ja nee geintje.. wou het alleen ff zeggen, omdat het doel van het spel is om zo min mogelijk je gun te gebruiken en meer te sluipen. Daarom kies ik altijd voor het sluipen omdat me meer zelfvoldoening geeft.
Ik vind het leuker om mezelf al schietend een weg te zoeken naar mijn doel. Daarom wacht ik ook met smart op House of the Dead III met lightgun.
SPLINTERCELL / ELEVATOR Hoe moet ik die mannen in de lift afluisteren. Als ik via het (planten) hek in klim en door het open raam door klim , hoe kom ik dan beneden zonder het alarm af te laten gaan????
Zodra je buiten komt op de binnenplaats met die guards moet je meteen die microfoon pakken en op de lift richten. Je hoeft niet eerst naar dat andere gebouw te gaan.
Dan moet je die selecteren bij de gadgets en dan activeer je hem met Rechter trigger of X, ik weet niet meer precies welke het was.
Moet je hem dan activeren? Als je hem in je hand hebt gewoon op die pratende mensen in de lift richten dacht ik, als er toch iets geactiveerd zou moeten worden de rechtertrigger. Maar is niet nodig dacht ik.
Het is gelukt, alleen heb ik dan nog maar drie kogels en dat is mijn nieuwe uitdaging. We zullen wel weer zien hoe we dit gaan oplossen.
Wat belangrijk is voordat je van kamer naar kamer gaat dat je altijd probeert om zo goed mogelijk alles te doorzoeken, elke hoekje, tafeltje, kortom alles wat in een kamer staat daar moet je ff zijn geweest.. Kan altijd belangrijk materiaal liggen Dit geld overigens voor heel het spel
Ik heb die twee mensen afgeluisterd en daarna alle lampen uitgezet. Daarna ben ik naar boven geklommen via dat hek aan de muur en daarna die lift in gegaan maar als ik in die ben en ik wil naar de 6de verdieping dan beweegt die lift nie. Als ze toch beweegt kom ik op de 7de verdieping en in die lift hangt een kastje waarmee ge de verdiepingen kunt regelen maar da werkt nie bij mij.Dit is eigelijk een domme vraag maar geen enkele toets op mijn controller kan die 1 maar 2 veranderen en dan naar 3 en zo door WA MOET IK DOEN????????????
Als je boven bent bij die lift moet je de kamer langs de lift in. Wel oppassen voor de camera. In dat kamertje kun je de uitweg vinden. (ga natuurlijk niet alles verklappen )
meot ge naar de 7de verdieping of naar de 6de want ik heb een walktrought en daar zegge ze dat ge naar de 6de moet gaan welke is het nu??
GEwoon uitproberen eerst probeer je de zesde lukt die niet ga je naar de zevende zo moeilijk is dat niet. Je moet geduldt hebben en proberen bij splinter cell. Ps: Met een walktrough is er niks aan. Weet je waar je heen moet en wat je moet doen. En dat is juist het leuke van sc dat je het allemaal ontdekt.(vind ik)
als je die cutcene krijg met de lift en dan ga ik zo`n kamer in dan staan er drie gasten en dan is het mission gefaald moet ik hier wel in?? please help!!