1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 3 - Georgian Defense Ministry

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

1. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het licht in de vriezer uit doen

Heb je in die level al granaten, knap
    Maare als je de granaten hebt geselecteerd moet je op X drukken, dan moet je als het goed is met de rechter trigger de granaat kunnen gooien (net zoals een fles/blikje dus)

2. Op het laatste stuk aLs je net die rode computer heb geraadpleegd komen er 3 gatsen die kamer binnen de beste manier om die uit te schakelen is om de handgranaat te gebruiken die die gast die al in die kamer stond bij zich heeft dus je hebt dan al wel granaten The Eraser

3. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik bij dat stuk heb gedaan is weer onder aan het raam, waar je door binnen gekomen bent, gaan hangen en weer wachten tot ze weer weggaan. Dan kun je ze later alsnog uit de weg ruimen.
    Maar de manier van Jeroen14xboxfan zal ook wel werken.

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    OMG ! Inderdaad was dat het..... :p

EINDELIJK dit level uitgespeeld...

5. gamer-jup

gamer-jup XBXgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag mij alleen af welke mannetje je moet gebruiken by die scanner, antw plzz

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    dat mannetje wat achter de computer zit.. er is er maar 1 -

Je komt van de trap af en er staan 2 mannetjes, die sla je knoc-out (uitleg: je loopt links van de trap af tegen de linkse railing aan. Dan helemaal naar links gaan achter de trap door naar de rug van het dichtsbijzijnde mannetje toe lopen en pak 'm vast en neem hem via de linkertrap mee omhoog en leg 'm ergens in de schaduw. Nu via dezelfde weg weer terug op dezelfde manier van de trap af. Nu loop je naar het mannetje bij de lift deze sla je bewusteloos en neemt hem mee naar de schaduw waar het andere ventje ook ligt. Dan ga je weer terug en ga je achter de computer zitten, typt ff wa in en Lambert belt je op: Nu zoek je een plaatsje ergens bij de eye-scanner in de schaduw, als je nu goed blijft opletten: Bij de rechtse trap komt na een tijdje een ventje aangelopen die van de computer gebruik moet maken, He's the One you need :D - veel succes

7. gamer-jup

gamer-jup XBXgamer

Leuk Bevonden:
    0
    gy zyt heel hard beankt, ik ga direct probere, kzal wel iets zegge ast ni lukt

grttzz

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Links van de trap is veel teveel moeite joh.
    Ik ga altijd een paar treden van de rechter trap af. Kijk tussen de trap door, en schiet het ene ventje door zijn hoofd. Dan loop ik verder de trap af en kill de andere.
    Vind ik persoonlijk simperler, want anders moet je de hele tijd op stealth gaan lopen. Bovendien is het me op deze manier altijd gelukt..

9. gamer-jup

gamer-jup XBXgamer

Leuk Bevonden:
    0
    seg waar kan je ergens die laser mix vinden je moet die gebruiken voor de lift boven is maar kan hem niet vinde

10. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb je al aan het begin van de level, staat onder gadhets, gahdets (whatever)

11. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    vraagje: Net in level 3.. ik abseil het kamertje in, besluip die gast wat tussen die 2 rijen boeken inloopt en sla hem neer.. hierna schiet ik de camera kapot en haal de datastick uit pc. Ik maak de deur open en rechts staat 1 gast en loopt 1 gast.. ik sluip voorzichtig langs de muur en steek over naar de andere kant en ga de deur in. Pak de mediacal kit maar hier zie ik niets wat ik moet doen. Was een beetje aan het springen tegen die middelste balk in dat halletje en sprong toen op de horizontale balk boven de trap.. maar als ik verder wil springen naar de volgende balk lukt me dit niet. Zit ik hier goed en wat moet ik doen? Of moet ik eerst die wachten vermoorden waar ik eerder langs ben geslopen?

alvast bedankt.. :)

12. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    je moet de trap naar beneden volgen richting de parkeergarage...

13. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    trap naar beneden?? moet ik weer terug naar de bewakers dan? want waar ik nu ben gaat geen trap omlaag of ik ben scheel :{

14. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Er gaat zeker wel een trap omlaag al zal ik niet zeggen dat je scheel bent... ;)

15. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    ik zal mun brilletje opzetten :cool: en nog eens goed gaan kijken.. bedankt :)

16. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Die 2 bewakers op de gang heb ik eerst om zeep geholpen, omdat er 1 naast het alarm staat.

Maar goed: je hebt de planken gebruikt om naar boven te komen en je kan als je terugloopt via de trap naar beneden. De lichten hoef je hier niet uit te schieten, maar de 3 camera's wel.
    als je beneden bent, krijg je een checkpoint.

open deze deur waar je nu staat en maak een bocht naar links. loop altijd in de schaduw hier. Je ziet 2 auto's en 1 gozer en een camera. Pak je pistool nu en schiet de camera kapot. De gozer gaat kijken en komt weer terug bij zijn auto (de zwarte).
    sluip naar hem toe en pak hem van achter. Je moet hem eerst ondervragen en vervolgens bewusteloos slaan.

Ga nu via de 1e deur terug naar boven. (in jou geval moet je nu eerst die bewakers doden). en ga door de deur die die je nog niet hebt gehad. Pas op want boven de deuropening is een camera. Schiet dat ding kapot, pak de datastick, doe het licht uit en lock-pik de deur...... Nieuwe checkpoint !

Succes

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Die camera's die jij zegt dat je kapot kan schieten kun je niet kapot schieten, die zijn van een dikker metaal gemaakt, deze moet je ontwijken door je kans af te wachten waneer je weg zijn gedraait.. vergt enige concentratie & geduld, maar het is te doen...

(volges mij zijn ze niet stuk te schieten hoor, kan me vergissen, maar kan me ook herinneren dat ik het heb geprobeerd...)

18. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben van de gemakkelijkste weg ........
    wat kapot kan, gaat kapot en deze gingen kapot !

hi, hi, jij sluipen, terwijl dat niet nodig was

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    dat bewijst dat ik een echte Splinter Cell ben :p :+ :cool:

20. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    ego'tje ? Nee, he ..... dit is slechts het bewijs waarom jij Moderator ben en ik niet.
    als je zoveel moeite doet voor een spel, dan kan je het ook wel uitleggen aan een ander.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2003

Deel Deze Pagina