Killen? Je bedoelt een ring of sticky shocker :{? Anyway, beter is nog om te wachten tot hij omdraait en dan verder te lopen... .
ik was bij de truck links achter het gebouwtje gaan zitten. dan kun je rustig het ventje in het gebouwtje grabben en dan buiten het hokje in het donker bewusteloos slaan. dan moet je via de rechterkant van de truck(toen ie er nog stond bedoel ik) onder die vrachtwagen bij dat mannetje en dan sluipen in het hoekje bij de andere vrachtwagen. dan kun je hem van achter grabben en meppen. dan sluipen onder de vrachtwagen en die hond afmaken, vent komt erop af, sticky shocker ->
Ja. eerst onder de eerste vrachtwagen zitten. als de guard je niet ziet naar de andere vrachtwagen. daaronder wachten zorgen dat je helemaal aan het eind van de oplegger zit. hond uitschakelen met een sticky shocker, en dan gewoon doorlopen.
Bewaar die sticky shocker maar, die hond kun je ook gewoon afknallen. Die shocker kun je wat verder op beter gebruiken.
Je hoeft daarna niet meer te knallen?( ik kan er zonder gezien te worden langs die guards verderop komen) en als je een sticky shocker gebruikt hoef je die gaurd die bij de hond loopt ook niet te killen.
Die guard heb ik ook niet gekilled, alleen die hond. Voor de rest ook niemand. Maar ik bedoelde dat hij die shocker beter kan gebruiken om verderop eentje neer te knallen dan die shocker bij die hond te gebruiken.
Ik heb misschien een domme vraag maar ik kom nu al een uur of 2 niet verder. ik ben in het begin van het level. Je moet dan eerst langs een paar ventjes ergens omhoog klimmen daar is een save point dan kan je ver sneaken en kom je in een straat waar je rechts the embassy(??) ziet. Ik heb alle ventjes al uitgemoord(nou ja bewusteloos gemaakt) uit pure wanhoop, maar waar de fuck moet ik heen???
Ehh... gewoon de logische weg volgen? En als je al voorbij de driesprong bent dan moet je ergens een open putdeksel vinden (staan allemaal werkzaamheden hekjes omheen) en daar dus inspringen.
Hoe moet je zo een rookgranaat afvuren? En hoe heet dat in het spel? Heb nog niet alle gadgets uitgeprobeerd. Alvast bedankt
*mierenneuk modus* Je kunt je Gadget niet bij start selecteren maar wel kijken wat je ermee kunt. Selecteren kan alleen met de zwarte knop op je controller.
Mierenneuken kan ik ook. De betekenis van selecteren: se·lec·´te·ren (ov.ww.) 1 uitzoeken 2 selectie toepassen De eerste is dus 'uitzoeken' waar ik op doelde.
Ik zit nu in dat riool ik heb geen gadets meer behalve 15 camera's waar ik het verschil niet van weet en in dat riool zijn drie gasten ik schiet nu maar elke keer het licht uit als ze weg zijn dat lukt prima dan staan ze later ergens stil ik schiet weer het licht uit rennen rennen rennen ik kan er later dan 1 pakken die andere twee staan samen met hun zaklampjes vlak bij elkaar dus ik een fles gooien komen ze alletwee met hun zaklampen zien ze me schieten ze met hun zwaar relaxte automatische geweer ik weer dood Wie heeft een handige tip???? Best nep vind ik dat je niet die bewakers zijn geweer kan pakken en bij elke bewaker die je neerslaat kogels kan pakken
Je kunt dit doen: -Met een diversion camera kan je ze lokken door geluid te maken(wel eerst camera afschieten) en dan vergassen(y)., dan sneaken totdat je in de laatste gang bent(vlak voor af na dat poortje waar je door kan) .Op een gegeven moment kun je ergens naarboven kijken en daar moet je dan een opening zien, daar moet je heen.
Je moet gewoon een rondje lopen en dan omhoog waar je vandaan kwam. Ik zt daar nu ook, supermoeilijk.
ik heb ze nu ook allemaal down dan kom je uiteindelijk bij en putdeksel en daar krijg ik hem niet open ik heb eropgeschoten enzo en gewoon simpel a,b,x,ygedrukt waaarbij ik bij y naarbeneden val dus hoe krijg ik dat ding open die putdeksel of moet ik daar niet heen