1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 3 - Georgian Defense Ministry

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

1. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel weer het bekende body-probleem zijn.
    Zorg gewoon dat iedereen die je hebt uitgeschakeld netjes in het donker ligt.

2. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die gasten in de lift afgeluisterd en ben via dat plantending door het room heen geklommem, dan komen er 2 kolonels aan die ben ik voorbij geslopen en ben de lift ingesmeerd, alleen dan weet ik het echt niet meer, dan zijn er 2 kamers met keypads, alleen ik weet die keycodes niet, hoe moet ik daaraan komen of wat zijnde nummers ervan, de camera krijg ik niet stuk en hij pakt me de hele tijd.. Help me 8)

ook heb ik een andere vraag, telkens als ik opde back knop druk staan er 2 nachtbrillen, ik kan er maar 1 gebruiken, wanneer krijg je die warmte meter, want die kan ik uitermate goed gebruiken, dacht dat dat een standaar equipment was...

Alvast bedankt.

-xxx- :+

€lp

3. ElPresidente

Leuk Bevonden:
    0
    en ik wacht.....

€lp

4. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is idd een onduidelijk stuk, maar dit is wat je moet doen:

- Knal de camera kapot terwijl je die automaat als cover gebruikt
    - ga naar de deur die op slot zit en lock pick em open
    - klim op het bureau in die kamer
    - als je nu omhoog kijkt zie je een airduct, spring met Y en klim er in

verder moet je de weg zelf wel weer kunnen vinden :).

5. ElPresidente

Leuk Bevonden:
    0
    Aghhh, dacht dat dat een lamp was :)

Thnx mate..

€lp

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nog simpeler : Ga bij die lift meteen links, kamertje in (dus in die gang zit een deur naar die kamer, moet je dat ding wel ff lockpicken) daar zit ook een ventschacht waar je in kan..

7. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    wouter dat vertelde hij toch ook?
    alleen, hij zei dat je dan die camera kapot moet schieten (terwijl dat niet hoeft)

8. ElPresidente

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt mensen, nu ben ik bij het olieplatform, dus later ga ik die wel weer even omhoog kicken als ik weer vast zit..

€lp

9. H3in

H3in Ja idd

Leuk Bevonden:
    0
    nog simpelder: ga de lift uit en gebruik dat boortje voor die deur :p met die lockpick lukte het me niet die colonel kwam de hele tijd

10. Gameslave

Gameslave Guest

Je pakt de fles die op het kastje rechts staat als je binnenkomt en doet het licht van de freezer uit, als guard weg is gooi je fles de vriezer in en wacht je totdat 1binnen is en de andere in de opening staat, dan kan je ze beide knock out slaan zonder dat er een alarm afgaat.

PS weet niet of je t antwoord al wist omdat ik nog niet de hele thread heb doorgelezen.

11. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Beter is nog om door het raam naar binnen te gaan, wachten tot de guard weg is en dan gewoon een flesje in de friezer te gooien. Beide koks gaan dan de vriezer binnen en dan kun jij gewoon door de deur de keuken uitsluipen.

12. Timmetje

Timmetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het zelfde probleem. Maar ik liep helemaal terug naar het begin van het gebouw en dee daar in de friescel het licht uit ( je weet wel dat kamertje naast de kok ) Ik loop weer terug en opeens kan ik er wel doorheen, Hierna komt dat stukkie waar je moet gaan afluisteren

13. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat nu net (3 sec geleden) te Splinter Cellen, ik moest die koks voorbij, dan die 4 soldaten vermoord, de laser grid uitgezet, toen de kolonel gegijzeld en die naar de eye scanner gebracht, toen dat kamertje naar binnen, camera kapot geschoten, gebouw uit, sta ik op binnenplaats, krijg je dat filmpje met 2 mensen in die lift, dan sluip ik iets naar vooren en pak ik mijn mic en luister ik ze af, dan oppeens krijg je Lambert: "What are you doing fisher, mission is over"
    dan krijg je rood scherm en staat er "Objective Incomplete" is dit omdat ik misschien te weinig van het gesprek heb, moet ik iets sneller reageren ofzo?

14. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    je moet het hele gesprek hebben, en de lift dus volgen met je laser mic.

15. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dacht ik al, ik was dus te laat

16. Bizkid

Bizkid Tha 5th Freedom

Leuk Bevonden:
    0
    Twas meer iets van 80 tot 90 % van het gesprek dat je nodig hebt voor bewijs... (kzat namelijk de lift af te luisteren op een plek waar ik precies met mn mic over de arm van het standbeeld op de binnenplaats ging, waardoor ik dus zo'n 1,5 sec van het gesprek heb gemist)
    Dus je hebt niet perse het heeeele gesprek nodig om verder te kunnen gaan...

17. SplinterCell

SplinterCell Guest

Ik zit bij het punt dat ik net Nikoladze's computer heb ingekeken en dat er 3 guards komen.

Die zijn weg naar het dak dus ik kan naar beneden want ik moet rendezvousen met Jr Wilkes in de Basement Parking Garage.
    Dus ik ga naar beneden. Komen 2 ventjes achter me aan.
    Kill Kill...:9
    Dan zegt de baas van de slechterik dat ie een update wil.
    Ik moet daar dan weg maar als ik de lift in wil die is er niet en val ik dood dus ik kan nergens heen....=(
    Weet iemand wat ik moet doen?:confused:

18. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    je moet tegen de pijp in de liftschaft aan springen daar grijpt hij dan aan vast en kan je naar beneden klimmen/glijden

19. SplinterCell

SplinterCell Guest

Zit er een pijp in die lift?
    Ik zal later ff kijken
    Thanks.:)

20. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, wel oppassen dat je niet alsnog te pletter naar beneden glijdt. Even voor het einde stoppen, zou ik zeggen ;).

Deel Deze Pagina