Ik had voor de eerste keer bij 'The Bank' 7%! Nu probeer ik hem gelijk op 100 uit te spelen. Ik weet precies welke fouten ik had gemaakt en hoe nou alles precies moet. Ben benieuwd. Nog steeds geen 100% gehaald.
Dat zou ik ook weleens willen weten, kom namelijk niet veel verder dan een schacht, waarin ik niet verder kan, omdat er eeb ventilator in de weg draait Mogelijk de walktrough in een spoiler of wat tips....
Als je ergens vastzit kan je beter je vraag duidelijk stellen in de Splintercell Chaos Theory Helpthread. Aan 'The Bathouse' ga ik dus echt niet beginnen. Dat lukt me nooit. Seoul zou ik wel eens willen proberen en 'The lighthouse' nog een keer. Ik ben ook nog met 'The Cargo ship'. Moet toch ook lukken. Edit/ The Bank uitgespeeld op 100% Joepie! In 37 minuten. Ik had nog nooit zo'n mooi lijstje gezien met telkens: Complete, complete, complete...
Wow,wat heb je gedaan,gewoon met een flare in je hand en luid stampend en krijsend iedereen die je zag neergeshoten met de shotgun?
whaha genaaid. Maar goed, als je weet wat je fout hebt gedaan ist een eitje.. beejte beter op letten en dan heb je 100%
ik had het laatste level in een keer op 100% vond ik eigenlijk best makkelijk beetje anti-climax het vorige level(bathouse) vond ik veel meer een laatste-level-sfeer hebben eigenlijk
Pff ik sla ze altijd knock out en dan schiet ik em met een demper door zijn hoofd. Kan hem echt niet zo laten liggen, zonde van mijn kogels
ik baal altijd als ik een level net niet op 100% heb. nou had ik 98% in het level displace. en ik snapte maar niet wat ik fout had gedaan want het is maar 1 klein dingetje. badhouse was idd meer iets als het laatste level maar je kan ook zeggen dat je level 10 als een bonus krijgt.
Ik heb de eerste drie levels op 100% en Hokkaido op 96%, maar ik heb er nu niet meer zoveel zin in... Speel nu altijd versus-mode op XBC en dat vinnik echt super!
Lol ik dacht al. Ik had bij het level NY ook maar 1 procent. Liep erdoor als arnold schwarzenegger. gewoon met mijn geweer en granaten knallen.
zo ben ik door het hele spel heen gelopen en dan nog 80% ratings halen erg lollig als je vrienden veel moeite voor hoge scores doen *) _(dag mama) _0/