1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 6 - Kalinatek

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. ascoldaseis

    ascoldaseis Apple-X-Pro member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon steeds de kamers rustig binnenlopen, als je van die piepjes hoort heel rustig lopen dan gaan ze namelijk niet af als je eenmaal alle kamers voorbij bent loop je tegen die locked door aan (rechts van die duer ligt een mannetje op de grond) die open je en in die kamer is de bom simpel:D
     
  2. MHRamey

    MHRamey Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet verder bij de Air Duct bij de WC's waar 1 gast staat te pissen. Als ik in de ducts klim ben ik game over :confused:

    Ik begrijp er nix meer van.
     
  3. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in die deur die op slot is. Daar is de bom!
     
  4. Xboxfanatic

    Xboxfanatic Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi, Wat is de code voor die deur bij die congreszaal ?
     
  5. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
  6. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het alarm te vaak gaat ben je soms ook game over. Het is een beetje irritant, maar dit gaat soms ook af als je ergens lijken laat liggen en niet netjes wegwerkt. Altijd 'opruimen' dus.......
     
  7. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer als ik een wallmine disable gaat hij toch af, rara hoe kan dit?

    €lp
     
  8. ascoldaseis

    ascoldaseis Apple-X-Pro member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet op de a knop drukken als het lampje groen is, dan gaat de wallmine niet af.
     
  9. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu in een stukje waar alles in de fik staat. er is een kamer met 2 onschuldigen maar daar zitten wallmines. er is een deur maar daar zit een keypad op hoe KOM ik aan de code?


    NIET vertellen wat de code is. ik wil nog wel wat zelf doen
     
  10. ascoldaseis

    ascoldaseis Apple-X-Pro member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst de 2 wallmines disabelen (op de A toets drukken als het lampje groen is) en dan met die mensen praten, die vertellen jouw de code:eek:
     
  11. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ah dankjewel.








    hmm best stom daar had ik zelf ook nog wel achter kunnen komen.
     
  12. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nu op 2 verschillende plaatsen gesaved!
    Eentje bij de checkpoint dat ik dan 3 min heb om te rennen en een bij onder de bios waar ik nog maar 12 sec heb en de mannetjes dood zijn maar dan toch mission faillure heb staan( ben toen wel niet in de locked kamer geweest).:confused:

    Ik ren gewoon dat de bommen achter me ontploffen maar moet ik bij de bioscoop (of wat het ook is) meteen naar onder of aan de andere kant op de zelfde etage een deur nemen!

    En waar is eigenlijk de finish dat je het gehaalt hebt?
     
  13. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    In die locked kamer zie ik ook geen bom?
    Of moet je door dat vuur rollen?
     
  14. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ;)
     
  15. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    pff..... net het level gehaald.

    wat is die extraction-objective fokked up irritant zeg...

    en je moet inderdaad die locked room in, over dat blok heen klimmen (of door het vuur rollen, en dan zie je de bom aan de muur hangen
     
  16. chris

    chris fat B!TCH

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je bij die opdracht dat je drie minuten hebt om een bom onschadelijk ye maken gewoon eigenlijk alle mijnen af laten gaan?
    en als dat niet zow is waar is dan die bom?
     
  17. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan kiezen voor de ren methode das gewoon hard erlangs rennen( moet je de weg wel kennen) of je kan ze kapot schieten (van een veilige afstand) waardoor ze exploderen en je er rustig langs kan lopen. de tijd is niet echt 1 probleem.
     
  18. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    hey chris ik zou voor die ren-methode kiezen.

    op een gegeven moment kom je bij een deur waarnaast een bordje staatmet archives. deze deur moet je lockpicken. waarom die ren-methode? omdat je 3 minuten hebt, en je moet alle cillinders lockpicken. dit duurt wel een tijdje. ik denk dat als je alle cilinders in 1 keer hebt, je er maximaal 50 sec mee bezig bent. eenmaal in de kamer........ read vorige post van mij.
     
  19. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    uhm, vanaf die twee technicians kun je ook gewoon heel rustig naar helemaal het eind die bom lopen hoor, dan gaat er nix af en heb je nog iets van 30 sec als je bij de bom bent. btw die locked door moet je gewoon met je disposable lockpick doen, dan hoef je niet zo lang te 'lockpicken'. op deze manier had ik nog 30 sec over en had ik nix af laten gaan/geen health verloren.
     
  20. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    dat snapte ik ook niet (nu dus wel).. dit is de eerste keer dat ik in dit spel vastliep :D
     

Deel Deze Pagina