1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 5 - CIA Headquarters

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik kan me vergissen maar volgens mij bedoel je Splinter Cell Pandora Tomorrow, niet?
    Als het zo is, je kan uit de lift klimmen aan de bovenkant en via de kabels omhoog. Bovenaan hangt een lift stil waar je een opening ziet naar een andere ruimte.
    In Splinter Cell 1, lvl 5 staat alleen in het begin de stroom eraf om het gebouw binnen te komen. Verder ga je maar 1 keer met de lift en daar is gewoon stroom :eek: Wel staat daar een machine geweer. Maar die lift is zeker toegankelijk!
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  3. rhiemstra

    rhiemstra Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan dat bij mij staat dat de stroom eraf is
    het is bij splintercel 1
    bij dat machine geweer
     
  4. rhiemstra

    rhiemstra Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je sorry je moet niet in die lift je moet door een andere deur
    vet raar
     
  5. rhiemstra

    rhiemstra Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom niet verder want als ik de code van de deur indrruk gaat het alarm
     
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Beschrijf eens precies waar je bent want zonder enige info daarover kan niemand er iets mee. Elk level is best groot en je kan op veel verschillende punten vast komen te zitten dus om geholpen te worden moet je toch echt ff wat meer vertellen :)

    Kan iig wat tips geven:
    - Zorg dat als je saved je niet over dezelfde game saved maar maak gebruik van alle 3 de slots. Zo kun je als het echt in de soep loopt een stuk verder terug om het nog beter te doen.
    - Verberg alle lichamen in het donker. Soms kan het zijn dat er ergens een alarm afgaat zonder dat je weet waarom en je kan ook niet meer terug om het te herstellen, dit kan de oorzaak zijn waarom bij jou het alarm afgaat.
     

Deel Deze Pagina