ik zit met nog een probleem ik ben nu voorbij die koks gekomen en een van die twee gasten die beneden staan heb ik er een van in die scanner gedouwd en dan weekniej wak moe doen...of moet ik die achterste bewaker pakken die helemaal achterin staat?
je moet de computer gebruiken, dan komt er een colonel die moet je pakken, en gebruiken om met de scanner de deur te openen
je komt dan buiten, je moet je laser mic pakken. aan de overkant gaat dan een glazen lift omhoog, daar moet je met je laser mic op mikken en zo een gesprek afluisteren
uhmm als ik de deur uitwil om in die tuin te komen (met die camera) dan gaat het alarm af ik heb de camera al wel kapot gemaakt
Ik zit in de North Wing! Ik ben daar met de lift omhaag gegaan! Er zijn daarboven 2 deuren waar ik een code voor nodig heb! (hoe kom ik aan die codes?) Kan ze niet vinden! Wat moet ik verder in dat gedeelte doen? (is nl ook nog een bewakertje!)
Hey tha nick, tussen die 2 deuren in zit een kantoortje he. Daar moet je naar binnen gaan en dan door het luik boven het bureau naar boven klimmen. Succes ermee!!
ik heb een vraagje, ik heb net die 2 gasten in die lift afgeluisterd en nu kom ik in een tuin met 3 bewakers en ik heb nog maar 2 kogels wat kan ik het beste doen? en waar moet je precies heen??
ik zou ff kijken of je alle lichamen wel goed hebt opgeborgen. als een camera of een bewaker een lichaam ziet, kan later in het level opeens het alarm afgaan. anders zou ik het ook niet weten. succes ermee
je moet direct na het afluisteren naar de rechterkant gaan, dan ga je achter het haagje ( struik) zitten, in donker, wanneer je denkt dat het veilig is loop je stil naar de klimop ( hek dat tegen muur staat, die muur is dus eigenlijk rechtegenover waar je begon), daar moet je op klimmen, dan kan je ergens via een open raam naar binnen gaan,...
*** ey is zit met een probleem; in "the Defense Ministry" in het begin spring ik op een balkon dan op een ander. Daar zit ne vent. Die dood ik en leg die tussen die boeken. Dan in die gang staan twee mannen. Die schiet ik dood en verberg die. Dan ga ik de achterste kamer binnen waar ne camera hangt, die schiet ik kapot en dan komt ge op een balkon. en wa dan???
Je moet in die hal met die 2 bewakers eerst een andere deur door om via een trappenhuis in de garage te komen. Als je daar eenmaal alles geregeld hebt (ik ga niks spoilen hier) moet je weer terug naar het balkon en daar word dan vanzelf duidelijk hoe je verder moet.
bij mij is er nog maar een kamerke en daar hangen allemaal balken. Moet ik daar onhoog?? zoja-->hoe??
Nee je moet daar niet omhoog maar omlaag, gewoon te trap naar beneden nemen, langs de camera's sneaken en dan de garage betreden. Lijkt me toch wel vrij duidelijk dit stuk. Je kan overrigens wel van balk naar balk klimmen daar boven maar dit levert je alleen een extra medikit en een extra disposeble lock pick op, niet echt de moeite waard dus .
Ik had dit probleem ook. De eerste keer ging het goed maar begon toen opnieuw omdat ik geen kogels meer had de truc is daarom ook zoals je opdrachtgever zegt "stleath is belangrijk". Ok maar wat ik mij toen realiseerde is dat je in de garage denk ik gewoon in de lift schacht links bij de deur een wall jump maakt en dan met beide benen tegen de muur. Er is nml. ook een laser grid kijk met je nachtvizier dan zie je wel wat ik bedoel en voila ik ga naar boven en hij doet het gewoon weer. Misschien dat het ook help om alle computers in iedere voorgaande level te gebruiken. En je Palm altijd de data goed lezen
Je moet lijken ALTIJD goed opbergen, ookal komt er nooit meer iemand langs. Als je dit nml niet doet gaat op een bepaald punt na het komde check-point standaard het alarm af.