1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 5 - CIA Headquarters

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je in level 2 bent moet je ook wel je pobleem in level 2 posten. Maar goed. Je moet dat huis in, dan ga je het kleine trapje op, daarna ga je naar links, ga je weer naar links loop je tot het einde van de gang, ga je rechts en dan zit je in een kamer met een schilderij. Die moet je openschuiven (ervoor gaan staan, dan komt er slide open te staan) en dan heb je de black box gevonden. En dan moet je die deur in met zo'n keypad lock. Ik geloof dat je in dat huis wel een paar gastjes tegenkomt.
     
  2. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, heb nu de hele thread doorgelezen!! En iemand zegt dat je met die stickie camera iemand bewusteloos kan schieten. Ik ben nu bij dat stukje waar je die "blauwe gang" in moet. Maar tegenover die gang loopt een kerel. Ik pak die GUN en selecteer die stickie camera, mik op zijn kop en schiet......... En dan zegt Lambert: "What the hell are you doing, Fischer????" Dus die kerel waar ik op schoot is dood!! Heb het nu al twee keer gehad!! Dus moet ik op zijn kop blijven schiet of ergens anders? Als ik het met die Ring doe dan komt er een andere kerel en ik heb maar 1 Ring. En ik bewaar die Shokkers voor op het eind. Dus iemand enig ID?????? Alvast bedankt
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    MOet je die niet gewoon ff gijzelen en uithoren? Kan dat level niet meer helemaal herrineren alleen dat het een kut level was maar ik dacht echt dat je die moet uithoren of in een eye scanner of computer laten gebruiken ik zou dat is proberen.
     
  4. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, die kerel hoef je volgens mij niet uit te horen. Maar als ik naar die blauwe gang wil dan ziet hij mij. Die gang gaat (volgens mij naar de "main server") Dus ik wil hem uitschakelen. Zie mijn vorige post maar voor de details. heb geen zin om weer zoveel te typen :+
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem gewoon niet uitgeschakeld. Dat is volgens mij ook de bedoeling, maar als je hem bewusteloos wil schieten: Ga je gang!
     
  6. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok 8) . Maar hoe kan het dat als ik met die camera schiet die kerel dood is?? Iemand zei namelijk dat, als je die camera schiet degene bewusteloos is. Maar bij mij gaan ze dood :confused: (zal wel aan mij liggen)
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij is ie dan (hoort ie dan) bewusteloos te zijn. Maar ik weet 't niet. 'T is een beetje vaagjes. Maar probeer het op een andere manier, of misschien moet je de camera's van een grotere afstand op ze kop knallen. Suc6
     
  8. ikah

    ikah Guest

    Ik weet het ook niet want ik zit nu bij dat stuk dat stuk dat je in het hoofdkwartier bent gekomen en dan de computer gebruikt nu weet ik niet waar ik heen moet...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2003
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    ??? Is dat zo'n witte ruimte? Moet je nou naar Dougherty?
     
  10. ikah

    ikah Guest

    ik kom net uit de elevater en dan weet ik niet wat ik moet doen er is zo`n kamertje waar zo`n vent staat maar die mag je niet doodknallen en hij staat met zijn gezicht naar je toe dus kan je hem niet besluipen omlopen kan ook niet want je moet over zo`n muurtje springen en dan ziet hij je en dan...alaaarm
     
  11. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je net een checkpoint gehad?

    Zoja, schiet die kerel neer met een stickie shokker (mik op zijn kop) klim over dat muurtje en doe het licht uit. Loop dan door de deur, weer door een deur en je bent in een hal met twee camera's (blijf aan de rechterkant om door de hal heen te komen)

    ik heb deze irritante missie net gehaald.
     
  12. ikah

    ikah Guest

    please help me ik weet niet wara ik heen moet ja ik moet naar de doughtery hoe kom ik daar!???
     
  13. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ben je dan precies? Heb je de hal met die twee camera's al gehad?
     
  14. ikah

    ikah Guest

    hoe moet je die sticky shocer gebruiken?
     
  15. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je sc-20 (je geweer) hebt druk je op zwart in dat menutje heb je een aparte hok (alleen voor de sc-20) en je licht de stickie shokker op en laat zwart los. je schiet met de linker trigger.
     
  16. ikah

    ikah Guest

    dankjewel ik ga het meteen proberen als het niet lukt dan ben ik zo terug.dankjewel
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    Het wordt wel een volle topic, maar ik zeg toch nog even dat je aan het Begin van Het CIA headquarter niet via die ventilator naar binnen hoeft! Je kan ook langs het hek en dan langs de muur lopen en dan via de regenpijp op het dak klimmen. Als je daar naar binnengaat kom je meteen in de hal en hoef je dus niet langs de camera's die je anders tegenkomt. Veel makkelijker!
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    is al bekend (vorige pagina, maar voor de emnsen die het nog niet wisten...
     
  19. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey mensuh,

    weet iemand misschien waar ik die mitchell douglas kan vinden??
    Alvast bedankt
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    douglas? die ken ik niet hoor...

    Mitchell Douthery ofzo wel.

    Hij loopt op een gang op en neer en gaat om de zo veel tijd en cheque trekken uit het automaat.
     

Deel Deze Pagina