Ik ben nu al verder maar ik heb geen kogels meer en moet een keycode weten om door een deur te geraken als ik bovenaan de lift ben. De twee soldaten beneden heb ik niets kunnen doen want ik had geen kogels en heb dus maar rap rap in dat kamertje gesprongen en daarna in de lift. Misschien hadden zij de code? Ik ben al op de computer geweest in die kamer boven maar niet meteen een code gevonden
dit lvl is irritant!! Kreeg net als die andere dudes een alarm bij die deur na de scanner!! Ik dus helemaal opnieuw, kheb echt AL die lichamen in de vriezer gelegd met het licht uit, moest ik alleen die kolonel nog, doe ik per ongeluk 'check computer' ipv grab karakter' WHAAAAAAA OM GEK VAN TE WORDEN!! PS: moet je echt al die lichamen in de vriezer leggen of alleen die gasten die onderaan de trap staan??? Kben echt flink bezig om parra te worden
ik had net als gameslave ook dat probleem dat als ik aan die buizen ging hangen en naar dat open raam wilde gaan het alarm oppeens afging, maar dus dan moet je al die lichamen in een kamer leggen waar het leeg is, maar waar slaat dat dan op precies als je die hoek omgaat hangend aan die buizen dan gaat het alarm plots af, loopt er nog iemand anders in dat gebouw dan? en moet je die chauffeur van beneden ook goed verstoppen? ik de east wing valt toch niks meer te doen, waarom gaat het alarm dan af?
Ik heb er gewoon telkens goed op gelet alle lichamen in het donker te leggen, en heb geen problemen gehad. En dat het alarm juist dáár afgaat is volgens mij gewoon iets dat geprogrammeerd is en dat er voor zorgt dat je oplettend blijft En met die kolonel heb ik ook problemen gehad. De eerste keer merkte hij me juist op toen ik een halve meter achter hem stond, ik dan daarachter crossen en op a duwen gelijk zot, hij mij natuurlijk doodgeschoten... Maar de tweede keer is het toch gelukt.
maare Cyberaap, heb jij ook die chauffeur vermoord? als ik dat level begin dan ga aak met die pijp naar benejen, loop dat gebouw binnen en vermoord die vent en die schiet die camera kapot, dan leg ik die vent achter de boekenkast en doe ik het licht uit, dan ga ik de gang op en schiet ik die 2 ventjes neer, die leg ik ook allebie achter die boekenkast op een hoop, dan ga ik naar beneden en ontloop ik die 2 camera's in dat trappenhuisje met een beetje stealth werk en ga ik de garage in, ik schiet hier geen lampen of camera's kapot maar ontloop deze alleenmaar, dan grijp ik die chauffeur vast en ondervraag hem, aan het eind sla ik hem neer, ik ga weer naarboven en ontloop weer die 2 camera's in dat trappenhuisje, ik loop weer in die gang, ga die kamer binnen, schiet de camera daar kapot en loop die kamer uit, nu ben ik op het balkon, ik luister eerst naar die 2 soldaten dan schiet ik die 2 lampen onder dat open raam kapot, dan klim ik op die riggel en ga ik naar dat raam, maar als ik de bocht heb gemaakt dan gaat het alarm af. WAT DOE IK FOUT???
Is iemand al helemaal bovenin gekomen in het trappenhuis bij de planken (waar je het hoort waaien) daar liggen als je via de ijzeren balken gaat nog een medi-kit (Je hebt er al een gevonden daar maar je moet dus nog hoger dan hoog) Met een beetje acrobatiek (en een paar keer doodvallen) kom je er wel, er ligt ook nog zo'n slot explosiefje naast. Ik denk dat je als je op de hoogste balk staat en je TWEE keer Y indrukt je ook nog het dak op kunt als je, je HELEMAAL bovenin op dezelfde manier tegen die RECHTOP staande balk opveert alsof je in "spagaat" (de bekende pose tussen twee muren), maar dat ben ik nog aan het uitvogelen. De derde keer Y indrukken om je aan het vierkante gat in het dak vast te grijpen. Dan optrekken. Of het lukt weet ik niet. Eindelijk was ik met m'n hoofd door het gat.......vergat ik de derde keer y IN TE DRUKKEN......aaaaaaaaaaahhhhhhh........baf!! Lag ik weer!
leg ook dat vent je van de aout oin een donker hoek en ik zou die ventjes van bij het raam leggen de achterstr boeken kast dus
Georgian Defense Ministry Na het afluisteren van die gasten in de lift (je krijgt bericht van de kolonel dat alles goed ontvangen is ) stormen er drie bewakers (of zoiets) de tuin in. Moet je deze bewakers nou “killen” ???? of kan je beter kogels uitsparen. Moet je soms nog wat lampen uitschieten of zo ?????? om niet al te veel op te vallen. Is het slim op de medkit op te halen (in de ruimte waar je de tuinverlichting uit kan doen) of kan je beter maar naar het plantenklimrek gaan en daarna omhoog klimmen door het open raam. Hierna krijg je de kans om te saven. Graag hoor ik jullie suggesties. B.v.d.
Ik kom nu die keuken binne waar 2 mannetjes staan te koken! Er komt effetjes een bewaker binnenlopen maar die loopt dan weer weg! Dan probeer ik die kok vast te pakken maar dan doet ie andere het alarm aan(missie failure dus)! Maar als je ze allebei dood heb je weer te veel cilivians gedood! Wat kan ik het beste doen!
Je moet ze voorzichtig pakken. Eerst pak je de ene kok (je gebruikt je geweer niet!) die heb je dus in wurg-stand zal ik maar zeggen, dan loop je daarmee naar die kooeling, daar sla je hem neer en leg je hem in een donker hoekje en daarna doe je hetzelfde met de andere kok. Het zou kunnen dat je dit een paar keer opnieuw moet doen, maar zo heb ik het gedaan. Maar onthou: Je moet dus niet je geweer pakken en die koks neerknallen, maar je moet ze besluipen en dan op A drukken als er staat Grab character.
Je moet de achterste kok pakken (ik weet niet of je dat ook gedaan hebt) maar zo heb ik het ook gedaan, en het moet echt lukken, ook al kan het wel een paar pogingen vereisen/ Je moet wel heel stil zijn en misschien dat crouch mode handig is.
Die 3 bewakers moeten die koud worden gemaakt want ik zie weinig andere opties, blijven sluipen achter die ene die op jou stukje gazon loopt is moeilijk hij gaat vlugger dan sam mag gaan om niet gehoord te worden en uiteindelijk krijgt hij me toch in het zich dan kogel ik er twee neer met veel te veel kogels en kan de derde me zonder pardon neerknallen dus zou ik graag eens horen hoe jullie het gedaan hebben? thx
Het is me gelukt! PFFFfffffff, als dit al het begin van het spel is! Ik zit nu bij de tuin waar die bewakers zijn!(na het stukje bij de lift)
Ik heb nogal een omslachtige manier gebruikt om die bewakers uit te schakelen. Eerst heel voorzichtig ernaast sneaken tot ik uitkwam bij die deur aan de overkant. Dan snel dat slotenmakerding gebruiken, naar binnen gaan, mijn laatste 3 kogels gebruiken om die lichten uit te schieten, en dan een beetje met die schakelaar daar spelen. het is dan volledig donker in die kamer, en de guards komen één voor één binnen, waarna ik ze kon bewusteloos slaan (hele operatie heeft wel bijzonder lang geduurd). En die koks heb ik gewoon alletwee bewusteloos geslagen, eerst de ene, dan liep de andere naar het alarm, maar als je snel genoeg bent kan je die ook bewusteloos slaan.