Ok dit is me nu gelukt, maar nu zit ik weer met een soortgelijk probleem. Ik heb net die Dougherty gekidnapt, ik heb hem KO geslagen, en ik draag hem helemaal terug naar de lift. Daar staat nu ook: Elevator not powered. Wat moet ik doen?
help.. hey mensen, ik ben bij een checkpoint, en daar is aan je linker hand een raam waar een ventje staat. die schakel ik uit en ik klim door het raam. ik pak zijn satchel en ik loop door. ik kom in een grote (vrij lege) zaal, waar twee camera's zijn. oke, daar ben ik voorbij. ik loop verder, en ik ga een trap af. daar moet je een keycode invoeren, die ik niet heb. kan iemand die misschien even zeggen? (of hoef je die deur helemaal niet in??)
Lvl 5 - CIA Headquarters Eerste Goals zijn: Retrieve the SC-20 k Acess the CIA central server Ik ben via de ventilator naar binnen gekomen. Via de rechter muur ben ik via de eerste deur naar binnen gegaan. Ik loop nu via een metaal detector poortje naar de gang rechts boven hangt een camera. Ik loop zonder dat de camera mij ziet naar het eerste kamer links. Daar aangekomen staan er 2 pc’s en wat gadgets Sticky Shocker en Airfoil Projectiel. Ik heb bijna (dat denk ik) als geprobeerd hoe je deze gadgets moet gebruiken maar het lukt mij niet. Ik heb dat selecteren van de gadgets wel onder de knie. De filmpjes hoe je deze gadgets moet gebruiken maken het mij ook niet duidelijk net zoals het boekje dat er bij zit. Wie o wie kan er mij mee uit de brand helpen b.v.d.
Ik ben via de ventilator naar binnen gekomen. Via de rechter muur ben ik via de eerste deur naar binnen gegaan. Ik loop nu via een metaal detector poortje naar de gang rechts boven hangt een camera. Ik loop zonder dat de camera mij ziet naar het eerste kamer links. Daar aangekomen staan er 2 pc’s en wat gadgets Sticky Shocker en Airfoil Projectiel. Ik heb bijna (dat denk ik) als geprobeerd hoe je deze gadgets moet gebruiken maar het lukt mij niet. Ik heb dat selecteren van de gadgets wel onder de knie. De filmpjes hoe je deze gadgets moet gebruiken maken het mij ook niet duidelijk net zoals het boekje dat er bij zit. Wie o wie kan er mij mee uit de brand helpen b.v.d. Zo is beter . je kan die dingen pas gebruiken als je wat verder in het level bent. op het moment dat je het pistool vind (die met inzoom functie), dan kun je die gadges gebruiken.
hey mensen, ik ben bij een checkpoint, en daar is aan je linker hand een raam waar een ventje staat. die schakel ik uit en ik klim door het raam. ik pak zijn satchel en ik loop door. ik kom in een grote (vrij lege) zaal, waar twee camera's zijn, en ook een brede trap. oke, daar ben ik voorbij. ik loop verder, een gang in, en ik ga links de bocht om (dat is ook de enige kant die je op kan) en ik ga een trap af. daar moet je een keycode invoeren, die ik niet heb. kan iemand die misschien even zeggen? (of hoef je die deur helemaal niet in??)
BEDANKT!!! ik ga het meteen uitproberen p.s: waar heb je die code gevonden (voor als ik het nog een keer ga spelen)
oke, ik ben die deur in, waar je de code 110700 moet invoeren. je komt dan in een kamer met een automaticsh geweer. als je dan die kamer in kom staat er dat de lift geen power heeft. waar moet ik heen? HELP!
ik zit in cia hq ik heb net dat stukje waar je door een soort van open raam kan springen ( nadat je de bewaker hebt neergeklopt), dan heb je 2 camera's en een bewaker, ben ik ook voorbij, dan een kantoortje met een man en 2 kopieermachines, maar dan is er een trap met onderaan een gepantserde camera die ik ( denk ik) niet kan uitschakelen, in de hoek is er ook een deur met keypad ( is dat soms de deur voor de wapenkamer?) alarm gaat telkens af, wanneer ik code intik
Omdat de camera je dan ziet natuurlijk... Eerst lamp kapot schieten, dan ziet de camera je niet meer. Suc6
Ik snap er niks meer van.. ik ben nu in die ruimte met die 2 metaaldetectors en dat raampje waar je door heen moet klimmen.. ik heb alle bewakers al 28x uitgeschakeld maar ik weet echt niet waar ik heen moet.. als ik daar zo bij dat kamertje die trap naar beneden gaat dan gaat het alarm af wat is er loos??
Oww? hoe knal je dat ligt dan uit dat zit om het hoekje beneden en ik heb geen pistool dat om een hoekje kan schieten en als ik door die deurpost ga dan gaat gelijk het alarm af dus ik denk dat het in die deur zit.. misschien heb ik iets over geslagen
ik zit nu bij die eerste hal. Ik moet door een gang met op het einde een camera en zo'n metaaldetectording, ik ga in de deur in het midden van die gang, krijg een datastick en die shockdinges en zo, en dan die deur open, dan kom ik in een hal waar ik nergens weg kan (denk ik) want aan de ene kant zitten twee bewakers en dan zit er nog een bewaker achter dat glas. Die heb ik al proberen uit te schakelen, maar hij ziet mij altijd en zet dan het alarm aan en ik zit met de shit. Iemand een idee hoe ik dat moet oplossen? Er is een deur in die hal bij die soort van transportbanden maar daar zit ook een metaaldetector om.
Ja het is schijnt een groot verhaal te zijn ... Kan nou niet even 1 iemand vertellen wat je moet doen als je je nieuwe wapen hebt gekregen