1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 5 - CIA Headquarters

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

1. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Re: Na de Main Server Room

O, ik dacht dat daar kogelvrij glas in zat en dat ik er dus niet doorheen kon klimmen! Maar hier kan ik dus door joh....
    Bedankt!

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb een of andere gast gekidnapt (naam ff kwijt.................Dougherty ofzo?) en ik denk há, de missie is over. Maar nee, ik moet gastjes afluisteren. Ik moet nu met 'n lijk op me rug door die kamer zien te komen, en dan nog naar buiten een trap af, waar beneden ook weer guards staan... :mad:

3. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelfde...
    Wat je moet doen is die vent ff neer leggen en kamer voor kamer de boel veilig stellen! (en natuurlijk die vent ook weer meenemen!)

4. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Htf moet je dat doen dan, rondlopen en weer terug? Ik heb geen sticky shockers meer, en ik zal die vent toch mee moeten nemen.

5. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    - Als je die vent hebt gepakt ga je naar buiten (let op daar loopt 1 agent).
    - Loop naar links met man op schouder richting ventilatoren.
    - Zoek de deur.
    - Leg de man onder de trap (na de deur)
    - Loop zelf de hal in (let op dat ze je niet zien)
    - Klim op de verste reactor (of wat het ook is)
    - Sping op de agent
    - Loop terug om de andere man te overtreffen
    - Aan het eind van de stelling bij de deur ligt een sticky shocker
    - Gebruik deze op de agent buiten onder de trap

Succes!

6. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Merci :9

7. Alanson

Alanson PS2 raper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had die Dougherty gewoon eerst beetgepakt, toen neergeslagen, en daarna opgepakt. Ik ben toen gewoon naar buiten gelopen met die Dougherty op m'n rug en door de schaduwen heb ik die guard buiten weten te ontwijken. Erg makkelijk. Gewoon ff z'n movement timen en je sneakt er zo voorbij met die gast op je rug.

8. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    doel van spel

Het doel van het spel is dat je ongezien langs de bewakers komt, en dat lukt je ook d.m.v. in de schaduwen te blijven en veel geduld tehebben sommige bewakers hebben een bepaalde patroon van lopen.

9. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Re: doel van spel

Duuhh,
    I already know that!
    Maar het is goed bedoeld.... Maar als je in de 5de level bent weet je dat inmiddels wel....:D

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm wie is die dougherty? Ik bedoel, waar zit die?

11. Wouter, die dourety loopt eerst binnen maar gaat dan naar het dakterras om een peukie te roken. Je moet hem daarheen achtervolgen en hem te pakken nemen. Het is een beetje een dikke gast.

12. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje? :{

13. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0
    Nou beste Wouter, die Dorothy zit in zo'n rookkamertje.
    Als je vanuit de lift komt kom je bij een L-vormige kamer waar 2 guards achter een PC zitten, in deze kamer loopt ook nog een 3de persoon. Maar je kunt hier langs komen zonder hen uit te schakelen.(gewoonweg achter de (hoge)bureau's door sneaken!)
    Als je dit hebt gedaan kom je in een ruimte met allemaal lege bureau's en nu ga je naar kamer 508. Pas op, want hier komt Dorothy uit. Hack z'n PC en volg hem....
    Aan het einde van deze gang zit weer een guard, leg deze om met een sticky shocker of i.d. en schiet het ligt uit ( let op de camera). Nu komt Dorothy op het lawaai af maar loopt weer verder. Volg hem en sla 'm op z'n knar.
    P.s. keypad voor de dubbele deuren is 0614.....SUCCES

14. Alanson

Alanson PS2 raper

Leuk Bevonden:
    0
    De guard die aan het einde van de gang zit moet (lees: hoef) je je niet druk om maken. Net voor dat hoekje van de gang is links een ingang naar een zaal waar en gast wat staat uit te leggen aan wat andere gasten. Wacht tot hij een telfoontje krijgt en hij stuurt die andere gasten weg. Sneak dan door het donkere naar de deur aan de andere kant van de zaal en lockpick hem. Als je die deur uitbent moet je naar links en je zal Dougherty zien lopen.

15. alroo8

alroo8 Lexus

Leuk Bevonden:
    1
    aan het eind van het level als je buiten komt. Dan staan er drie mensen bij een auto, hoe kom ik hierlangs en wat moet ik doen

16. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft alleen maar de guard uit te schakelen, de andere 2 horen bij jouw team. De guard staat met de rug naar de richting waar jij vandaan komt. als je m uitgeschakeld hebt kun je dorougty rustig naar het busje brengen en je hebt de missie gehaald.

17. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok.. ik zit met een probleem. Ik zal zo goed mogelijk proberen uit te leggen waar ik ben: Ik heb net een checkpoint gehaald en als ik uit de deur kom, is er een deur verder een man die staat te bellen met zijn mobiel. Ik wacht tot hij naar die frisdrankautomaat loopt, en dan pak ik hem, ik sla hem knock out en ik plaats hem in een hoek en ik schiet alle lampen uit. Dan ga ik door de andere deur verder, ik pak alles wat er te pakken valt op die tafel, ik hack die turret, en ik ga verder in de andere kamer. Dan is daar een lift. En daar zit het probleem: Als ik op het lift-knopje druk, krijg ik de melding: Elevator not powered. Wat moet ik nu doen?

18. Zjoerd

Zjoerd Aftermath...

Leuk Bevonden:
    0
    probleempje

ey mensen, ik ben door de ventilator heen, dan moet je zo'n ongewapend mannetje neerslaan, en dan kom je bij een camera. ik kan langs die camera komen, maar altijd als ik die trap oploop (naast de camera) wordt ik opgemerkt, hoe zacht ik ook loop. dan komt er ook nog een ander mannetje bij. mijn vraag is: hoe doen jullie dat??:confused: :confused: :confused:

19. Zjoerd

Zjoerd Aftermath...

Leuk Bevonden:
    0
    oh ja, nog iets, klopt het dat je aan het begin van dit level geen wapens hebt? en wanneer krijg je ze/hem dan?

20. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: probleempje

Ik heb het zo gedaan, zorg dat je opgemerkt wordt en ren terug naar dat hek. Daar klim je op en wacht je tot hij onder je is. Daarna spring je bovenop hem. Als er dan nog een guard is, doe je hetzelfde bij hem. (Dit ligt eraan hoe stil je het hebt gedaan.)

Deel Deze Pagina