1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 2 - Police Station

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. mad94

    mad94 MP

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom ik in het politiestation? Ik ben een regen pijp opgeklommen en zie rechts van me een kerel achter een raam. Maar kom ik daar binnen? Ik ben al op het plein door de nauwe gang gegaan om een code te achterhalen. Maar kan de deur of andere ingang niet vinden??

    Hellup:confused:
     
  2. dannyb1

    dannyb1 Guest

    is er iemand die weet.
    hoe je als je een ventje van 8teren pakt hoe ik die dan zn hersens eruit kan knallen hebt dat laatst namelijk op internet gezien..

    please help meee
     
  3. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik zit nu ook beetje vast (lvl2 police station) :

    ik ben nu bij een stukje waarbij je 2 kerels met elkaar ziet praten, vlakbij een bankje waarop een lijk zit. ik heb ze allemaal afgemaakt, en per ongeluk ook de civilian neergeschoten op het balkon. ik heb iedereen opgebergt bij de trap. maar waar moet ik nu naartoe?

    en dat verhaal van Cyber MOnkey over dat schieten terwijl je iemand vasthoud wil ik ook wel weten, want et lijkt me wel vet8)
     
  4. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    doorlopen, om de hoek loopt nog een gastjedie moet je killen. En als ik het goed heb dan door een deur op het eind aan de rechterkant.
    Om iemand vast te houden en te kunnen schieten(human shield) moet je iemand van achter besluipen,vastpakken en dan op x drukken.
     
  5. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    kan niet
     
  6. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    jah die wist ik al. maar ik bedoelde iemand in z'n hoofd schieten als je em vasthebt

    (sorry ik had het verkeerd gevraagd)

    ik ben nu trouwens als verder:D
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    kan iemand me helpen met level 2: police station. Ik ben in het brandende gebouw, en dan kom ik na een tijdje in een kamer met allemaal rook. Daar schiet ik het glas van kapot, zodat de rook er uit kan. Als de rook eruit is zie ik nog een deur. Die kan ik openen en daarna komt er nog een deur . Die kan niet open. Wat moet ik nou doen? Of moet ik iets in de kamer waar eerst de rook zat iets doen? Please help me..:'-(
     
  8. Xboxfanatic

    Xboxfanatic Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt
     
  9. Tazs

    Tazs Small but Dangerous

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: [Splinter Cell] Lvl 2 - Police Station

    Daar ligt een vent op de grond, die gaat eerst een verhaaltje vertellen, dan pas kan je weg. of ben je daar al geweest
     
  10. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: [Splinter Cell] Lvl 2 - Police Station

    in de kamer daarvoor, ligt een kerel halfdood onder een stuk hout. je moet em ff opzoeken in die kamer en met em praten, daarna kan die deur wel open.
     
  11. GalO

    GalO Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net die 2 agenten neergechoten... bij die dronken vent...
    maar waar moet ik nou heen? alle deueren zijn gesloten,...
     
  12. GalO

    GalO Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hebn dit nu gehad... ik ben door dat hek heen maar waar is die ingan van het politie bureau?
     
  13. Zjoerd

    Zjoerd Aftermath...

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet als je op een soort pleintje bent wat doodloopt, daar moet je over een hek klimmen en voila. dat hek zit recht achterin als je het pleintje opkomt (ik kan het niet echt duidelijker beschrijven, dus kijk maar wat je er aan hebt..)
     
  14. GalO

    GalO Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    gehaald thanks
     
  15. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    ik ben nu bij het politiebureau volgens mij de hoofdingang met dat hoge hek. hoe moet ik hierin komen? ik zag namelijk een kabel vanaf het dak naar het politiebureau maar ik weet niet hoe ik daarop moet komen. btw ik ben dus bij dat ene stukje afdak met die planten eroverheen waar je op kunt klimmen.
     
  16. H3in

    H3in Ja idd

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm loop helemaal recht door tot bij het politiebureau en dan zie je een container oid klim daar op en dan op de muur klimmen

    maar ik heb een probleem ik heb sta met 4 kogels voor de ingang van het politiebureau veromd moeilijk =(
     
  17. goalkiller

    goalkiller kazza

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verder komen in level2 policstation

    ik zit nu bij het einde van het police station gebouw waar die 2 ventjes achter hun pc zitten en die andere bewaker achter de deur rechts achter. Nadat ik deze 3 heb uitgeschakeld en naar buiten ga gebeurd er niets. Er staat een civilian die ik neersla, en hem verberg. Echter na deze actie blijft het akelig stil ik zie niks verschijnen van een busje/ of een melding dat ik iets moet doen. Wie weet hoe ik verder kom??


    __________________
     
  18. H3in

    H3in Ja idd

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Hoe verder komen in level2 policstation

    daar zit ik dus ook vast
    ik zie nergens een agen blaustein of zo
     
  19. H3in

    H3in Ja idd

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2002
  20. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Agent Blaustein (of zoiets) al gevonden en de opdracht gekregen om naar boven te gaan? en heb je daarna de pc gebruikt bij het mannetje boven? Daarna moet je naar buiten en heb je de missie gehaald.
     

Deel Deze Pagina