1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 6 - Kalinatek

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. Gilliano

    Gilliano Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben helemaal op het begin waar ze het over die wallmines hebben en dan ontploft er 1 , maar de lift doet het dan niet?? wat moet je doen??
     
  2. gegron

    gegron Guest

    je moet bukent die lift inlopen dan zakt ie naar beneden en kan je er weer uit
     
  3. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    op het liftknopje drukken :confused:
     
  4. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf is de code van de archives room? Ik moet daar namelijk heen en hert lukt me maar niet om die f*cking wallmine van de muur af te krijgen :)
     
  5. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Een wallmine kun je alleen goed van de muur afhalen als je op het juiste moment op de action knop drukt. Zorgt dat het lampje groen brandt (pin me er niet op vast, want is alweer een tijdje geleden ;))
     
  6. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok maar het lukt me gewoon aldoor niet :) en ik wil graag de codes want volgens mij hoef je ze niet perse te interrogaten...
    En ik wil graag verder met dit magnefique spel :)
     
  7. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus de code en de bom onschadelijk gemaakt. Een schakelaar bij de Auditorium overgehaald echter nu kan ik dus nergens meer heen :mad: help wat moet ik doen?
     
  8. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga terug naar die bioscoop zaal en je zult een ventje tegenkomen, shoot him en pak die Datastick (in satchel) daar zit een code in, ga naar rechterkant deur in, en voila verder
     
  9. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er al voorbij :) ik moet nu naar het rendezvous point :) daar zit ik al bijna :) laatste stuk is echt coooool


    edit

    Kalinatek = over :)
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2003
  10. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je mooie graphics wilt zien moet je op 't einde waar die 3 man staan te ouwehoeren eens inzoomen net je rifle op hun.. Dat is echt genieten.
    Dit vond ik ook het leukste level tot nu toe in 't spel.
     
  11. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    psies dat laatste stuk waar je lekker mag schieten en snipen.. mjamm :) Wat een cool spel is dit :)
     
  12. AccessLink

    AccessLink I Made You Look

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad het spel wordt pas leuk als je kan knallen zonder dat er cameras zijn of bijstanders. De stealth modus maakt het spel alleen maar moeilijker ben nu bij level 7 |:- baal alweer dat je geen spleetogen mag knallen dus wat doe ik ik ga gewoon weer ff verder met fifa2003 of doa3.
     
  13. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe dan moet je dat spel ook niet kopen want het is er voor gemaakt om te snipen en stealthen :)
     
  14. QuarterPounder

    QuarterPounder leef ik nog a.u.b.

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    hey allemaal.

    ik heb een probleempje. ben
     
  15. QuarterPounder

    QuarterPounder leef ik nog a.u.b.

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    oke nu wel goed...
    ben bij checkpoint drie en dan zie je een filmpje waar ze een wallmine plaatsen. probeer ik te disablen maar lukt niet, dus schiet ik die luitjes maar neer en heb een wallmine in handen. maar dan kan ik nergens heen, omdat die lift het niet doet. doe ik iets verkeerd of moet ik die wallmine ergens plaatsen?

    verder is het een donders vet spel!
     
  16. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Wallmines disable door naar het lampje te kijken wat er op zit;
    Brand het lampje rood: AFBLIJVUHH
    Brand het lampje groen: Druk op A, en Sam disabled 'm en neemt 'm mee.

    Owja, en QC je kan je bericht ook editten mocht ooit fouten maken.. De knop daarvoor zit langs de [​IMG] knop...
     
  17. QuarterPounder

    QuarterPounder leef ik nog a.u.b.

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt, zal het ff testen!
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja, en dat is de [​IMG] knop ;)

    Echt wel handig!
     
  19. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij dat checkpiont dat je in een lift zit en dat er daarna ergens een licht aangaat enzo. Ik heb alle ventjes daar gedood en ik ben nu bij twee van de gasten die bij mij horen en die wallmijnen naast hun hebben. Moet ik die dan onschadelijk maken (zo ja, hoe?) of moet ik naar zo'n andere deur iets verderop en moet ik daar een code invoeren(zo ja, welke code?).
    Wie weet het?
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, je moet de wallmines onschadelijk amken. Sluip er naar toe en als het lampje groen is pak je de wallmine. Doe het ook bij de andere en je hebt de mensen vrij. Praat tegen ze en ze geven je de deurcode.
    suc7
     

Deel Deze Pagina