misshcien is het wel handig als je precies vertelt waar je zit. Zit je bij die filmzaal? Dan moet je op de gang kijken bij de kantine en het automaat. Lees ook je data sticks goed, door staat info op waar hij zit. Zo moet je eerst naar ze kamertje gaan(101 volgens mij) maar daar is hij niet, dus dan moet je naar dat automaat toe. Als je er echt niet uitkomt moet je anders de nieuwe xbox magazine kopen, staat het allemaal in en het i voor de rest een cool blad. Suc6.
Ik heb al op het eind, bij die wagen waar je het gehaald hebt... alleen moet ik die mitchell nog kidnappen en daar heen brengen...
Dan moet je een stuk terug. Je moet ergens waar je in een links in een deur daar staat hij te roken ik kan het niet echt uitleggen. Want je komt hem zo tegen hoe je erlangs ben gekomen vind ik knap. idd de data sticks lezen:{
ik zie die gozer echt niet!! ik ben bij die filmzaal... is dat die mitchell die zit te telefoneren?? en als je naar buiten kunt, ff ervoor zit die ufo room... als je daarzo in zit zie je een computer en een deur met keypad... weet iemand de code hiervan?? Alvast bedankt
data sticks bedoeld denk ik. Maar je hebt een foto van hem, het is een dikke man en hij loopt bij een automaat tussen de kantine en de filmzaal.
huh ik snap er ff niks meer van, ik ben helemaal aan het begin van CIA headquarters, Langley, Virginia. En hoe moet ik in hemelsnaam binnenkomen??? ik heb niet ergens kunnen vinden (in deze SChelptrhead) waar je naartoe moet in het begin der level. Over dat hek klimmen heb ik al gedaan maar daar is niks(???). het enige wat er nog wel is is een dooie Fisher die door zijn hol is geschoten omdat hij zo verdwaald was als roodkapje in het grote woud. bij voorbaat danks
je moet eerst dat blok opklimmen en daarna naar de lamp toespringen. dan ga je naar het linker ventilatieluik, om daar te komen moet je je een klein stukje langs die muur laten vallen en dan het randje beetpakken. dan klim je erop en dan schuif je het ventilatieluik open
Je kunt ook binnenkomen via een regenpijp... je slaat een stuk over, de regenpijp zit bij de ingang (waar dat busje staat + 3 kerels (laat ze maar staan)) je kunt gewoon eerst naar die hek toegaan, als je er voor staat ga je rechts naar die kerels (blijf in de schaduw) en als je je nachtbril opzet zie je de regenpijp (niet moeilijk (naast de ingang))
voor degene die het nog niet weten, je kan helemaal in het begin van het level i.p.v. door de ventilatie schacht ook met een andere route naar binnen ! en die is veel makkerlijker: je moet voor het hek gaa staan waar je altijd overheen moest klimmen en dan naar rechts kijken, dan zie je een regenpijp waarlangs je omhoog kan klimmen, dan kom je op het dak en dan wijst het zich vanzelf. maar nu kom je meteen in de hal en kan je een heel stuk overslaan
Hey iedereen, ik zit vast aan het eind van de level... ik kom namelijk met die gast die ik moet ontvoeren in een kamer met blokken en 3 CIA-soldaten... Ik heb de walktrough van xboxmagazine en daar staat er in dat ik die drie soldaten gwn moe passeren en dan naar buiten moe gaan op het dak waar er nog eens 3 soldaten staan die ik WEL moe verslaan... Dit is het probleem: ik kan net die drie soldaten passeren en snel naar buiten glippen, maar wanneer ik dat doe, maak ik een geluid waardoor een paar soldaten mij horen natuurlijk en ze knallen mij zo neer want ik heb nog maar weinig leven... ik heb alle manieren al geprobeerd om daar zo stil mogelijk te passeren maar het lukt maar niet... Wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt voor de hulp!! Edit: iemand cheats voor splinter cell?
* had dat al 9 maanden geleden in deze thread gepost * Maar ik kan je niet echt helpen, het is gewoon een moeilijk stukje. IK zal het ff proberen. Eerst kom je bij de gang waar zo gast op zo'n stoel zit met een camera boven z'n hoofd. die gast moet je uitschakelen, alleen volgens mij gaat Michel Dougthery dan weg. Iig sneak snel langs die kamer, kantine en ga daar door de deur. Als je de code niet hebt, moet je die ff in een kamertje ervoor ophalen volgnes mij. HEt is een beetje moeilijk om uit te leggen, het is nogal complex dat stuk, je kan het op meerdere manieren doen. Kom je er echt niet uit, kijk dan op www.gamefaqs.com , daar staan zat walktroughs. Veel suc6 Oh ja, cheats bestaan niet voor splintercell
Re: Na de Main Server Room je moet gewoon die poortjes omzeilen via een deur halverwege de zaal, de gang door, links van je komt een deur, dan komt er een donkere kamer, als je die kamer door loopt zie je een deur, je opent die en je ziet een man aan de overkant voor je staan achter glas, moet je wachten tot hij je niet ziet en je kan er voorbij naar rechts door een volgend poortje (alarm gaat niet af)
hee ik heb even een vragje ik kom niet verder bij die lift dan staat er dat de stroom eraf is dat is bij het machine geweer wat moet ik doen