1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 10 - The Presidential Palace

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. Slayer

    Slayer xbox is deadly

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik dus nie gepakt had ik geen tijd voor haahah maar bedankt. gr, Slayer
     
  2. gegron

    gegron Guest

    wat kan je in dat ztuk achter die muur waar je doorheen kan lopen doen of is dat gewoon een fout in het spel
     
  3. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu net uit dat soort Museumpje gegaan, en dan kom je bij een trap met een klok ergens en wat infraroodstralen op die treden, daar ben ik nu voorbij en wil ik die kamer ingaan, dan kom je in een hal met een paar trappen waar 2 special forces staan, en 2 normale staan, maar hoe mol ik die, iemand nog een tactische slimme manier??
     
  4. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Schiet gewoon 1 voor 1 vanuit de deuropening -daar ben je vrijwel onzichtbaar- de 2 elite guards neer. Mocht er een gaan rondzoeken en te dicht bij je in de buurt komen doe je gewoon een stapje terug en dan gaan de deur dicht (en die doen ze niet open). Als je ze down hebt moet je wel ff de lichten in de hal uitdoen dmv het lichtknopje bij de uitgang bovenaan.
     
  5. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, zal het proberen
     
  6. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Lvl 10

    Hej gozers,

    Ik kom niet verder in het laatste level, ik ben nu bij het stukje waarbij je die laserstralen moet ontwijken, je komt een kamer binnen. Dan is er een bewaker die praat, maar er is niemand, hij doet 't licht aan. Toen heb ik 'm koud gemaakt, vervolgens de computer gebruikt, en nu zit ik dus vast, ik krijg nu de opdracht om een kluis te vinden, WAT NU, ik kom er echt niet uit.

    Alvast bedankt voor jullie hulp,

    Mzls

    Niels
     
  7. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    SC

    Ow, ik heb 't al

    mzls
     
  8. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    SC

    Yo,

    Ik heb Nikoladze net neergeschoten, maar ik heb hierna nog maar 3 Sniperkogels en 4 gewone:confused: Haal ik het einde van het spel dan nog wel, of moet ik overnieuw beginnen.

    Mzlssssss
     
  9. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    *SPOILER*

    hehe, als je goed mikt haal je het nog. Je moet als je het goed doet nog 4 mensen neerknallen/naarhalen: iemand die meteen na het sniperschot de deur open doet (die kun je neerslaan); iemand die, als je eenmaal de deur door bent, je door die deur achterna komt (eerst eeen airfoil en dan een mep); en dan nog 2 die de eetkamer doorlopen (1 moet je er in z'n hoofd knallen, als de ander dan gaat kijken schiet je hem ook neer).

    In tegenstelling tot wat de meeste mensen denken hoef je hierna geen kogels meer te gebruiken. Als je eenmaal die gasten die ik hierboven beschreven heb neergeschoten hebt moet je niet door die deur gaan, maar op de kast links daarvan klimmen. vanaf daar kun je het balkonnetje bereiken. Het enige wat je nu nog moet doen is gewoon keihard de strap afrennen richting de deur en je heb't em uitgespeeld. suc6 :).
     
  10. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1

    Hey bedankt, ik heb 'm uitgespeeld, maar waar je Nikoladze moet neerschieten, ligt ook ammo, kwam ik ook pas laat achter:confused:
    Thanks anyway,

    Greets

    Niels
     
  11. Ik zit vast bij een stukje staan twee van die special forces gasies en 1 loopt boven op een trapje en 1 loopt een beetje rond wat is de slimste manier om dit aan te pakken ik zit net na het museumpje ofzo
     
  12. ER heeft toch wel iemand antwoord the fish jij heb hem uitgespeeld elitian jij heb hem uitgespeeld help me ff please

    Thanx
     
  13. EliminatorX

    EliminatorX Splinter-Cell Freak

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Je redder in nood is hier, Lukas Fisher. (beetje opscheppen mag wel hé?)

    Als ik het goed begrijp sam zegt: "Those aren't no palace guard blablabla......."

    Je sniped eerst op de elite boven op de derde verdieping, als je op normal speelt knal je die andere Elite op de 2e verdieping met een sticky cam. speel je op hard knal hem tussen zijn ogen. 2 palace guards komen omhoog de trap op en jij gaat daar om die hoek zitten en knalt ze gewoon een voor een.

    terwijl ik dit schrijf zit ik niet te spelen maar ik hoop dat je er wat aan hebt!

    EliminatorX
     
  14. bedankt nog maar ik heb hem al uitgespeeld!
     
  15. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even te reageren op The_Fish zijn manier

    Er is op het laatst WEL een sneaky manier
    Je moet zodra je Nikoladze hebt neergeschoten in de hoek blijven zitten. Daarna moet je als dat mannetje op het balkon staat rond te kijken achter hem langs door de deur heen sneaken.
    Hierna moet je de trap afgaan en in de keuken op de kast recht voor je gaan zitten. Twee mannetjes gaan hier rond kijken en zullen nix vinden, zolang jij stil zit. Hierna gaan twee mannetjes weg en blijft er 1 staan voor de deuropening in de dinningroom (aan jouw kant), die kun je heel gemakkelijk vast grijpen en neerslaan. Daarna natuurlijk wel jouw manier
     
  16. Fox

    Fox Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    hey

    Ik zit momenteel in de laatste level, in het begin, waar je aan die pijp omhoog moet kruipen, zodat je op een groot plein komt met wachters en honden, en 1 spotlight.

    Hetgeen ik doe is me ergens in een hoekje zetten, en proberen de honden af te schieten met de sniper. Ook de sniper in de toren kan ik neerhalen. Maar na 2 of 3 schoten, zien ze me, en ben ik eraan.

    Hoe kan ik dit deel het beste aanpakken? thx
     
  17. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt rechts in de hoek tegenover de de toren met zoeklicht. Vanaf hier kun je de sniper in de toren, en de twee mannetjes + honden sniperen. Daarna moet je er wel voor zorgen dat je uit de lichten blijft, anders komen weer opnieuw mannetjes eraan.
    Verder moet je zorgen dat de mannetjes niet dood neer blijven liggen in het licht
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is handiger als je eerst de sniper, dan de bewakers, en dan de honden uitschaeld. Als je wordt gezien kan je trouwens aan de rand gaan hangen waar je net via de pijp bent opgeklommen, en als de bewakers dan weer weg zijn omhoog klimmen.
     
  19. focus

    focus Dr. Evil

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverdegodver. Ik zit vast bij bij lift waar die 4 kerels op je af komen rennen. Ik heb het vaak geprobeerd en nu vraag ik het toch maar: Hoe kom ik er voorbij? Ik heb al veel moeite met de eerste gast, want die rent behoorlijk hard naar boven en dan zie ik hem ook nog niet zo goed omdat ik in die 'kooi' zit.

    Help me.
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    * zorgt dat focus weer rustig wordt *

    * zoekt, weet 't antwoord wel maar zoekt ff *
    Gewoon niks doen en met je handen omhaag blijven staan en wachten. Lambert zegt dan dat ie over 5 seconden voor een blackout gaat zorgen. Op dat zelfde moment zegt een van die ventjes die je onder shot houdt dat ie van 5 gaat aftellen en je dan afmaakt, als dat ventje bij "2" is gaan alle lichten uit en dan kom jij in actie, maar pas op, die ventjes doen na een paar seconden hun night vision op, dus schiet de dichtsbijzijnde snel dood en verstop je. Daarna kan je de laatste 3 makkelijk afmaken



    en:gewoon ergens achter een doos gaan zitten, wachten tot een van die andere mannetjes het lichaam gaat inspecteren en dan hem ook doodschieten. Daarna kan je verder met de twee laatste mannetjes die - als het goed is - niks doen en gewoon blijven staan met hun wapen op je gericht.

    Dit is gekopierd uit deze thread, lees dus eerst ff de thread door, voor je een vraagt stelt, heb je het antwoord zelf ook sneller

    * is niet boos hoor *:):):)
     

Deel Deze Pagina