Re: Re: GFO Oil Rig volgens mij kan je onder de container hangen en dan zo klimmen ,of was het nou op de container
Re: GFO Oil Rig Volgens mij moet je een stukje doorlopen en voor dat vuur zit een luikke (die al open staat ) daar stap je in en loop je door.
Ik heb net een filmpje gehad dat de helikopter ontploft en heb een net een savepoint bemachtigt, alleen dan komen er overal explosies en zit alles dicht wat moet ik doen, ik kan een slot lockpicken alleen als ik er dan helemaal doorben kom ik bij eenijzeren hek die e niet kan lockpikken, voor de rest kan ik nergens heen... €lp
Overal zijn er explosies, ik kon hem saven voor een deur en als ik dan door de deur ga dan komt er een explosie.. €lp
poehee... ik had niet zo'n moeite met dat laatste stuk dat je die technician moet achtervolgen. maargoed: in het stuk waar je vast zit is het niet de bedoeling dat je gaat zoeken. het is volgens mij meer bedoelt als james bond achtervolging met hier en daar wat explosie's. kijk goed naar de cutscene's, kijk vooral waar de guards zitten(ga alleen stealth-style als je die guards wilt neerschieten), en ga die technician achterna(RENNEN!!! NIKS ANDERS!!!). denk logisch na. de route is zo voorgeschreven als wat. op een gegeven moment kom je terug bij die trap waar je in het begin dat filmpje met die straaljagers ziet. hier ben je alleen met de technician. de technician rent de poten uit z'n lijf naar de stijger waar op het begin iedereen aankwam. ren naar em toe en pomp em vol met lood. pak die briefcase en je mission is cleared
Je moet die andere deur nemen. In ieder geval moet je weer terug naar die trap waar je net vandaan kwam, maar deze keer moet je naar BENEDEN gaan.
ik zal het strask eens proberen want ik kan namelijk niet meer terug naar die trappen enzo want ik ben er binnen gekomen door een raam want de deur stond dicht, dus ik betwijel het als ik wel weer langs dezelfde route terug kan.. €lp
zover hoef je niet terug. Als je in de "ontploffende" kamer zit neem je de linkerdeur (als je binnenkomt). Sla linksaf en dan zie je vrijwel meteen de trap en kan je naar beneden rennen.
Ik kom niet verder Je moet op een gegeven moment een man met een koffertje te pakken nemen, al die vent neergeschoten maar nergens is da menneke met die documentatie's te vinden..? iemand een hint
Normaal gezien moest je hem nog kunnen zien weglopen. Als je hem niet gezien hebt: hij zit normaal gezien waar de boot vroeger was, maar die is nu kapot en hij kan niet weg.
wie helpt: nadat je het luik uitkomt (in het begin) ga ik via die paal omhoog.. klim op de kast en spring naar die buis. Ik klim tot het eind en laat me vallen op die bewaker. Hierna vervolg ik mun weg en loop de trappen op. Hier volgt een explosie. Ik schiet de 1e bewaker neer (vlak bij de vlammen) en ga naar links. Hierna kom ik niet verder want de enigste weg is naar links en daar staan 2 bewakers die je niet neer mag schieten want dan is het Mission Failed.. wat moet ik doen om langs die bewakers te komen of moet ik iets anders doen? alvast bedankt
Je moet de beide bewakers lokken door een waterkraan aan te zetten (staat recht voor je bji het checkpoint), hierdoor komen ze allebei een kijkje nemen en kun jij de twee mollen
gedaan.. bewakers neergehaald.. loop kamertje in, hier komen 2 of 3 bewakers aan lopen en 1 gast met een koffertje.. als ik een bewaker neerhaal is mission failed.. what to do? [edit]laat maar mensen, ben al verder.. [/edit]
halo ik weet niet welk missy ik ben maar ik ben in een soort garage en ik moet naar een lift toe maar ik kom niet veder