na dat lijkenkamertje gloof ik.. ga je die duer door.. dan de trap op (rechts) en dan links.. maar daar komt een agent aanlopen.. die schiet ik neer en sleep ik weg.. en dan wil ik verder sluipen maar dan gaat het alarm af en 'mission failed' ..
Ben je net begonnen aan Police Station of heb je al een aantal checkpoints gehad ? De brand al gehad ?
Ik ga nu even mijn xbox aansluiten en het nog een keer spelen. Ik ben al door het hele spel heen en kan nog niet wijs worden, waar je je precies bevindt ? Duurt dus even, maar ben zo terug !
Je hebt als het goed is het gesprek gehad met de kreunende man ? Deze heeft je net verteld dat je Pandra's Black Box moet gaan zoeken. Nu is het vuur echt lekker aan de gang gegaan en moet je van hieruit naar de kamer ernaast. In deze kamer vind je een deur. zodra je deze deur hebt geopend en hiermee een checkpoint hebt gekregen, sta je op een soort van balkon ! klopt dit nog met wat jij hebt ?
mamma!! ik ben het brandende gebouw dus allang uit.. dan ga je het politie bureau in (met de code deur: 5929) je loopt langs die gasten in de gevangenis.. je killt die vent wat loopt te surveilleren (<- :{) dan ga je die kamer in (schuifdeur) waar ook de pc staat.. dan loop je verder naar het kamertje (opnieuw schuifdeur) waar de 2 lijken liggen van de CIA agents.. je loopt de kamertjes weer uit.. naar links dus.. deur door en dan kom je bij een trap die rechts naar boven gaat.. boven aan de trap links loopt een gast in jouw richting.. die kill je en sleep je weg.. dan wil ik weer verder gaan.. (boven dus) maar dan komt er meteen een gast aan lopen die begint te schieten en dan zeggen ze: 'You announced too many alarms <- :{ hier kom ik dus niet verder.... mijn vraag: hoe voorkom ik dat het alarm afgaat en gewoon verder kan?
wat je moet doen is: Je gaat het politie bureau binnen, je komt een gevangenis binnen. Hier zie je ee guard weglopen, je wacht tot ie in z'n kantoor zit. dan ga je op je gemak goed richten en alle lampen aan 't plafond uit schieten, begin met die het dichtste bij staat en ga zo verder... Als alle lampen uit zijn in de gevangenis word het tijd om een split-jump te doen. Dit doe je op het stuk waar een muur zit, op sommige punten in de gevangenis gaat 't niet. Dan als je ergens gespreid hangt pak je je geweer en richt je op het raam van het kantoor, de wout hoort je en komt ff een kijkje nemen. Nu wacht je rustig je kans af (zet je nacht visie aan, als je dit nog niet gedaan hebt). Stop je wapen weer weg en wacht tot de politieagent precies onder je door loopt. Als jij & hij op een kaasrechte verticale lijn gelijk staan moet je op Y drukken (je laten vallen dus) en dan schup je die politie agent knock-out (coole move he ). Nu sleep je hem terug naar het kantoor waar hij lag, zet ook meteen ff het licht uit dan ziet niemand 'm liggen. dan als je de "ziekenboeg" binnenkomt en naar de 2e kamer daarvan gaat moet je ff bij de deuropening wachten. als je 45 graden naar links draait waar de lijkenbakken ongeveer staan zie je boven in een hoek een camera draaien, deze schiet je kapot en kan daardoor geen alarm meer afgaan. De rest van 't level ga ik je niet verklappen, heb geen zin om zoveel te typen veel succes... (owjah, en je moet altijd gebukt lopen, dat hoort niemand vooral niet als je de control-stick minimaal naar voren drukt)
Dioga bedankt, want ik kon er niet sneller meer uitkomen. @ Balleknieper: Xbox magazine bevat de walkthrough van de eerste 4 levels, wellicht is dat ook nog een optie. Sorry dat ik je niet sneller kon helpen, want ik wist niet meer waar je was. De camera was het inderdaad. Je hebt je checkpoint net gehad en ga de deur door en kruip naar het zijraam. Wacht tot de burger gaat zitten enschiet door de kleine opening de bewaker neer. Ga nu snel het kantoor in en pak de EHBO-door. Ga door de deur naar de andere kant van de hal, ga de trap op naar de suveilancekamer bovenaan. Nieuwe checkpoint ! Succes
Xboxmagazine nummer 1 (van februari 200 ligt bij de betere boekhandel (€ 4,50) en daar staat goeie informatie in (levels 1 tot en met 4 van Splinter Cell). en nog veel meer, natuurlijk !
ik kom niet verder bij police station. Ik heb die 2 mannen neergeknald die met een dronken man praten. dan heb ik nog een derde neergeknald om de hoek. maar weet niet hoe ik verder kan, alle hekken en deuren daar kom ik nie doorheen. ff voor de duidelijkheid, mijn opdracht luid: find gurgemidze's dead drop in Morevi Square.
Je moet in het lege gebie(staan wat bankjes, container, liggen blikjes enzo..) de bosjes in kruipen. Daar zit een gang die je naar een kamertje toe leid, waarmee je het hek kan open doen. Ik zat hier ook een keer vast.... suc7
je gaat een trap op, komt idd op het plein uit...schuintegenover, naast de dichte poort met tralies, in de bosjes is een gang naar een pc, medkit en ammo note: als je terugkomt is het hek open en loopt er een guard op het plein
bij level 2 dan moet je naar bleastine`s apertmant maar je moet ook zo`n medicijn zoeken die ligt bij zo`n vent die op een bed ligt waar het alarm steeds afgaat nu snap ik het niet meer ben ik de wegkwijt ofzo dan heb ik iedereen gekild ook die ventjes achter die twee computers enzo dan ga ik helemaal naar buiten en dan loopt het dood please help me ik snap het echt niet.
Ok, lekker oud topic, maar ik ga toch wat vragen aangezien ik het spel pas net heb. Ik ben nu helemaal aan het eind van het 2e (1e) level, maar ik ben blijkbaar iets vergeten, waardoor het level niet uitgespeeld is. Ik heb wel die informatie bij die lijken gekregen. Wat kan ik nog meer vergeten zijn?