruipruimte toe, je moet dus wachten tot ze naar de volgende ruimte gaan. Dit kan een tijdje duren, maar uiteindelijk zullen ze in de ruimte verder gaan schieten. Nu moet je snel door de kruipruimte kruipen, en oversteken naar de andere kant. (Onthoudt dat de I-SDF soldiers heatvision hebben, dus lampen uitschieten heeft geen zin). Je loopt nu om, zodat je aan de andere kant van het gevecht terrecht komt. Voor de zekerheid kan je daar ook nog een sticky cam schieten voordat je oversteekt, zodat je zeker weet dat er niemand met z'n gezicht jouw kant op kijkt. Je loopt nu door, en komt in een ruimte waar je Shetland zag. Loop nu door de ruimte met een Med-kit en een wallmine. Als het goed is heb je het gevecht nu overleefd zonder gezien te worden.

    In de volgende ruimte staan 3 ISD-F soldiers (met heat vision). Hier langssluipen zonder gadgets te gebruiken is volgens mij onmogelijk. Ik hoop voor je dat je flashbang's hebt, anders heb je een probleem. Gooi simpelweg een flashbang midden in het groepje soldaten, en ren daarna naar de rechter achterhoek van de kamer, naar de deur. Sommige soldaten zullen wegduiken, dus voor de zekerheid kan je voordat je begint te rennen nog een flashbang gooien. Ren door de gang, maar kijk uit voor de wallmine om de hoek. Als je het goed gedaan hebt ben je nu ongezien langs de 3 soldaten gekomen.

    De volgende ruimte is de ruimte met de 3 bommen. Lockpick het slot, en doe het hek weer achter je dicht. Als je dit niet doet merken de soldaten het, en heb je kans dat ze anders lopen dan normaal. Je maakt de eerste bom onschadelijk (als je uit het hek komt, links). Ondertussen komt er een I-SDF soldier binnenlopen. Als de eerste bom onschadelijk is, sluipt je zachtjes terug, naar de trap, en loop je omhoog. Volg de soldaat totdat hij helemaal aan het einde van een "steegje" stilstaat, sticky shock hem snel voordat hij zich omdraait. Loop nu terug en spring over het hekje, waar de 2e bom is. Maak hem onschadelijk. Als je hiermee klaar bent komen er weer 2 soldaten binnen. Pak je sticky shockers alvast, want de eerste soldaat loopt boven je langs, wacht tot hij voorbij je is, en sticky shock hem snel in z'n rug. Zorg wel dat de soldaat om het hoekje ligt, zodat de volgende soldaat hem niet ziet. Klim nu snel de pijp op, en ga op het blok zitten. Pak je sticky schockers weer. Shock de volgende soldaat net als deze de hoek om komt zetten. Als het goed is heeft hij jou, en het lijk niet gezien. Loop nu naar de 3e bom, en maak ook deze onschadelijk. Als je klaar bent, ren je snel naar de deur in de rechterhoek van de ruimte. Hier komt namelijk de laatste I-SDF soldier binnen. Als je snel genoeg bent, kan je de deur intrappen zodat je de laatste soldaat knockout slaat zoder dat hij je heeft opgemerkt (dit is een beetje uitproberen, omdat je soms de deur te vroeg intrapt). Loopt nu door, klim te trap op, doe de deur open, en schiet Shetland voor z'n hoofd (of doe je pistool weg). Als je alles goed hebt gedaan hoort er nu 100% bij je score te staan :)

    Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Het is namelijk best lastig om de situaties zo goed uit te leggen. Het lukt je waarschijnlijk niet in één keer, en het is een hoop timen en uitproberen, maar als je eenmaal doorhebt hoe het moet is het heel goed te doen. Succes :)
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  17. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Op light house 100, bank 100, ship 99.
     
  18. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu bij the bathhouse bij het stukje dat er bommen zijn gepland, ik kan er maar 1 vinden en daarna kan ik door een deur maar elke keer als ik daar doorheen ga ontploft de boel. kan iemand me helpen?
     
  19. Renco

    Renco Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 3 bommen in die ruimte. Eentje aan het begin, als je door het hek komt, gelijk links. Daarna moet je terug, de trap op, dan loop je een stukje door en dan kom je aan de rechterkant een hekje tegen, daar spring je overheen, daaronder zit de 2e bom. Dan klim je weer omhoog, loop je een stukje richting de deur, en kijk je aan je linker kant. Daar zit de laatste bom, op een blok waar je heen moet springen. Als je je nightvision uitzet zijn de bommen ook heel makkelijk te vinden door een groot rood knipperend licht. Als je de 3 bommen onschadelijk hebt gemaakt, kan je pas door de deur zonder dat de hele boel ontploft.
     
  20. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb de 1e missie op 94 procent gehaald, voor de rest nog niet eens echt moeite voor gedaan. K ben 2x gezien toen k iemand neer wou meppen, dus meteen 6% deraf. K heb 't trouwens gepresteerd om bij een missie (ik dacht de 1-na laaste) 0 procent te halen. Heel vaak alarm enzo af laten gaan (per ongeluk uiteraard) maar wel alles completed.
     

Deel Deze Pagina