[Splinter Cell] Lvl 5 - CIA Headquarters

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. Ik ben nu Sc weer eens op hard aan het overspelen, maar ik loop vast. Ik kom op een gegeven moment in dat hokje na die turrit waar ik die lift omhoog zou moeten nemen. Maar er staat " elevator not powered. 8) What's the problem??
     
  2. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben je niet aan het trippen man??:p
     
  3. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij het begin van het level als je op dat terrein loopt waar moet je naar toe en misschien is deze vraag al een keertje gestelt maar ik had geen zin om 25 blz. doortelezen
     
  4. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ergens over een hek heen klimmen om dan in de ventilator tekomen.

    Verder is er nog een alternatievem route, en die vind je links naast de hoofdingang, daar is een regenpijp naar boven
     
  5. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke TNX
    Ik ga het nu metteen proberen:D:D:D
     

  6. Was het maar zo:+
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    jah, en das de enige..die ventilatorschacht klapt namelijk weer dicht....dus gewoon langs de regenpijp naast de hoofdingang..
     
  8. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    ok wat moet ik doen:
    Ik heb dougherty bij me (bewusteloos) en loop na een checkpoint een trap af.. ik leg hem onder de trap. Rechts bij de trap is een open ingang met een ruimte waar 4 van die electrische huisjes zijn waar je tussen door kunt lopen.. Ik spring bij de trap zodat een bewaker me hoort. Ik verberg me en hij komt kijken.. als hij zich omdraait sla ik hem neer. Dit doe ik nog een keer en haal de volgend bewaker dus neer. Ik loop naar de deur rechts vooraan in de ruimte waar ook die stickyshocker ligt. Hier volgt een trap naar links(onder) waar rechts van deze trap een bewaker loopt. Als hij niet meerin zicht is sluip ik naar onder met dougherty op mun rug. Maar telkens als ik onder ben maak ik blijkbaar teveel kabaal of een bewaker ziet me en slaat alarm... Waar moet ik heen zodra ik detrap af ben en wat moet ik dan oen zodat niemand me ziet/hoort..?

    alvast bedankt! ;)
     
  9. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik die sticky shocker maar, hierna moet je nog 2 guards uitschakelen. Een is erg makkelijk te besluipen en de ander kun je voorbijsluipen. Die guard waar jij bent is het enige probleem naar het einde.
     
  10. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    moet ik dan gewoon wachten om het hoekje? want er is bijna nergens schaduw...
     
  11. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je de guard onderaan de trap uitgeschakelt hebt en nu de volgende bedoelt. Je moet wachten tot hij niet naar je kijkt en dan lopen, als de guard eraan komt moet je in de gaten in de muur gaan zitten. Dan kun je de guard besluipen van achter of gewoon laten leven.
     
  12. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dat ook een lastig stuk daar ja maar ik had het zo opgelost: ik had eerst gesprongen kwam de eerste geen bewaker d8 ik neergeslagen nog 1 neergeslagen de tweede moet je daar laten lopen en dan achter een paar van die dingen zitten als hij richting die tafel loopt daarvalkbij sla je hem ofzo zorg dat hij wat zegt komt die ander aan sla je ook neer legt ze onder de trap neemt dogherty my pak sticky shooter schiet op die gast met je sticky shooter loop verder met dougherty en dan sluip je zachtjes naar de laaste guard bij het busje slaat hem neer legt in het donker haalt dougherty komt bij het busje en op naar lever 6
     
  13. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    :confused: .. maar goed, ik heb nog geen gast neerggeslagen onder aan de trap zoals ik al in mijn 1e vraag vermelde......
     
  14. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, je staat nog bovenaan de trap. Ik ben gewoon bovenaan blijven staan. Beetje timen zodat de guard je onder niet ziet. Dan meteen een sticky shocker schieten. en je kunt doorlopen.
     
  15. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    hoort die andere bewaker om het hoekje me dan niet?
     
  16. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het gelukt, volgens mij is het wel een paar keer gebeurd dat hij me hoorde.
    Andere oplossing is misschien om aan de trap te gaan hangen en je dan op de bewaker te laten vallen, heb dat ook geprobeerd maar die manier is mij niet gelukt.
     
  17. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    neej pas in de latere levels worden de bewakers meer gehoorender:+
     
  18. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    lol :+ maar ik ben er nog niet aan toegekomen want ik heb so week :eek:
    ik ga de sticky shocker maar gebruiken denk ik.... :)
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    * haalt oud topic naar boven *

    Hebben jullie al de andere weg gevonden aan het begin van dit level? Lambert zegt dan: If you are to late, you have to find another way of zoiets.
    Naast he gebouw waar die 2 guards voor staan, loopt een regenpijp. Klim daar omhoog, ga door het luik en je bent al in de mainhal! Scheelt super veel tijd en je laat drie gozers in leven!:)
     
  20. ikah

    ikah Guest

    hey bij splintercell level twee dat is dat level na de training dan moet je zo`n black box vinden ik ben nu bij dat stuk dat je in de bosjes kroop en dan een gangetje in gaat en dan doe je iets met de computer en dan moet je weer terug dan kan je in zo`n straat en nu zit ik vast waar moet ik heen wat moet ik doen?
    sorry voor de onduidelijke uitleg alvast bedankt.
     

Deel Deze Pagina