[Splinter Cell] Lvl 3 - Georgian Defense Ministry

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    ja

nee geintje.. wou het alleen ff zeggen, omdat het doel van het spel is om zo min mogelijk je gun te gebruiken en meer te sluipen. Daarom kies ik altijd voor het sluipen omdat me meer zelfvoldoening geeft.

2. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het leuker om mezelf al schietend een weg te zoeken naar mijn doel.

Daarom wacht ik ook met smart op House of the Dead III met lightgun.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2003
  3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    ben verder.. al voor de reactie van witkees . En btw die camera's gaan wel kapot hoor.. :)

4. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    goed voor jou en jammer voor mijn typ werk, maar wat een leuk spel he ?!!!!!

5. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    toch altijd handig nog wat xtra tips... great game 8)

6. marcel2cv

marcel2cv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SPLINTERCELL / ELEVATOR

Hoe moet ik die mannen in de lift afluisteren. Als ik via het (planten) hek in klim en door het open raam door klim , hoe kom ik dan beneden zonder het alarm af te laten gaan????

7. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je buiten komt op de binnenplaats met die guards moet je meteen die microfoon pakken en op de lift richten. Je hoeft niet eerst naar dat andere gebouw te gaan.

8. marcel2cv

marcel2cv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe activeer ik die mic.? heb dit al meerdere malen geprobeerd.

9. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je die selecteren bij de gadgets en dan activeer je hem met Rechter trigger of X, ik weet niet meer precies welke het was.

10. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je hem dan activeren? Als je hem in je hand hebt gewoon op die pratende mensen in de lift richten dacht ik, als er toch iets geactiveerd zou moeten worden de rechtertrigger. Maar is niet nodig dacht ik.

11. marcel2cv

marcel2cv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. marcel2cv

marcel2cv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt, alleen heb ik dan nog maar drie kogels en dat is mijn nieuwe uitdaging. We zullen wel weer zien hoe we dit gaan oplossen.

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    3 kogels... Kom je niet ver mee. Maar je krijgt nog kogels, al voor dat je iemand hebt gedood.

14. marcel2cv

marcel2cv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik kan die kogels niet vinden????

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Wat belangrijk is voordat je van kamer naar kamer gaat dat je altijd probeert om zo goed mogelijk alles te doorzoeken, elke hoekje, tafeltje, kortom alles wat in een kamer staat daar moet je ff zijn geweest.. Kan altijd belangrijk materiaal liggen :)

Dit geld overigens voor heel het spel

16. X<>X

X<>X DR. XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die twee mensen afgeluisterd en daarna alle lampen uitgezet. Daarna ben ik naar boven geklommen via dat hek aan de muur en daarna die lift in gegaan maar als ik in die ben en ik wil naar de 6de verdieping dan beweegt die lift nie. Als ze toch beweegt kom ik op de 7de verdieping en in die lift hangt een kastje waarmee ge de verdiepingen kunt regelen maar da werkt nie bij mij.Dit is eigelijk een domme vraag maar geen enkele toets op mijn controller kan die 1 maar 2 veranderen en dan naar 3 en zo door
    WA MOET IK DOEN????????????:confused:

Laatst bewerkt: 19 apr 2003
  17. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Als je boven bent bij die lift moet je de kamer langs de lift in. Wel oppassen voor de camera. In dat kamertje kun je de uitweg vinden. (ga natuurlijk niet alles verklappen}:] )

18. X<>X

X<>X DR. XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    meot ge naar de 7de verdieping of naar de 6de
    want ik heb een walktrought en daar zegge ze dat ge
    naar de 6de moet gaan
    welke is het nu??

19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    GEwoon uitproberen eerst probeer je de zesde lukt die niet ga je naar de zevende zo moeilijk is dat niet. Je moet geduldt hebben en proberen bij splinter cell.

Ps: Met een walktrough is er niks aan. Weet je waar je heen moet en wat je moet doen. En dat is juist het leuke van sc dat je het allemaal ontdekt.(vind ik)

20. ikah

ikah Guest

als je die cutcene krijg met de lift en dan ga ik zo`n kamer in dan staan er drie gasten en dan is het mission gefaald moet ik hier wel in?? please help!!

Deel Deze Pagina