1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 5 - CIA Headquarters

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

1. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik me vergist heb in de plaats waar je bent. De main server room zou je als het goed is makkelijk kunnen vinden, hierkom je in via een gang met blauw licht en glazen schuifdeuren, die kan je niet over het hoofd zien. Kan je anders iets duidelijker uitleggen waar je precies bent?

2. Ik zit nu bij die lift en er staat lift not powered ik had ergens gelezen in deze tread dat je in de main service room de lift moest aanzetten. Maar terug gaan is best kut eerst al die mannetjes uitsgakelen en dan kom ik uiteindelijk bij zown kamer met allemaal klokken. en blauw beeldschermen maar daar ziet dat mannetje die daar zit me de hele tijd maar is dat de main service room ofniet? En zoniet is het nog meer terug??????????

3. Sp†ke

Sp†ke Become a Legend

Leuk Bevonden:
    0
    oke mensen, ik kom er niet uit... ik zit in het CIA level bij de serverruimte, maar als ik de code intik en dan ook maar over de drempel stap gaat het alarm af en ben ik te zichtbaar geweest :mad:

in het hele level heb ik netjes alle mannetjes die ik heb neergetikt in een kamer gelegd en het licht uitgedaan, ik heb zelfs in de security office (voor de server ruimte) op een gegeven moment alle mannetjes ff in slaap geholpen, wat doe ik fout? zal ik level opnieuw moeten spelen? (ik hoop van niet) |:-

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft helemaal niks opnieuw te doen :) Je moet alleen ff checken of alle corpses goed verborgen liggen.. Ik had namelijk het zelfde probleem :cool: Gewoon goed kijken dus..

5. Sp†ke

Sp†ke Become a Legend

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. vanavond ff proberen, volgens mij heb ik die kerel achter het raam van de security office tegenover de serverruimte niet goed weggelegd (alleen geschokked), dan moet het dat zijn, want ik dacht dat ie in het donker gevallen was, maar dat moet ik hem verder weg leggen}:]

6. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Bij levels met een alarm-limiet -zoals het CIA level- gaat, als je een lichaam niet goed in het donker hebt gelegd, altijd het alarm af op een bepaald punt na een checkpoint. Je moet er dus gewoon goed op letten dat je alle body's goed in het donker opbergt.

7. Iemand antwoord op mijn vraag??????

8. x-box player

Leuk Bevonden:
    1
  9. Sp†ke

Sp†ke Become a Legend

Leuk Bevonden:
    0
    YES het is gelukt, ik had twee mannetjes niet netjes verborgen, nu ik dit gedaan heb kan ik verder, bedankt voor de hulp! ;)

10. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niet bij die lift te zijn. Je moet de andere kant op. Daar is op een gegeven moment een soort zaal(soort van collegezaal/bioscoop geval). Je kunt via die weg gaan, of als je wat te gooien hebt voor de deur gehurkt zitten(in de schaduw), dan wat gooien en dan langs die bewaker sneaken. Dan moet je de gang helemaal door tot laatste kamertje rechts(opletten in de kantine rechts zitten 2 bewakers), daar naar binnen ff computeren voor de keypad en je kunt verder denk ik.

11. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zit die verdomme ventilator!!!!!!!

12. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb je volgens mij niet nodig. Op een gegeven moment krijg je een melding dat je je niet in die ruimte kan schuilen.

13. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat heb ik hieraan, waar zit die ventilator!

14. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    ******zooi, waarvoor reageren jullie niet stelletje ******lijers

15. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    waar slaan die tering sterretjes op

16. x-box player

Leuk Bevonden:
    1
    de mods proberen het forum netjes te houden. En die ventilator is te vinden als je eerst over het hek klimt, dan op het blok klimt vanaf daar naar het blok waar de lamp aan vast zit. dan naar links springen en het rooster open schuiven

17. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Ik sta gewoon bij het begin van het level.
    Staan 3 gozers te lullen.
    Een 4e loopt z'n ronde.
    Ik weet niet waar ik heen moet...
    Ik weet wel dat er zo'n hek is, waar ik op klim, over heen ga, en dan kom ik bij een huisje...
    Maar wat moet ik precies doen???
    Thanks a lot...

18. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    ok sorry iedereen van dat gescheld, maar ik kon er echt niet meer tegen, ik zit daar al een paar dagen vast! thnx voor het advies! ok ik had dezelfde vraag als jou rikx. Je moet over dat hek klimmen bij dat huisje wat je zelf zegt. Dan zie je daar 2 ja eigenlijk ramen zitten. Je moet bij dat linker raam op het randje zien te komen, en dan met Interact het luik open schuiven!

19. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Op jouw ****** reactie!

[EDIT]Als je niet verder komt moet je gewoon hier kijken[/EDIT]

Laatst bewerkt: 29 jan 2003
  20. hehe eindelijk heb ik 5 uitgespeeld ...... missie. MIssie 6 is leuk iedereen die nog bij 5 zit kijk er naar uit!!! heee bedankt he xbox player die walktrough was een antwoord op het hele level tip kom je er niet uit lees die walktrough van hem door en je ben verder

Deel Deze Pagina