1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 2 - Police Station

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. H3in

    H3in Ja idd

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk dit level gehaald na een hele dag zitte te klote bij dat politiebureau
     
  2. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net SC en kan nu iemand me duidelijk uitleggen hoe ik langs die 2 gasten kom die met een dronken figuur zitten te praten, ik heb ze al dood gemaakt, alleen dat zit er bij al de deuren hekken omheen, dus kan er niet langs..

    Alvast bedankt.

    €lp
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je moet aan die richel gaan hangen die er boven loopt. Spring tegen de muur, spring nog een keer en dan houd die zich vast
     
  4. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft die gasten bij die dronken gozer niet dood te maken, sterker nog, je hoeft helemaal niemand in het 1e level bijna dood te maken. Wat je moet doen is het volgende:

    Spring (na de checkpoint daar) zachtjes over het muurtje naar beneden op de container (ga dus niet via de trap); ga nu halverwegen de volgende trap staan, draai een kwartslag links en spring zodat sam zich vasthoud aan het muurtje daar (je zit nu recht achter de guards); schuif nu al hangend aan het muurtje helemaal naar rechts en ga met het hoekje mee; trek je nu op aan het muurtje, ga er aan de andere kant af en hoppa, je staat goed gedekt tussen de planten en voorbij die 2 gasten die met die dronken gozer aan het lullen waren.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2002
  5. Elvis

    Elvis The King

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 2, ik ben de twee agenten en de dronken man via de planten gepasseerd. Ook de hierop volgende gang ben ik voorbij. Ik ben nu op een pleintje, met een pilaar. 'k heb geen flauw idee hoe ik hier weg moet komen, van achter de pilaar zie ik een agent staan die in mijn richting kijkt. Waar moet ik naar toe, wat moet ik doen? HELLUP!
     
  6. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm,

    Dus als ik goed begrijp moet ik boven die 2 gasten gaan hangen en zo naar het balkon proberen te komen waar eerst ook een ventje stond..

    €lp
     
  7. Jon

    Jon Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik aan de voorkant van het politiebureau naar buiten loop kom ik bij een groot gesloten hek.
    Ik pak dat gastje dat er staat bij zijn strot en ga op de bus wachten. Busje komt niet.

    Moet ik aan de voorzijde van het politiebureau er uit of via de weg die je gekomen bent (langs de gevangenen)?
    Krijg je een bevestiging als je bij die schaduw-man zijn PC hackt?

    De opdracht is: Locate Blaustein. Heb je daar aan voldaan door de pc te hacken?
     
  8. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, niet helemaal :).

    Op de trap die recht achter die 2 gassies staat, moet je halverwege een kwartslag naar links draaien en dan springen zodat je het muurtje daar vastpakt. Dan aan het muurtje hangend helemaal naar rechtsbewegend tot de planten en dan jezelfs optrekken.
     
  9. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dat snap ik, alleen snap ik niet hoe ik verder kom in dit level, als ik die kerels heb zegmaar kan ik nergens heen alles staat op slot en is helemaal niks meer te vinden, geen mensen meer alleen wat onschuligen achter een raampje alleen hoe moet ik daar komen..

    €lp
     
  10. houtbakker

    houtbakker Console addicted

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit ook met een probleem: iedereen in het politiegebouw heb ik of neergeslagen of vermoord, de diverse data heb ik volgfens mij omdat ik in elke kamer alles heb gepakt. Nu weet ik niet wat ik verder moet doen, ik kan naar buiten en daar stat nog iemand in de schaduw. Er staat om de hoek en container en ik heb het idee dat ik daarop moet spingen om de muur op te komen, klopt dit wel want het lukt me niet, wat moet ik doen?
     
  11. Elvis

    Elvis The King

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hetzelfde probleem, ik zit tegen het einde van het level, heb alle politieagenten K.O. geslagen en verborgen, de data verzameld, in de cameraruimte geweest, zou nu het politiebureau uitmoeten, ik zie daar ook de man in de schaduw, ik sla hem K.O. maar zit dan vast, kan nergens meer naar toe! HELLUP!
     
  12. Jon

    Jon Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    politiebureau

    Heb hetzelfde gehad.

    Je moet in de morgue (mortuarium=lijkenkamer) de 2 lijken de schuin links voor je op de bedden liggen gaan bekijken. Je krijgt direct bevestiging hiervan via gesproken en geschreven tekst.

    Er hangt wel een camera in deze kamer die een alarm triggert. (Deze camera kun je niet stukschieten).

    Volgens mij moet je hierna nog naar de kamer met de "schaduwman" om daar op de computer wat te doen en zijn "satchel" meet te nemen.

    Als je dan naar buiten gaat komt er een busje aanrijden en is de poort open.
     
  13. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    die camera kan wel kapot hoor.
     
  14. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    en ik hbe geen wapens en weet niet wat ik moet doen als ik in da politie gebouw alle mannekes heb neergeknald :confused:
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Re: politiebureau

    is de lijkenkamer die kamer aan die lange gang, voordat je door de deur gaat naar die 2 mannen achter de pc? of welke kamer is dat dan?
     
  16. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    lijkenkamer: als je binnenkomt heb je een gang met allemaal cellen, op het einde een kantoortje, pak even data stick van pc in kantoor, ga er uit, ga uit kantoor en wandel korte stuk hal uit, dan heb je een deur open deze NIET, hier zit een bewaker, ga stil voorbij de raam ( heel stil, wanneer je zeker bent dat hij je niet ziet) ga naar binnen, sluip stil achter kast, klop hem neer, als je dat hebt gedaan, zie je aan de achterste muur in de rechterhoek een deur, dit is de lijkenkamer, pas op voor de camera
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    oke harstikke bedankt!

    ik zal 's kijken..want ik had al alle ventjes gekilld...mar ik stond ok buiten en toen gebeurde er niets..dus ik zal 's ff in de lijkenkamer kijken

    bedankt!
     
  18. Youngster

    Youngster Guest

    Ik snap ook iets niet:
    ik heb op het begin van het level die 2 gozers bij die dronken man neergeknald.Daar om de hoek liep ook iemand,ook hem heb ik doodgeschoten,nadat ik alle lijken had weggesleept en een stuk te hebben gelopen kom ik uit op een pleintje maar ik heb geen idee wat ik hier moet doen:confused:

    Kan iemand mij helpen???
    Alvast bedankt.
     
  19. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn ergens planten aan de rechts voorin onder een soort huisje daar zit een gat je bukt en je kan daar amo halen medikits je tikt even op de computer en het hek gaat open (komt een ventje even neerknallen je loopt dus door het hek en je ben verder.
     
  20. Youngster

    Youngster Guest

    Ik was inmiddels al verder gekomen maar toch bedankt!
     

Deel Deze Pagina