1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 2 - Police Station

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    MOet je even bij objectives kijken en daar staat iets voor als je het al hebt gedaan of niet. En anders sta je even stil dan zie je ook je doel dat je nog moet doen.
     
  2. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nevermind. Het is net gelukt...
     
  3. Guppedokter

    Guppedokter Son of Enki

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie zullen er wel helemaal gek van worden maar ik snap er nix van... Je kan via die richel langs die coppers... kan dan gewoon die gast om de hoek neer knallen... dan kom je op het pleintje... en dan?? over een hek klimmen?? het zal wel aan mijn game lichen maar dat kan niet bij mij...

    PPPPLLLLZZZZ helpie helpie
     
  4. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey mensuh,

    Ik kom echt niet verder met het 2e lvl (Police Station)
    ik heb net 2 gasten dood geschoten bij 3 computers (zoiets)
    en dan kom je bij 4 deuren waar achter 1 deur een gijzelaar zit,
    ik heb alle deuren geprobeerd alleen ik weet niet waar ik nu heen moet...
    Help me plzz

    THX :)
     
  5. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan in de struiken zoeken, daar zie je een smalle tunnel, waar je wat items vind en de code voor de deur van het pliesiebureau.
     
  6. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar niet alle, je moet de tweede deur rechts nemen daar, dan kom je in een kamer. in die kamer moet je een volgende deur in, weer naar rechts, in een controlekamer. Daarin staat een agent. Kill the bastard en log in op de computer. Dan kun je naar de hal beneden lopen om naar buiten te gaan en daar wacht Wilkes op je.

    Mission Accomplished

    (en voor mij weer een goede daad :cool:)
     
  7. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    als ik dan naar buiten ga, staat die poort gewoon op slot en niemand w8 op me... :'-(
     
  8. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel alle informatie uit de controle kamer (de computer bedoel ik)gehaald??
    Anders heb je hem natuurlijk nog niet gehaald
     
  9. MrCaBLeGuY

    MrCaBLeGuY te warm ....

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu redelik gevorderd in dit level maar heb nu een lichtelijk ammo tekort. Ik ben helemaal nergens ammo tegen gekomen en je kan het volgens mij ook niet pakken van de mensen die je afschiet... iemand die dit probleem herkent ? Of moet je het gewoon zuinig aan doen ??
     
  10. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een plek waar ammo te vinden is. Als je op zo'n plein komt (nadat je een trap bent opgegaan) kan je rechtsachter in de hoek door een gang sluipen. daar ligt ammo, 2 medipacks, er staat nog een computer en er is een checkpoint.
     
  11. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Het doel van het spel is niet de mensen afschieten maar; of te omzeilen - of als dat niet gaat, een manier vinden om ze bewusteloos te slaan.
    Lambert zegt al eerder in het spel:"You're gun should always be you're last resourt."

    Ik gebruik een geweer alleen in geval van nood, of om lampen kapot te schieten. En een geval van nood komt amper voor omdat ik geduld neem bij het spel.. Blijf altijd op een veilige plek zitten en bekijk de situatie, bedenk hoe je 't gaat oplossen..

    veel succes.
     
  12. MrCaBLeGuY

    MrCaBLeGuY te warm ....

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz ik wist niet dat er bij dat checkpoint ammo was, thnx. Ik speel het level nu maar even opnieuw en spaar een hoop ammo uit waar ik dat in eerste instantie niet gedaan heb. Wellicht red ik het zo sowieso tot het einde, thnx for the tips!
     
  13. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Blijf je je health, ammo, medic kits houden als je door gaat naar een ander level?
     
  14. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
  15. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    ik sla die 2 politie agenten die aan dat bureau zitten neer, die in dat kamertje bij die komputer, tik iets in bij die komputer, kga terug naar beneden naar dat hekken maar dat hekken is dicht en er is daar geen busje of nix om mij te komen ophalen ofzou :confused:
     
  16. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    ow, eerst naar het mortuarium en lijken onderzoeken :cool: :9
     
  17. finnthegamer

    finnthegamer xbox owns everthing

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    splintercell is easy game op hard en normal uitgspeeld wil je alle deur codes mail me maar fff
     
  18. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je niet dat je er dan wat laat mee bent.:confused:
     
  19. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het het klinkt stom maar ik zit vast bij de training ( nou ja vast ).
    Ik weet niet hoe ik de lock picks moet pakken het lijkt mij een heel simpel iets maar ik heb alles geprobeerd ( zo ver ik weet ). graag een andwoord.
     
  20. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet met de linker stick langzaam een rondje draaien, als je op een punt zit waar je hem kan kraken begint het slot te bewegen, hou je pookje een tijdje op diezelfde plek totdat je een klik hoort, dan moet je weer een nieuw kraakpunt vinden en zo ga je verder tot hij open is
     

Deel Deze Pagina