1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 5 - CIA Headquarters

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    klim over dat hek(over het stuk waar geen prikkeldraad zit)
    kijk naar de luken in de muur en probeer daar door middel van een jump te komen. Druk dan op slide open en je bent binnen
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    ff nog. Lees eerst de andere replays voor je zelf een vraag stelt. Meestal staat het antwoord er dan al. Scheelt voor ons allemaal tijd en is wel zo overzichtelijk.(oke dit bericht kost ook een reply)
    :{
     
  3. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu uit de lift gekomen en ik ga een deur door, dan kom ik in een L-vormige kamer Waar 2 guards achter een PC staan te praten en nog 1 links achterin. Hoe kom ik hier langs zonder gezien te worden?
     
  4. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon in het donker blijven en langs de muur en achter de bureau's langs, de volgende kamer in.
     
  5. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ben nu buiten met het lijk :) ik heb de 2 guards binnen al neer gemaaid alleen de eerst beneden krijg ik wel te pakken maar de 2e totaaal niet :mad: die staat onder de trap als je eerst die lange galerij bent over gelopen.
     
  6. Celtic-X

    Celtic-X Royal Dutch

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een ander probleem. Ik heb in een hal, met onbreekbare camera's de lampen stukgemaakt, een gastje naar dromenland geholpen en ook een civilian die in een kamertje daar in de buurt stond out-ge-taked. Dat is die hal met zo'n brede trap. Dan kom ik aan het einde van een gang en ga een deur door. Er gaat een alarm af, maar ik mag geen alarmen meer af laten gaan, dus ik ben af. Ik weet dat er een camera hangt, maar hoe pak ik die dan? Iemand een tip?
     
  7. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Dat is toch bij die camera daar waar ook een key-pad hangt ?
    Zoja.. Daar kwam ik ook niet voorbij, en heb dus 't alarm af laten gaan maar bij gebeurde er niks.
    Misschien heb je een Camera jammer ofzowiets (weet niet hoe die heet, maar als je op 't zwarte knopje drukt, en dan helemaal naar links gaat daar zou die tussen kunnen zitten, 't icoontje is een camera) Als je die hebt kun je de camera onschadelijk maken.
     
  8. Celtic-X

    Celtic-X Royal Dutch

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kwam ook bij zo'n deur waar een key-pad hangt, daar ging het alarm ook af ja. Maar dit is denk ik een andere route. Ik weet het bij god niet meer... Ik heb zeker in het begin een alarmpje teveel af laten gaan...
     
  9. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    still facing the same problem :)
     
  10. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben die deur door, en kom dan bij 4 poortjes.
    Een man achter de ramen ;), en weet niet wat ik moet doen.
    Hopelijk kan iemand mij redden :D
     
  11. Zjoerd

    Zjoerd Aftermath...

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet die man met een ring airfoil neerschieten op zijn hoofd of met een schocker, en dan klim je door het raampie, en op die manier hoef je niet door de metalldetectors
    succes...
     
  12. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    als je echt zuinig bent met ammo schiet je met een sticky camera op z'n kop(is ie knock out) en dan kan je die camera daarna ook nog oppakken en weer opnieuw gebruiken
     
  13. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben bij een deur met een keypad.
    Er zit boven me een camera in een kamer, waar het licht door mij uitgeschoten ben.
    Ik ben net voorbij een gast bij 2 kopieermachines, en voorbij een gozer die stond te patrouleren.
    Waar kan ik de code krijgen? De codes in m'n note werken niet, weet iemand misschien de code?
     
  14. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Main Server Room - '2019'
    Technical Services Room - '7687'
    Backup Battery Power Room - '110598'
    Weapons Testing Department - '110700'
    Informal Retrieval Service Room - '0614'.
    Heb ze al :D
     
  15. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit bij een lift zonder stroom...
     
  16. gegron

    gegron Guest

    o waar dan?
     
  17. masterape

    masterape Guest

    Kan iemand mij a.u.b helpen ik begin moedeloos te worden. Ik ben bij een stuk: Ik kom eerst bij een stuk met een soort open deur met metaaldetector en al loop je daardoor heen gaat het alrm af,daarom moet je door het raam van zon hokje waar een guard in staat.Dan loop je verder en kom je in een grote hal met liften aan de rechterkant waar je niet in kunt,en aan de linkerkant een trap die zich opsplitst in 2 kanten met uitgangen.En in die grote hal hangen 2 camera's en allemaal lampen aant plafond. Dan loop je verder kom je in en gang ga je links staat er ergens een mederwerker in zon hokje en al loop je rectdoor zit op het einde van dat gangetje een trap naar links naar beneden en daar zit een camera met een deur met code erbij en die heb ik niet.En ik heb het level al een keer overgespeeld:{
     
  18. masterape

    masterape Guest

  19. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0

    hahahah die stuk herinner ik me nog wat ik je nu ga vertellen is pijnlijk8) je hebt een stuk van de missie overgeslagen je moet helemaal terug die gang in waar je door dat gat van die bewaker sprong en dan doorlopen tot je een groen verlichte deur aan je rechter kant zie daar moet je de code uit de mainframe halen succes }:]
     
  20. masterape

    masterape Guest

    W00t relax ff rustig nou.:+
     

Deel Deze Pagina