1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 3 - Georgian Defense Ministry

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

1. X<>X

X<>X DR. XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    .

.

Laatst bewerkt: 19 apr 2003
  2. X<>X

X<>X DR. XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    als ge da raam zijt binnenklommen dan moet ge de deur links van de lift in ( daar staan 3 kasten ) en dan hoort ge de voetstappen van de bewakers. Wacht totdat ge die nietmeer hoord en dan de lift in (snel)

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet je de lift afluisteren met de mic die je hebt gekregen. Als dat is gebeurd komen die ventjes naar buiten en kan je ze 1 voor 1 door de kop knallen.

Zit ik of jij verkeerd ik zal het wel zijn|:-

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, hij zit wel goed. Je kan ze trouwens ook wel vermoorden, maar dat kost weer kogels.

En op de quote erboven. Je kan ook van schaduw naar schaduw sluipen richting dat raam. Hoef je ze niet te killen.

5. Guppedokter

Guppedokter Son of Enki

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij dat stuk dat je de codes voor 2 deuren nodig hebt... Dan klim je omhoog door dat ding en dan?? Dan kan je niet naar beneden en al zou het kunnen ik heb geen kogels en er staan 2 guards...

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Kan je iets duidelijker zijn, snap niet wat je bedoelt...

7. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn geen bewakers.. maar technici die kun je gewoon neerslaan. (je moet wel snel zijn voor ze alarm slaan)

8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik moet de retinal scanner gebruiken (met de colonel) die komt dan van bovenaf (de 2 trappen) naar beneden gelopen, dan gaat hij achter de pc zitten, maar ik krijg hem maar NIET te pakken, ik ben elke keer te laat. Hoe kan ik dit het makkelijkste doen?

9. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon achter hem ergens gaan zitten en dan als hij achter de pc zit, langzaam naar hem toe lopen en hem pakken.

10. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga altijd onder de trap zitten die links van de computer staat en als de kolonel gaat zitten heb ik tijd genoeg om naar hem toe te sluipen en te pakken.

11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    ok, bedankt, ik ga het zo proberen. Ik dacht dat je iemand niet vanuit een stoel kon pakken....(ohja shit, kon wel net als bij die computers in het 1e level bij die gastjes die je niet zien..:cool:

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb als missie dat ik de laser-mic moet gebruiken om bij de lift mensen af te luisteren? Welke lift is dat? want ik ben er nergens 1 tegen gekomen.

p.s: Ik Heb de colonel gevangen, maar moet eerst nog alle lijken in de vriezer leggen omdat anders het alarm af gaat!

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Als je naar buiten komt, op een binneplaats, dan krijg je een filmpje te zien met de lift. Je ziet hem dan wel, links voor je.

14. MrCaBLeGuY

MrCaBLeGuY te warm ....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nou op het punt dat ik die conversatie in de lift moet afluisteren met me laser mic. Ik heb alleen geen flauw idee hoe dat in zijn werk gaat. Wanneer ik de laser mic selecteer en ik sta bij de lift gebeurt er niks wanneer op de primary fire knop druk. Hoe moet ik dat apparaat bedienen?

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Je moet je laser mic selecteren, en dan inzoomen op de lift. Eerst heb je in het midden een wit valk, maar als ze gaan praten, en je hebt het wiite vlak op de lift gericht wordt het valkje rood. Als het gesprek afgelopen is, dan kan je weer verder met je missie. Succes!

Deel Deze Pagina