1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 2 - Police Station

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    ja okee maar dat is het hem nou juist daar ben ik nog niet eens hoe zorg ik er voor dat ik die lock picks moet pakken. ik moet iets van zwarte knopje en dan met je left drumstick naar de lock picks toe sturen en moet ik dan op A drukken opzo?
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    als je de lockpick wilt pakken moet je gewoon bij een dicht deur gaan staat, dan komt er een tekstje in beeld ''pick lock interact A'' als je dan op a drukt kom je in de lockpick minigame.
     
  3. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    oww oke bedankt
     
  4. Metal X

    Metal X Don't really care

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die camera was erg irritant. ik zag hem niet en opeens gaat het alram af. gelukkig zat ik vlug achter een kast dus ik hoefde alleen maar af tewachtten tot een bewaker kwam en daarna die neer te schieten. maar ik heb een probleem met het spel in het geheel. ik kan geen spagaat uitvoeren. komt dit omdat er zo weinig kansen voor komen om dit te doen of doe ik iets fout. ik spring in de politie gang bij lv. 2 waar al die cellen zijn tegen een muur aan en dan wil ik nog een keer springen maar er gebeurt niks. kan het gewoon daar niet of doe ik iets fout
     
  5. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    het moet daar wel kunnen, alleen moet je het niet naast die cellen doen maar bij de muren tussen de cellen. dan 1 kant de hal in kijken zodat je schuin ten opzichte van de muur staat en dan gewoon Y Y Y indrukken in het goede ritme.
     
  6. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo daar ben ik weer nog een vraag.
    ik zit in het level CIA HQ dan moet je op den duur lang een deur met een cijfer code maar hoe moet ik aan die cijfer code komen? al ik meer moet uitleggen waar ik precies ben hoor ik het wel.

    Groeten XjoZ
     
  7. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet inderdaad niet wat je bedoelt, post ff wat meer info...

    volgens mij kan je het ook beter hier posten
     
  8. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ja sorry ik heb het al van een maad.
    toch bedankt

    XjoZ
     

Deel Deze Pagina