Mischien komt het dat een lift het niet doordat je een objective niet voltooid heb dan wil het spel je waarschuwen dat je niet verder kan omdat je nog iets moet doen Probeer dat eens
Jaa ik zag net ergens iets van dat ik nog naar de main server room moet of zo... maar hoe kom je daar binnen als je in die gang loopt en je gaat dan links en dan kom je in zo'n ruimte met eerst zo'n licht ruimte en dan 2 deuren waar de code 2019 van is geloof ik maar als ik daar door heen gaat gaat het alarm af
Hmm dat weet ik zelf ook niet echt ik heb alle lijken heb ik weg gedaan en alle lichten kapot geschoten en ik kan door die deur naar die wapen kamer maar die lift doet het niet dus moet ik terug....
Dit vindt ik raar toen ik bij die lift kwam kon ik er gelijk in Je bent toch uit de kamer waar een machinegun staat en waar je die flares kan pakken?
Anders check alle computers die aan staan in het spel dat je toch nog iets mis speel het level overnieuw maar dat is kut dat weet ik. Maar ik heb nog niet problemen gehad met die lift..
verberg alle kichamen maar ook de eerste helemaal aan het begin van de gang??? die man die stond te bellen?????
als je bijna op het einde bent van deze level, je kan net de truck zien dan staat er eentje te patrouileren dicht bij de trap, een andere staat op de wagen, dat mannetje aan de trap ziet me elke keer en het alarm gaat af hoe moet ik deze uitschakelen?
zo'n ring op hem schieten en dan hem neerslaan. ook kan je een sticky shocker gebruiken maar dan moet je er 2 hebben want dat ventje die bij de auto staat moet er ook 1 in ze lijf hebben.