1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 6 - Kalinatek

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, het is gelukt. Maar... nu ben ik weer vast gelopen.
    Ik moet nu binnen tijd iets doen. Ik ben langs alle wallmines heen gelopen en een paar ventjes geknald en dan kom ik bij het volgende checkpiont. Dan heb ik nog ongeveer 1 minuut. Dan loop ik snel terug vermoord de ventjes en open de deur met 1250. Dan heb ik nog 20 sec. over. Dan zou ik dus die andere ventjes moeten neerhalen en dan iets doen met die gast die gewond op de grond ligt. Maar dan is mijn tijd al lang op.
    Weet iemand wat je hier moet doen??
     
  2. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste tip die ik je kan geven is een domme...sneller rennen :cool:
     
  3. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    idd je moet niet rusten langs die mines lopen maar er gewoon langs crossen. Ze exploderen dan wel maar je raakt niet gewond
     
  4. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik ook en als ik dan bij de volgende checkpiont ben heb ik nog een minuut over. Is dat niet genoeg dan? Want wat moet ik dan doen?
     
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bom uitschakelen hij zit ergens in een deur die je moet kraken en dan door het vuur rollen en uitschakelen
     
  6. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    is die deur voor die checkpoint of erna? Als het ervoor is weet ik denk ik welke je bedoeld. Die ene voor de grote ruimte met veel stoelen. (en die ene deur die best lang duurdt voordat je hem open hebt).
     
  7. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja de deur zit voor de grote ruimte. Maar als je moeite hebt om hem te vinden, kun je ook de bom af laten gaan en dan kijken waar de explosie vandaan komt.
     
  8. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor jullie hulp, het is gelukt en ik ben verder. Bedankt voor jullie reacties.
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Astublieft daarvoor is dit forum hé
     
  10. marcel2cv

    marcel2cv Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg die twee ventjes niet vrij als ik op disable druk kan ik 1 muurmijn pakken maar voor die ander ben ik altijd te laat. hoe lossen jullie dit op. Ik heb het echt al weet ik veel hoe vaak gespeeld maar het lukt dus gewoon niet.
     
  11. marcel2cv

    marcel2cv Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wil echt niet lukken, moet er naar toe kruipen of kan ik gewoon lopen, maggie er ook naar toe rennen? wat k.t wallmines zeg.
     
  12. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed kijken naar het lichtje
    Zodra het groen is, moet je snel de wallmine disable en
    Kost idd wel wat geduld
     
  13. ikah

    ikah Guest

    bij level 2 dan moet je naar bleastine`s apertmant maar je moet ook zo`n medicijn zoeken die ligt bij zo`n vent die op een bed ligt waar het alarm steeds afgaat nu snap ik het niet meer ben ik de wegkwijt ofzo dan heb ik iedereen gekild ook die ventjes achter die twee computers enzo dan ga ik helemaal naar buiten en dan loopt het dood please help me ik snap het echt niet.
     
  14. ikah

    ikah Guest

    ik ben er al uit.
     
  15. Devil's Elite

    Devil's Elite Bad-ass Gamer

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    whaaaaah!!! fok dit... die gast met dat automatische geweer schiet mij telkes helemaal naar de ******!! een zo'n guard loopt heen en weer (patrole) en die pak ik dan met stickyshocker en vervolges komt die andere te voorschijn en nog voor ik hém goed in vizier heb om overhoop te knallen heeft ie de muren al geverft met mijn bloed!! hellup!! oh ja... dit is dus nadat je door die kapotte lift gaat en dan laadt ie nieuw deel van level en al...
     
  16. Devil's Elite

    Devil's Elite Bad-ass Gamer

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja... ik zie iedereen zeggen dat je kan zoomen met dat wapen dat sam bij zich heeft maarehh.... hoe? **kijkt heel even argesief uit zijn ogen omdat ie weer gebruikt is als muurdecoratie door die vuile gast met machinegeweer...**
     
  17. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    X en dan Y, L evntueel gebruiken om adem in te houden (krijg je overigens geen info pop-up als je dat wapen krijgt of heb ik teveel KOTOR gespeeld? :/)
     
  18. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon ven in die lift blijven zitten, een beetje na buiten gaan en weer snel naar binnen. Dan komen er een paar luitjes aan die op de computers gaan schieten (ik dacht eerst op mij). Die kun je dan neer sniperen op de manier hoe (*scrollt na boven voor de naam*) boo-shem-ee zei.
     
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan ook een stukje doorlopen en iets voor die plant gaan zitten. het is daar ook aardig donker en als ze het hoekje omlopen schiet je ze neer (als ze niet komen schiet je 1 keer om ze te lokken).
     
  20. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Je moet zoveel mogelijk in het donker blijven en dan naar die plant toe gaan waar -----X----- het over had, daarnaast staat een tafel en daar ligt een object op, als je die weggooit gaan ze kijken en kun ze een voor een neerknallen;)
     

Deel Deze Pagina