Ik ben nu bij 't einde van 't level, heb net die Opper-Chinees afgeluisterd. Nu moet ik volgens jullie naar de achterkant van dat hokje (douane hokje ofzowiets zeg maar) Maar 't is nogal licht, en kan dus niet zomaar ooversteken, want er staan 3 guards te kijke. Nu lees ik dat ik de guard bij 't rooie licht tegen dat gebouw aan moet vergassen met een camera.. Maar dan wordt de missie meteen afgelast. Hoe kan ik op een goeie manier naar de overkant komen ?
Je kunt idd proberen met een diversion camera die gasten te vergassen. Als het goed is gaat de missie gewoon verder. Heb je de auto ook al afgeluisterd?
Bedankt, denk dat ik dat ook nog moet doen ja, wis ik niet, vandaar dat die missie de hele tijd zomaar afliep.. damnz. Daarna zal ik vastwel die gast kunnen vergassen.. Thnx voor de snelle reply trouwens
Je moet eerst Feirong in z'n kamertje lasermiccen, dan wachten op Lambert, dan wachten wachten wachten zodat je niet gezien wordt, en dan komt Feirong naar beneden met auto en moet je hem nog een keer lasermiccen, dan wacht je tot hij wegrijdt, gooi je wat rook, je rent naar de overkant en klimt op die pijp (wat maken die paar kogels in je reet nou uit) klim op het muurtje, en praat met Coen
had 'm de 1e keer al afgeluistert.. de 2e keer nog nie.. heb nu 't level gehaald, en zit bij nu bij level 8, ben net voorbij 't mijnenveld.
Mijneveld was wel gaar, alleen toen kwam ik er achter dat je eerst die snipers moest neerhalen, toen ging het wel Wat wel klote was aan dit lvl, is in het slachthuis, je ziet geen kloot
Maak er maar "moest" van, ik heb hem alang uitgespeeld, ja, maar thermal vision is ook niet alles, dan ken je weer niet zien of jij zichtbaar bent, en of je niet tegen een paal aanloopt ofzo
Jullie zijn TRIEST SPEEL ALSJEBLIEFT DAT SPEL ZELF UIT!!!!!!!! Zonder mutha F*cking walktroughs en CHEATS!!! Greetz Tha SKywalker CUBE POWER
doe is rustig, daarbij is dit helemaal geen walkthrough, ook geen cheats, ze vragen enkel hulp als jij geen hulp nodig hebt is dat jouw zaak, lmaar dat wil niet zeggen dat andere mensen geen hulp mogen vragen dus kalm
Als jij straks niet verder komt met Metroid Prime in het eerste level gooi je toch ook niet die disc en de hoek en ga je iets anders spelen, dan ga je toch ook vragen hoe je verder moet
back on topic ik zit in het begin met 3 guards in die riolen,.. hoe moet ik dat oplossen? Ik heb nog 1 ring en 1 gas granaatje
makkelijk...je volgt ze tot aan de einde van de gang....dan maak je geluid met flesjes en andere dingen en dan komt er zo'n manneke kijken daar schiet je die ring doorheen dan komen de andere kijken en schiet ze allebei door hun hoofd klaar dan moet je steeds naar boeven kijken want daar moet je in zo'n gat naar boven spriinge
helemaal in het begin als ze met z'n drieen aan het praten zijn moet je daar 1 gas granaat heen schieten en dan erlangs RENNEN dan je moet je via de 1e trap die op het eind zit naar boven zo ben je binnen 30 sec erlangs,heb je geen kogels verspeeld en maar 1 heel klein beetje health( van het gas)