1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 10 - The Presidential Palace

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. huubmeilink

    huubmeilink Guest

    ik zit nu in dat stuk dat je met de lift naar beneden gaat en dat er dan die luitjes aan komen lopen en die gaan op je schieten.....hoe moet ik die afmaken want ut gaat een beetje moeilijk zo.....iemand tips?
     
  2. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat stukje vond ik ook best moeilijk.
    Je moet als je uit de lift stapt gelijk naar rechts lopen( achter de boeken kast verstoppen) en vanuit je plek moet je bij de 2e verdieping aan de linkerkant(wat tegenover jou zit) de eerste poppetje neerschieten, want als je gelijkk uit de lift komt en naar rechts loopt, gaat een van die 4 poppetjes nar boven(linker kant 2e verdieping), je moet hem snel afmaken. En als he snel afgemaakt hebt (door in z'n kop te schieten) moet je blijven waar je bent(liefst bukkend), want dan komen de andere 2 poppetjes op je af. Ze gaan gelijk voor jje staan ( voor de opening van de lijft)je moet ze ook gelijk neerknallen. En ten slotte als je ze vermoordt hebt, moet je de laatste vermoorden. Die staat achterin bij de trappen, je moet de lampen die bij hem staan neerknallen, zodat hij niet zo goed kan zien en hem vervolgens neerschieten :). Hopelijk begrijp je het :)
     
  3. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gooide eerst (idd vanuit die boekenkast) een rookgranaat naar de rechtse twee mannetjes. Daarna een gewone granaat naar de andere twee mannetjes die van links kwamen. Kwestie van timen was het (en veel tijd heb je niet).
     
  4. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je ..nadat je nikoladze voor het eerst bent tegengekomen(dat je zijn ogen voor een scan moet houden enzo)....nog kogels je SC-20K AR???8) 8)

    ik heb namelijk nog 4 kogels voor het pistool

    en geen meer voor SC-20K AR8)

    please reply......dan kan ik m vanavond eindelijk uitspelen:9
     
  5. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    nee!!!
     
  6. phenomen

    phenomen Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op een hele genaaide manier vast. Ik bedoel het stuk als je die lift uitkomt. Je moet dan die 4 gassies neerknallen. Dat heb ik gedaan ,maar telkens als ik naar die kelder loop gaat het alarm af. En dan krijg ik mission failed.
    Waar ik die lichamen ook neer leg licht of donker het alarm blijft afgaan en dat is erg frustrerend als je niet begrijpt waarom.

    Weet iemand hoe ik dit probleem op moet lossen? waar ik die 4 lichamen neer met leggen Please Help

    Alvast bedankt
     
  7. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook buiten goed kijken, overal waar je poppetjes vermoord hebt en je moet ze goed verbergen.
     
  8. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij het laatste level kan ik de extraction niet vinden. weet iemand waar die is????
     
  9. phenomen

    phenomen Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik moet nu helenmaal terug lopen en overal die mannetjes verbergen?

    zal het is proberen
     
  10. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb op het plein enkele mannetjes verstopt maar ook geloof ik 2 niet... nu krijg ik ook wat later een alarm dat ze ventjes hebben gevonden, maar kun je bij dat soort museum weer terug naar buiten om ze te verstoppen?
     
  11. phenomen

    phenomen Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me gelukt ben terug gelopen en heb alle lichamen verborgen ben meteen verder gegaan en heb het spel uitgespeeld
     
  12. Sinned

    Sinned [B!TCH] Clan Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij het stuk waar de 2 gorgia elites heen en weer lopen en dat ik onder een camera door moet die 360 graden draait dan open ik de deur maar elke keer als ik daar naar binnen stap gaat het alarm af en ben ik dood wie kan mij helpen
     
  13. Sinned

    Sinned [B!TCH] Clan Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niemand mij helpen dan ik raak aardig geirriteerd hiervan heheheeh
     
  14. Sinned

    Sinned [B!TCH] Clan Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar guys ik heb hem al uitgespeeld
     
  15. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    ik ben nu helemaal aan het einde van de laatste level, ik kom nu net uit de dining room en ben via een kast op dat balkon geklommen. nu kun je ongezien de grote hal binnenkomen. nu staan er 2 paar mannetjes aan elke kant. hoe moet ik deze uitschakelen? ik had nog 2 frag grenades en veel kogels (duh), dus gooide ik eerst een granaat naar de ene kant en toen kwam er een ventje naar boven lopen, ook afgemaakt, maar toen kwam er één uit een balkon boven mij, zo'n special forces mannetje met helm. hoe hebben jullie dit gedaan?
     
  16. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo deed ik het:
    Als je op dat balkon bent geklommen doe je de deur open naar die zaal. Je gaat daar NIET de trap af, maar je gaat naar links toe. Je loopt dan naar achteren richting de trap waar je in het begin van het level ook bent geweest. Je gaat de trap NIET op maar kijkt rechts naar de reling van de etage waarop je je nog steeds bevindt. Daar zit een stukje reling die er anders uitziet als de rest en waarop je kunt springen. Doe dat en ga aan de rand hangen. Dit allemaal zonder te worden gehoord natuurlijk! Land dan zachtjes op de grond beneden en loop rechtdoor naar de 2 grote deuren (van de ventjes af dus).

    Hoop dat het lukt! succes...
     
  17. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    bedankt, het is idd zo gelukt! je ziet bij de trap zo'n houten railing ipv glas en daar ken je aan hangen. wel een kort filmpie maar een geschikt einde voor Splinter Cell 2 :cool:
     
  18. Slayer

    Slayer xbox is deadly

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit ook vast iedereen neer geknalt en nog g een tuusen weg. ik weet alleen dat er een keypad is bij een fontein maar weet de code nie . hoe moet ik in vredesnaam ergens na binnen dan.
     
  19. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    de code is 2126 maar je kan die datastick met de code gewoon vinden bij een van de lichamen
     
  20. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjonge, tjonge wat worden hier een partijtje domme vragen gesteld zeg....niet te geloven!
     

Deel Deze Pagina