1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 10 - The Presidential Palace

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. focus

    focus Dr. Evil

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks, maar ik bedoelde het stuk daarvoor. Voordat je Nikoladze tegenkomt. Je weet wel, dat je met de lift naar beneden gaat en daar dan 4 gasten (niet tegelijk) erop af stormen.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat was dit toch ook. Nou ja, dan is dit wel het goede antwoord hoop ik:
    Dat stukje vond ik ook best moeilijk.
    Je moet als je uit de lift stapt gelijk naar rechts lopen( achter de boeken kast verstoppen) en vanuit je plek moet je bij de 2e verdieping aan de linkerkant(wat tegenover jou zit) de eerste poppetje neerschieten, want als je gelijkk uit de lift komt en naar rechts loopt, gaat een van die 4 poppetjes nar boven(linker kant 2e verdieping), je moet hem snel afmaken. En als he snel afgemaakt hebt (door in z'n kop te schieten) moet je blijven waar je bent(liefst bukkend), want dan komen de andere 2 poppetjes op je af. Ze gaan gelijk voor jje staan ( voor de opening van de lijft)je moet ze ook gelijk neerknallen. En ten slotte als je ze vermoordt hebt, moet je de laatste vermoorden. Die staat achterin bij de trappen, je moet de lampen die bij hem staan neerknallen, zodat hij niet zo goed kan zien en hem vervolgens neerschieten . Hopelijk begrijp je het.


    en:

    Ik gooide eerst (idd vanuit die boekenkast) een rookgranaat naar de rechtse twee mannetjes. Daarna een gewone granaat naar de andere twee mannetjes die van links kwamen. Kwestie van timen was het (en veel tijd heb je niet).

    Ook dit komt uit deze thread maar ja.

    suc7:)
     
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je uit de lift komt in de biebliotheek zie je rechts & links 2 boekenkasten staan...

    Ga achter tegen de rechterboekenkast zitten (gebukt dus), nu kijk je naar de linkerboekenkast omhoog en wacht tot er een guard aankomt rennen, deze schiet je neer...

    Nu kijk je rechtvooruit want er komt een guard aangekropen, 2 zelfs... deze maak je ook ff met de grondgelijk.

    Nu sluip je (met de witte knop) tegen de boekenkast aan en ga je terug richting de lift, kijk om het hoekje en trek je pistool: Op de grote trap staat een guard te kijken, deze ziet je niet want je sluipt... Richt rustig op zijn hoofd en schiet 'm dan neer...

    Gehaald, zelf heb ik deze methode gebruikt omdat ik niet hoef te lopen en zo me concentratie kan gebruiken voor het richten.
     
  4. focus

    focus Dr. Evil

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks allemaal :). Maar nog even een domme vraag: met de rechterboekenkast bedoelen jullie toch rechts vanuit je startpunt in de lift gezien, toch?
     
  5. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    ja precies !

    (anders werkt het verhaal niet van de guard op de 1e verdieping kapot schieten...)
     
  6. gamer-jup

    gamer-jup XBXgamer

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een domme vraag mss maarja, in het hele begin van het level sta je op het platformpje, waar moet je heen???
     
  7. gamer-jup

    gamer-jup XBXgamer

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het
     
  8. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    hoe moet ik in godsnaam die muur opspringen in het begin, waar die regenpijp zit. Ik spring elke keer de afgrond in, ik kan maar niet die pijp te pakken krijgen :mad:
     
  9. marcel2cv

    marcel2cv Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    palace

    Ik ben nu druk aan het springen en klimmen maar als ik om de hoek ben geklommen en ik laat me vallen dan spring ik nog een platform verder maar daarna kom ik niet verder. Ik sta dan op een stenen platform met gras erop. Als ik wil springen naar de volgende dan val ik altijd. Wie helpt me uit de brand!!_O_
     
  10. marcel2cv

    marcel2cv Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Joe hoe leest er nog iemand mee????
     
  11. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie het al; je moet je pas laten vallen als die volgende richel onder je is, dan pakt sam automatisch de volgende vast, als je op de grasveldje val ben je cooked! Ik hoop dat dit je een btje helpt, suc6!

    Max
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  12. marcel2cv

    marcel2cv Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
  13. marcel2cv

    marcel2cv Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej gozers,

    Ik kom niet verder in het laatste level, ik ben nu bij het stukje waarbij je die laserstralen moet ontwijken, je komt een kamer binnen. Dan is er een bewaker die praat, maar er is niemand, hij doet 't licht aan. Toen heb ik 'm koud gemaakt, vervolgens de computer gebruikt, en nu zit ik dus vast, ik krijg nu de opdracht om een kluis te vinden, WAT NU, ik kom er echt niet uit.

    Alvast bedankt voor jullie hulp,

    Mzls
    Marcel
     
  14. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Terug over de laserstralen, dan naar lange lange hal en daar doen ze dan een deur open.
    Door die deur verder. (als ik het goed heb, tis een tijdje geleden alweer.)
     
  15. marcel2cv

    marcel2cv Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het al
     

Deel Deze Pagina