[Splinter Cell] Lvl 2 - Police Station

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. Horny Devil

    Horny Devil Jackass Extrodinare

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit binnen in een brandend huis heb net met de contact gesproken die dood ging en dan wordt er gezecht dat ik aan het westen van de kamer eruit kan SAFELY maar het lukt voor geen meter... is een groot gat met vlammen al around me en aan de overkant is een deur waar ik heen moet??
     
  2. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de deur rechts van die gast wat op de grond ligt pakken en daar op de gang is nog een deur, die moet je open doen. Dan komt er rook uit en moet je meen ik op de lichten knallen. Kunnen ook de waterleidingen zijn, weet ik niet meer zeker.
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    of je gaaat er gewoon in 1 keer erin en rechts zit de deur gewoon snel lopen
     
  4. Artwido

    Artwido Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    k zit ook vast...

    Ik ben net uit het brandende huis, spring over op een ander balkon.
    Vervolgens loop ik naar een tuin waar ik twee bewakers neerschiet.
    In het huis haal ik de cijfercombinatie uit de computer achter het schilderij om de deur te kunnen openen naar het balkon.
    Daar links is een touw waar ik langs naar beneden glijd een dak op.
    Ik kom in een liftschacht en klim op de lift, luik open en dan via de lift in een ruimte met een deur die dus op slot is en niet open wil.

    Hoe kom ik hier verder?
     
  5. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat dacht je van je picklocker. Maar komop proberem het uit te spelen zonder hulp omdat de game al zo kort is.
     
  6. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je voor die deur met al die vlammen staat moet je bukken. Dan door de kamer lopen en naar boven kijken. Je ziet dat 4 lampen; alle4 uitknallen. Dan zie je links nog een deur, daar ga je doorheen. Saven en je komt bij 'het balkon'. :)
     
  7. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    dat zijn toch ramen :confused: doordat je de ramen kapotschiet kan de rook weg, dus waarom de lampen kapotschieten?
     
  8. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het antwoord hierop al gegeven is, maar damn, je weet toch wel dat je een lock-pick tot je beschikking hebt? Als je niet weet hoe je dat ding gebruikt kan het nog knap lastig worden (lees: onmogenlijk) om het spel uit te spelen...
     
  9. AccessLink

    AccessLink I Made You Look

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kunt ook gewoon bukken en door de kamer heen lopen met je nachtvizier. Rook blijft altijd boven hangen. Slimpie|:-
     
  10. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon over de muur heen klimmen
     
  11. Cube_Lover

    Cube_Lover Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    voor alle mensen die de lock-pick nooit gebruiken:

    je kan praktisch elke deur met een slot die op slot zit openen met een locj-pick (mits ie dus een echt slot heeft en niet mechanisch word bediend) je selecteert je lock-pick gebruikt m op de deur en dan moet je met je linker-analock stickie dinges gaan draaien en dan op een plek gaat ie heel erg lopen trillen (je controller) en dan moet je gewoon op die plek een beetje blijven friemelen en dat doen totdat je klaar bent en dan gaat de deur open...dmn gek, je moest toch in het eerste level ook lock-picken...
     
  12. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    |:- |:- snap er niets van... heb sc net gekocht en kom niet verder in het 1e level (policestation) gewoon als je de opdracht krijgt om die gast te vinden kom nu al niet verder... waar moet ik naartoe?

    ik kom dat balkon waar die gast loopt niet op.. mijn idee was om via die kabel te gaan maar als ik daar naar toe wil springen val ik telkens naar onderen en ben ik dood... kom ook niet over het hek... en waarvoor dient die 'trap' op het dak waar je via die ladder op kunt komen?? (als dit al juist is :{ )

    alvast bedankt
     
  13. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    via de trap ga je op het dak, dan kijk je naar beneden en zie je een vierkant luik zitten... succes.
     
  14. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    ja dat heb ik open gemaakt en dan ga ik erin maar verder?? :{
     
  15. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon ff zoeken man vanzelf kom je weer verder
     
  16. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    dan zet je je nachtvisier aan en zie je een tunnel, die leid naar een grotere ruimte waar een buis tegen de muur aanstaat, daar klim je op en kom je op een dak, aan de overkant brand een gebouw: Thats THA place to be :+ :p

    hoe je daar komt, ga onder het touw staan wat er hangt. Kijk vooral goed of je onder het touw staat, spring niet naar voren maar druk gewoon alleen op Y, Sam pakt vanzelf het touw vast en glijd vanzelf naar beneden en laat vanzelf los... In het brandende gebouw krijg je verdere instructies hoe je moet lopen..
     
  17. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    ben in de kamer waar je de ramen kapot moet schieten zodat de rook weg gaat. maar dan ga ik die deur in en dan is er nog een deur maar die kan ik niet open maken.. wat moet ik doen?
     
  18. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst terug om met dat mannetje te praten die onder dat puin ligt (kamer tegenover rookkamer), daarna kun je daar weer verder
     
  19. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    in het policestation bij die 2 doden geweest.. maar als ik dan even later die trap oploop waar hij ook vraagt om te saven.. daar zegtie steeds dat ik teveel alarmen heb laten afgaan... moet ik soms aan die buis gaan hangen?
     
  20. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je ook even een situatieschets geven ?
    Ik weet niet precies waar je bent. Ik zal je het antwoord dan proberen te geven, moet er even over na denken !

    Tot zo !

     

Deel Deze Pagina