1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Splinter Cell] Lvl 7 - Chinese Embassy

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die putdeksel daarvoor hebben, die is wel open.
     
  2. Dat heb ik inmiddels ontdekt ja;) maar bedankt
     
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik ben nu bij 't einde van 't level, heb net die Opper-Chinees afgeluisterd. Nu moet ik volgens jullie naar de achterkant van dat hokje (douane hokje ofzowiets zeg maar) Maar 't is nogal licht, en kan dus niet zomaar ooversteken, want er staan 3 guards te kijke. Nu lees ik dat ik de guard bij 't rooie licht tegen dat gebouw aan moet vergassen met een camera.. Maar dan wordt de missie meteen afgelast.

    Hoe kan ik op een goeie manier naar de overkant komen ?
     
  4. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt idd proberen met een diversion camera die gasten te vergassen. Als het goed is gaat de missie gewoon verder. Heb je de auto ook al afgeluisterd?
     
  5. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Bedankt, denk dat ik dat ook nog moet doen ja, wis ik niet, vandaar dat die missie de hele tijd zomaar afliep.. damnz.

    Daarna zal ik vastwel die gast kunnen vergassen..


    Thnx voor de snelle reply trouwens :D
     
  6. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst Feirong in z'n kamertje lasermiccen, dan wachten op Lambert, dan wachten wachten wachten zodat je niet gezien wordt, en dan komt Feirong naar beneden met auto en moet je hem nog een keer lasermiccen, dan wacht je tot hij wegrijdt, gooi je wat rook, je rent naar de overkant en klimt op die pijp (wat maken die paar kogels in je reet nou uit) klim op het muurtje, en praat met Coen
     
  7. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    had 'm de 1e keer al afgeluistert.. de 2e keer nog nie.. heb nu 't level gehaald, en zit bij nu bij level 8, ben net voorbij 't mijnenveld.
     
  8. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijneveld was wel gaar, alleen toen kwam ik er achter dat je eerst die snipers moest neerhalen, toen ging het wel

    Wat wel klote was aan dit lvl, is in het slachthuis, je ziet geen kloot
     
  9. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook je heatvision aanzetten in het slachthuis, dat ding heb je niet voor niets :).
     
  10. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak er maar "moest" van, ik heb hem alang uitgespeeld, ja, maar thermal vision is ook niet alles, dan ken je weer niet zien of jij zichtbaar bent, en of je niet tegen een paal aanloopt ofzo
     
  11. creosto

    creosto *Master Chief*

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn TRIEST SPEEL ALSJEBLIEFT DAT SPEL ZELF UIT!!!!!!!!
    Zonder mutha F*cking walktroughs en CHEATS!!!

    Greetz Tha SKywalker CUBE POWER
     
  12. creosto

    creosto *Master Chief*

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
  13. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeez doe is rustig man. Als je vast zit mag je toch zeker wel om hulp vragen?
     
  14. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    doe is rustig, daarbij is dit helemaal geen walkthrough, ook geen cheats, ze vragen enkel hulp
    als jij geen hulp nodig hebt is dat jouw zaak, lmaar dat wil niet zeggen dat andere mensen geen hulp mogen vragen
    dus kalm
     
  15. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    geef nou maar toe dat je het zelf ook niet zonder kan :+
     
  16. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij straks niet verder komt met Metroid Prime in het eerste level gooi je toch ook niet die disc en de hoek en ga je iets anders spelen, dan ga je toch ook vragen hoe je verder moet
     
  17. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    back on topic :)

    ik zit in het begin met 3 guards in die riolen,.. hoe moet ik dat oplossen? Ik heb nog 1 ring :) en 1 gas granaatje :)
     
  18. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    makkelijk...je volgt ze tot aan de einde van de gang....dan maak je geluid met flesjes en andere dingen en dan komt er zo'n manneke kijken daar schiet je die ring doorheen dan komen de andere kijken en schiet ze allebei door hun hoofd klaar dan moet je steeds naar boeven kijken want daar moet je in zo'n gat naar boven spriinge
     
  19. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik heb n og maar 1 zo'n ring :) en niet 3 en je mag die kereltjes ook niet dood schieten
     
  20. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    helemaal in het begin als ze met z'n drieen aan het praten zijn moet je daar 1 gas granaat heen schieten en dan erlangs RENNEN dan je moet je via de 1e trap die op het eind zit naar boven zo ben je binnen 30 sec erlangs,heb je geen kogels verspeeld en maar 1 heel klein beetje health( van het gas)
     

Deel Deze Pagina