precies, alleen iedereen doet altijd zo moeilijk, bij zo'n vraag valt er niets meer te doen dan gewoon nog een paar keer proberen.
die ene security kerel bij die bus kan je van achter neerkloppen (dat is een objective; die andere twee horen bij jou en worden ondervraagd door de CIA-security man ). about de andere man die bij die trap patrolled: ga gewoon in et donker zitten op de weg waar hij langskomt, en meppen maar. ik weet niet hoeveel health je hebt maar je hoeft maar maximaal 2 klappen te geven om iemand neer te krijgen. daarna kan je naar die bus voor extraction.
bedankt voor de hulp, ik ben er nu voorbij. ik had zeer weinig health maar ik heb het voor elkaar gekregen om die patrollende ( ) gast van achter te benaderen en neer te slaan.
die kerel staat niet achter glas, dat is een open raam. Schiet hem neer met een shocker en dan sta je op en spring je door dat raam en dan mijd je de poortjes en ben je in de hal (verder ben ik niet want ik weet niet waar ik heen moet)........ suc6
Help mij Ik zit vast in het CIA level.Ik kom nu bij zon gebouwtje met een bewaker erin iets verderop is een metaaldetector en al loop je er onder door gaat het alarm af.Nou al ben je dus verder kom je bij een trap bij een gorte hal met 2 cmaera's dan loop je door ga je links af,zit er een medewerker en loop je weer door en links af een trap af en dan kom je bij een deur met code met camera.Hoe moet ik verder ik heb die code niet?
K heb een vraag als je door die ventilator ben val je naar beneden maar en dan over dat hek heenklimmen en dan ga ik die gang door dan kom je bij zown gang daar is een camera daar ga je langs door die hokjes aan de linkerkant dan kom je bij een trap en dan zien die gasten me elke keer en knallen ze me dood het zijn er dan meestal 2 dan sla ik er nog 1 dood loop ik dus naar die ander ben ik dood dit is al heel vaak gebeurt en ik heb helemaal geen wapen alleen me slotenkraak ding en dat waar je onder de deur mee kijkt en nog 2 vage dingetjes waar ik niet weet wat je er mee kan wie helpt mij heeft iemand een tip om het handig aan te pakken om die ventjes te doden??????????????
Niet dood maken Rick12. Je moet die arme jongens niet dood maken. Zij doe ook maar gewoon hun werk. Wacht gewoon totdat die 1e vent van je weg loopt en sneak hem achterna (langs de muur). Zorg dat je net een metertje achter hem blijft anders ziet hij je. Als hij stopt en blijft staan doe jij dat ook. Na een paar sec. Draait hij zich vanzelf om en loopt weer de andere kant uit vanwaar jij vandaan kwam. Je kunt gewoon doorsneaken de trappen weer af... Play it cool. Laat je niet gekmaken.
daar had ik in het begin ook last van.. als ze me zagen rende ik gewoon naar beneden en dan ging ik schuilen achter die trap.. als ze die gang naar links helemaal aflopen kun je gewoon de trap omhoog lopen zonder dat ze je zien als ze dat niet doen dan zou ik gewoon achter ze lopen en ze neermeppen
allebei bedankt id&t rules en die ander maar dan kom je in zown donker kamertje daar krijg je een sticky nogwat en pijp dingen hoe schiet je daar mee want ik hoor ik sgoot hem neer met een sticky shooter maar ik kan amper sgieten wat moet je met die dingen heb je er nog wat voor nodig of moet je nog wat hebben om hem te kunnen t e gebruiekn
je krijgt later in het level een geweer, en dan kan je ze gebruiken. Het is dus wel handig ze te pakken. het zijn trouwens: sticky shockers en ringfoil rounds. lees anders het boekje eens, daar staat in wat alles allemaal is en wat je er mee kan.
tering zeg ik kom zo door da CIA gebeuren.....ik snap niej waarom jullie zoveel problemen kunnen krijgen in dit level..spreekt toch voor zich wat je moet doen
fijn dat je zo goed bent in level 5. zelf heb je ook bij sommige stukken vast gezeten en om hulp gevraagd, toen hebben mensen jou toch ook niet af lopen zeiken dat je in een van de levels vast zat, en hoe slecht en dom dat wel niet was Doe het dan zelf ook niet.
cia ik kan die ventilatieschacht op het begin niet vinden ik sta op die generator kan iemand me helpen
heb je alle scatchels opgepakt en alle computers bekeken ik wist de code daar wel vraag me nie hoe maar misschien moet je nog ff rondlopen en een computer of een ventje vinden die nog leeft suc6
In 1 van die pc's zat die code of in een Satchel van een bewaker. Dus effe allemaal K.O. en kijken of ze een satchel hebben.
Eens kijken. Eerst moet je die bewaker uitschakelen en ik het donker verstoppen. Vervolgens ga je niet door de metaaldetectors maar via dat kamertje waar die gast was. Vervolgens maak je die deur open (moet je lockpicken,) dacht ik. Dan wacht je tot die gast weg is en sneak je langs de camera's (dus als de camera's de andere kant op staan, ga jij er langs). dan ga je rechts in het (donkdere) hoekje zitten. Wacht tot die gast weer terugkomt en weer weggaat en ga er achteraan (let op de camera's). Schakel hem uit (niet killen). Misschien komt er nu een andere gast om hem weer 'wakker' te maken (was, dacht ik, geen guard gewoon een 'kantoorgast'), die schakel je ook uit. Dit is zoals ik het gedaan heb. Misschien heb jij een andere/betere manier. Veel succes